وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: نمی توانم دروغ بگویم؛ از نیمکت نشینی راضی نیستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دانته شایعه جدایی از بایرن مونیخ را تکذیب کرد و گفت برای به دست آوردن جایگاهش در ترکیب اصلی تیم زیر نظر پپ گواردیولا مبارزه می کند.

 مدافع میانی تیم ملی برزیل در دقیقه 32 برد این هفته بایرن‌مونیخ در زمین هانوفر بیرون کشیده شد و رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند ناپولی و اینتر به دنبال جذب این مدافع ناراضی هستند. اشتفان افنبرگ ستاره اسبق بایرن هم مدعی شد دوران دانته در بایرن تمام شده و این بازیکن در تابستان فروخته خواهد شد.

این بازیکن 31 ساله به اشپورت بیلد گفت:«من با بایرن قرارداد دارم و می خواهم به بایرن برای موفقیت کمک کنم چه در زمین و چه روی نیمکت. در عین حال نمی توانم به دروغ بگویم از نیمکت‌نشینی راضی‌ هستم.»

بحث بازگشت او به تیم سابقش، بوروسیامونشن گلادباخ هم مطرح شده اما مدیر این باشگاه از واردشدن در این بحث خودداری کرد و نخواست به آن دامن بزند.

ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن هم به حمایت از دانته پرداخته. بازیکن سابق تیم ملی آلمان گفت:«دانته بازیکنی در کلاس جهانی و فوق‌العاده برای ما است و من از همه می خواهم در قضاوت نسبت به او احترام را رعایت کنند. من در مقابل این اظهارات پوپولیستی مقاومت می کنم چون او سزاوار اینها نیست.» 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
باستین سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 07:59

خوب بهتره برى شموشک تا فیکس بازى کنى

reza سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 12:24

اگه بیاد لیگ ایران هم فکر کنم بزارنش رو نیمکت خیلی کند بازی میکنه

سوپرمانو سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 13:10

رو که رو نیست سنگ پا قزوینه
یه نگاهی به وجنات خودت و اون سرعتت که اینترنت مملکت مارو گذاشته تو جیبش بنداز بعد هارت و پورت کن

farid 10 سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 21:43

دانته بهترینه.ماشالله بعضی طرفدارای ما هستن تا یکی ی پاس اشتباه میده گذشته خوبشو از یاد میبرنو بش بدوبیرا میگن.دانته تمام تلاششو واسه بایرن میکنه و این کافیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد