وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر پادربورن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته بیست و دوم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال پادربورن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

خوشحالم از این که بردی لذت‌بخش کسب کردیم. مقابل حریف با جدیتی بسیار زیاد بازی کردیم و خیلی کم به آن فرصت دادیم. واقعا مقابل تیمی که اینگونه زنجیره دفاعی 5 نفره دارد، بازی کردن سخت است. قبلا هم گفتم پادرن بورن تیمی قوی است که در بوندس‌لیگا می‌ماند. حالا هم که به آن 6 گل زدیم، همین اطمینان را دارم.
 

روبرت لواندوفسکی : 

بعد از بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دونتسک، می‌دانستیم در بازی بعد حتما باید خیلی خوب کار کنیم. از این که چنین بردی را کسب کردیم، راضی و خشنود هستیم. خیلی زیباست که آدم می‌تواند در چنین دیداری یکی، دو گل بزند. فکر می‌کنم نیمه دوم باز هم می‌توانستم اگر کمی بیشتر دقت می‌کردم، گل دیگری بزنم.
 

آرین روبن : 

پنالتی هدیه ای از طرف توماس به من بود. ما دباره آن قبل از بازی حرف زده بودیم. باستین گفت که تو در صف مدعیان آقای گلی قرار داری، پس ما پنالتی را به تو می دهیم. من این را به خاطر خواهم داشت و می خواهم بگویم، تشکر توماس. 

 

آندره برایتن رایتر (سرمربی پادربورن) : 

پنالتی کار را برای ما تمام کرد. پس از آن دفاع کردن در برابر تیمی که این چنین توپ را به گردش در می آورد غیر ممکن شد. ما امروز در برابر بهترین تیم دنیا و بهترین مربی دنیا بازی کردیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
THOMAS $ MULLER یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 15:52

به این کار توماس میگن (( مردونگی ))
و این مردونگی ها هم فقط تو بایرن خود نمایی میکنن

محمد جواد یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 16:54

از خودگذشتگی توماس مولر برای بهترین بازیکن حال حاضر دنیا قابل ستایش!

سوپرمانو یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 16:54

به امید اقای گلی خودت ممممرررررررررددددددد(توماس)
دیونه ای که از هزارتا عاقل بهتره!!!

Aylar دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 12:17

قابل توجه رئالی ها که توی تیمشون رونالدو با بیل سر اینکه کی گل بزنه و کی بهتر بازی میکنه دعوا داره ! ولی بایرن چی ! مولر با اینکه میتونه خودش گل بزنه فرصت رو میده به روبن ! اینه مرام آلمانیا !

mullerباواریایی دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 16:33

چقدر خنگها این بشر چرا خودت گل نزدی خنگ ای کاش خودش گل میزد عجب آدمیه ها شما ها نگاه کنید همین مولر دیدین قبلنا توی بیشتر بازی ها مولر نمیشد گل نزده باشه ولی الآن چی خیلی گل زیاد زده بعد دادش روبن گل بزنه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد