وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاپیتان کار با توپ را آغاز کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام یک قدم دیگر به بازگشت به میادین نزدیک تر شد.

 کاپیتان باواریایی ها دقایقی قبل برای نخستین بار پس از آن که از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شده بود، کار با توپ را آغاز کرد. در این تمرین که با نظارت پزشک تیم دکتر توماس ویلهلم مولر انجام می شد، لام 31 ساله پس از کمی دویدن دقایقی نیز به پاس کاری پرداخت. همچنین تیاگو آلکانترا تمرینات اختصاصی خود در راه بازگشت را ادامه داد، مهدی بن عطیه نیز که به دلیل کشیدگی عظله دیدار برابر پادربورن را از دست داده بود به صورت جداگانه تمرین کرد.
 

منبع

نظرات 22 + ارسال نظر
سوپرمانو دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 15:21

زنده باد کاپی جون ما

Payam دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 15:55

خدایی تو این 10،15 سال اخیر مدافع راست بهتر از فیلیپ لام ندیدم.فقط کافو تو ی مقطع باهاش قابل قیاس بود .

مکتب استقلال و آلمان کبیر. دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 16:43

دمممممممممممممممت گرم کاپیتان چهارم قهرمان جهان آلمان کبیر و باعث حسادت و کون سوزی طرفداران انگلیس نیم قرن فینال نرفته و رئال سلطنتی 9تایی و چلسی بی هویت روسیه

THOMAS $ MULLER دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 17:07

مکتب استقلاع و آلمان کبیر لطفا فضای این محیط رو آلوده نکنید چون حرف هایی که شما و برخی از کاربر ها میزنن در شأن طرفدار های بایرن مونیخ نیست و مختص ریالی هآ و همین تیم های لیگ برتری انگلیسه!

سوپرمانو دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 17:22

سلام بچه ها
یه سوال:
کسی در مورد معنای اسم و فامیل بایرنیا یا مانشافتی ها چیزی میدونه
مثلا:
مولر:کشاورز
شواین اشتایگر:خوک سوار
نویر؟؟
گوتزه؟؟؟

سوپرمانو دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 17:46

به خدا معنی اسم شواینی خوکسواره..مسخره یا بی احترامی نمیکنم...خودتون میدونین چقد رو باستی تعصب دارم
شواین ینی خوک(تو فرهنگ آلمانی خوک بد نیست حتی اسم یکی از شهرای بایرن شواین فورته)
اشتایگر هم ینی سواری/سوار
کشاوز هم که بدمعنی نیست

الکی دیس نزنین اگه جواب سوالمو میدونین جواب بدین لطفا

heinz دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 18:44

نمیشه اینطور درباره معنی اسمها قضاوت کرد
بعضی ها صفته مثل آقای براون. آقای وایت. نمیشه بگی آقای قهوه ای یا...
بعضی ها از شغل اجدادشون میاد مثل آقای خیاط یا ...
بعضی ها اسم منطقه شونه مثل آقای والوبرگ...
اینکه معنی دو کلمه شواین و اشتایگن(آین یا آوس) رو بهم بچسبونیم و نتیجه گیری کنیم بعضی وقتا اشتباه در میاد.
مثل زمین خوردن...

سوپرمانو دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 19:01

شواینی ینی عشق.....
اگه سوالم باعث سوء تفاهم شد معذرت
ولی میدونین نویر ینی چی؟
خیلی دوس دارم بدونم

سوپرمانو دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 19:18

..................................................................................................................

باستین دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 20:02

من معنى شوانى رو خوب میدونم دو سه تا معنى داره 1.غیرت2.تعصب3.مغزمتفکر4.عشق

امیر دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 20:09 http://www.bayern.blogsky.com/1393/11/30/post-12140/

اقای سوپرمانو و جناب مکتب استقلال و آلمان کبیر. خدمتون عرض کنم که میشه من از شما یه خواهشی بکنم ؟ میشه ؟

لطفا دیگه دهنتون رو ببندید و بیش از این وراجی نکنید چون شما بعضی مطالب رو میگین که شخصیت خودتون رو زیر سوال میبره و من اینو خدمتون عرض کنم که چیزی از هواداران تیم محبوبمون کم نمیکنه اینو کاملا مطمینم

من واقعا از یه چیزی تعجب میکنم اونم اینه که جناب مدیر محترم سایت چرا رسیدگی نمیکنن ؟ بعضی دوستان دیگه واقعا شورشو درآوردن هرچی از دهنشون در میاد میگن
آخه این چه وضعشه ؟

سوپرمانو دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 20:17

بعد از نویر کسایی رو که دوست دارم باستی و توماسن..بعد بقیه
سه تا آلمانی متعصب و باهوش ودوستداشتنی
قصدم از سوال بی احترامی نبود فقط کنجکاوی بود
ولی الان میبینم که دوستای خوب بایرنیم ناراحت شدن
sorry
حتمال میدم معنای neuer همراه(یار) باشه

rezaoli دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 20:18

منتظر بازگشت به تیم ملی برای یورو 2016

سوپرمانو دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 20:27

اقا امیر وقتی شما به مانشافتی و بایرنی بودن من شک میکنید حس میکنم بهم بی احترامی شده خواهشا دیگه این کارو نکنید
ترجیح دادم این سوالو پیش دوستای بایرنیم مطرح کنم به جای بقیه سایتایی که اکثرا انتی بایرنی ان(که مبادا سوء استفاده کنن)
ولی اینجا هم........

سوپرمانو دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 20:39

عشقه مانشافت...عشقه بایرن...عشقه مانوئل...عشقه باستین

Payam دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 20:55

امیر جان.خون خودتو کثیف نکن داداش.
این مملکت مشکل زیاد داره،یکیشون هم مشکل فرهنگه،فرهنگ.

hitler دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 21:55

باز این (استقلال و ..........) پیداش شد بابا برو عنایتی رو از سر منقل بلند جای اینکه اینجا ...... نطق کنی

سوپرمانو دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 22:03

payam
اگه کامنتهای منو تا حالا دیده باشی میفهمی که تاحالا به کسی بی احترامی نکردم
هر کی هم بی احترامی کرده جلوش وایسادم
این سوال هم یه سوء تفاهم بود
خواهشا جمع نبند

kamyar دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 22:51

نویر یعنی جدید ، یا جدیدتر

Payam دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 23:31

سوپر مانو جان!
منظورم من شمانبودید..ولی متأسفانه چند نفر هستن که فقط با ادبیات توهین آمیز و غیر منطقی حرف میزنن.پارسال هم من شخصا به همین دلیل از این سایت رفتم...واسه همین ی گروه تشکیل دادم و قصد دارم طرفداران واقعی و فهیم بایرن مونیخ و فوتبال آلمان رو جمع کنم که دیگه هر غریبه ای نتونه اعصاب بقیه رو خورد کنه.

issa سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 16:09

درود بر هیتلر عزیز!دوست وطرفدار واقعی بایرن،هیتلرجان نمیدونم چرا بعضیا فقط دری وری میبافن،بدون اینکه المان وبایرن رو بشناسن یه دو ماهیه طرفدار شدن!میخام ازشون بپرسم الان که بایرن قویه طرفدارشید یا روزای سخت هم طرفدارش بودین،روزی که بعد از سی وسه بازی تو مونیخ اولین باخت اروپاییمون را تجربه کردیم جلو لاکرونیا۳بر ۲!اون فینال لعنتی ۹۹!اون مساوی یک یک باریال تو مونیخ واشتباه بزرگ کان!شکست دو صفر از ریال با گل به خودی یرمیس و گل افساید انلکا ومتعاقبا حذف از لیگ قهرمانان!من احساس میکنم کسایی هستن که فقط حرف مفت میزنن و منطقی ومعقول و حرفه ای به فوتبال نگاه نمیکنن،،،،،نمیدونم چی بگم

hitler سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 19:30

آره والا عیسی جان بابا یارو گیر داده هی به اینو اون فحش میده
تازه اسم اون تیم ضایع و ........ ایرانی رو به اسم آلمان چسبونده
والا به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد