وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گوتزه: در بایرن مونیخ به بازیکن بهتری تبدیل شده ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه بازیکن تیم بایرن مونیخ می گوید در طول 18 ماه گذشته پیشرفت های بسیاری داشته است.  به گزارش گل، هافبک با استعداد آلمانی در سال 2013 طی یک قراردادی 4 سال و با مبلغ 37 میلیون یورو پس از 12 سال حضور در دورتموند، راهی مونیخ شد.  وی پس از ملحق شدن به بایرن مونیخ با مشکلاتی رو به رو بود، از جمله مصدومیت و همینطور رقابت با دیگر بازیکن برای بازی در تیم اصلی بایرن زیر نظر پپ گواردیولا.

با این حال، او فصل پس از پایان فصل 2013/14 به همراه تیم ملی آلمان راهی چام جهانی شد و موفق شد در دیدار نهایی گل قهرمانی کشورش را به ثمر برساند.

گوتزه در گفت و گو با ESPN می گوید: "سال اول من در مونیخ قطعا آسان نبود. هنگامی که من به اینجا آمدم بایرن سه گانه را کسب کرده بود. من مصدوم شدم، پس از آن دو بازی انجام دادم و در دیدار سوم دوباره مصدوم شدم. من مدت سه تا چهار ماه را در یک هتل زندگی می کردم. تنظیم کردن زندگی پس از خروج از دورتموند در اینجا دشوار بود. اما فکر می کنم در حال حاضر به خوبی با آن سازگار شده ام.

نمی خواهم بگویم خیلی تغییر کرده ام، اما به نسبت 18 ماه پیش در وضعیت بهتری قرار دارم. به خصوص از لحاظ قدرت بدنی وضعیت بسیار خوبی دارم که در فوتبال بسیار اهمیت دارد. بسیاری از کارها هستند که می خواهم آن ها را انجام دهم. می خواهم همیشه در اینجا بهبود و توسعه پیدا کنم. پپ گواردیولا یک مربی مناسب برای رسیدن به این اهداف است."

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
باستین یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 19:50

عزیزم اکه زیر نظر هاینکس بودى الان بهترین بازیکن جهان بودى ولى باید از این هم بهتر بشى

Sajad یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 22:11

vala ma k chizi nadidim...toO Dourtmond bi nazir booOd,Omad bayern ye bazikOne mamoOli shode

lahm دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 14:19

به قول یک دانایی وقتی ی لامپ تو تاریکی باشه میدرخشه و حسابی به چشم میاد ولی وقتی دورش کلی پرزکتور و... باشه پیدا نیست گوتزه هنوز هم عالیه و تک گلش تو فینال جام جهانی گلی بود که مسی هم نمیتونست بزنه چون مسی اکثر گلاش که نه تمامش وقتی توپ رو زمینه زده میشه گوتزه واقعا عالیه تازگیا تو گوش هم خیلی روان نشان میده و سریع این خیلی خوبه برای جانشینی ریبری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد