وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا صحبت های جدایی لواندفسکی را بی ارزش خواند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ گزارش های منتشر شده درباره ی رابطه ی او با مهاجم لهستانی بایرن رابرت لواندفسکی را بی ارزش و بی اساس خواند و گفت که از این شایعات خسته شده است.

مهاجم لهستانی به تصمیم پپ گواردیولا در دیدار با شاختار اوکراین در لیگ قهرمانان اروپا بر روی نیمکت قرار گرفت و توماس مولر در مرکز خط حمله به بازی گرفته شد. حرکتی که به نظر می رسید نتیجه عکس داد و قهرمان بوندسلیگا با تساوی بدون گل متوقف شد.

لواندوفسکی بعد از انتقال به بایرن از دورتموند نتوانسته در سطح بالایی که از وی انتظار می رود ظاهر شود و در تمام رقابت ها 11 گل تا به اینجا به ثمر رسانده است.

اما گواردیولا هیچ نگرانی در مورد فرم و امادگی مهاجم لهستانی ندارد.او گفت:" من از رابرت بسیار راضی هستم. ما اغلب با هم صحبت می کنیم و او نظر من را در مورد عملکرد و کیفیتش می داند. من هیچ شکی درباره ی او ندارم."

گواردیولا همچنین درباره ی ژابی الونسو تاکید کرد که ملی پوش سابق اسپانیا یک عنصر حیاتی برای روش و مسیری است که او می خواهد بایرن بازی کند. او اضافه کرد" ما توپ را به اندازه مدت زمان ممکن می خواهیم.و این دلیلی است که من بازیکنانی نظیر آلونسو و تیاگو را می خواهم.آلونسو برای پوشش دادن پشت مدافعین خریداری نشده بلکه برای نگهداری توپ و کنترل بازی خریداری شده است.وقتی ژابی در پشت دفاع و موقعیت دفاعی قرار می گیرد بدترین بازیکن دنیا هست و ما او را برای این مورد خریداری نکرده ایم." 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
باستین شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 21:36

ما با جه بدبختى لوارو خریدیم حالا این میخواد به همین راحتى بفروشتش

باستین یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 13:49

اره بانظرت موافقم هایزنبرک جان

مهرداد دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 00:30

کلا یه سری اینجا نشستن منتظرن بایرن حذف شه تا گوآردیولا اخراج شه! گوآردیولا بهترین مربی دنیاس و توش شکی نیست حالا شما بیشینید برا خودتون خیالبافی کنید. بایرنم سه گانه رو میبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد