وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: می خواهیم بدون شکست قهرمان شویم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر هلندی بایرن مونیخ می خواهد تا پایان فصل بوندسلیگا به همراه تیمش بدون شکست بماند.

بایرن مونیخ در حالی نیم فصل دوم بوندسلیگا را از هفته آینده در برابر وولفسبورگ، تیم دوم جدول لیگ آلمان آغاز می کند که در نیم فصل اول با اختلافی 11 امتیازی در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش Fourfourtwo، آرین روبن، ستاره هلندی بایرن مونیخ که در پیروزی پنج بر یک تیمش برابر بوخوم در آخرین بازی تدارکتی نیم فصل خوش درخشید گفت:" امیدوارم که کاملا آماده باشیم. هنوز یک هفته تا بازی زمان داریم و باید از این زمان استفاده برای تمرین استفاده کنیم.

" به خوبی تمرین کرده ایم، خصوصا در کمپ تمرینی در قطر، و حالا می خواهیم رو به جلو حرکت کنیم. باید این نکته را در ذهن داشته باشیم که می خواهیم همه بازی ها را ببریم و این روند از بازی برابر وولفسبورگ آغاز می شود. در این بازی ما با تیم دوم جدول بازی می کنیم و در صورت پیروزی اختلافی 14 امتیازی ایجاد خواهیم کرد و این موضوع باید هدف ما باشد. باید رو به جلو حرکت کنیم و از فصل گذشته درس بگیریم، اهداف زیادی پیش روی داریم."

آرین روبن که به تازگی وارد سی و یکمین سال زندگی خود شده است در سال های اخیر و به خصوص پس از روی کار آمدن گواردیولا به یکی از کلیدی ترین مهره های باواریایی ها تبدیل شده است.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
s.n.m یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 19:00 http://snm-dl.blogfa.com/category/1

[:S003:

باستین یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 23:36

باید همه باهم تموم تلاشمون روکنیم

MERSAD33 دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 11:47

اگه بشه که عالی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد