وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داور اسکاتلندی برای بازی بایرن شاختار

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوفا ویلیام کالوم اسکاتلندی را برای بازی برگشت چهارشنبه شب بایرن مونیخ در مقابل شاختار دونتسک اوکراین در آلیانس آرنا مونیخ انتخاب کرد.

این داور 36 ساله متولد گلاسکو از سال 2006 در لیست داوران فیفا قرار دارد.این پنجمین سال قضاوت کالوم در لیگ قهرمانان اروپا است.او در این 5 سال 6 بازی را برای تیم های آلمانی داوری کرده است که تیمهای آلمانی در این دیدارها هرگز بازنده نبوده اند.

وی یک بازی را در این فصل برای بایرن مونیخ قضاوت کرده است. بازی رفت بایرن در مقابل زسکا مسکو در روسیه که با پیروزی 1 -0 بایرن و گل توماس مولر از روی نقطه پنالتی همراه بود. در این فصل همچنین قضاوت بازی برگشت یوونتوس اتلتیکو مادرید (0-0) و بازی رفت بارسا آژاکس (3-1) به این داور اسکاتلندی سپرده شده بود.

در دیدار رفت قضاوت بازی بر عهده داور ضعیف اسپانیایی البرتو اوندیانواینکوی اسپانیایی بود که به قضاوت های ضعیف و جنجال برانگیزش بر علیه ژرمن ها معروف است. او با دادن 6 کارت زرد و یک کارت قرمز به باواریایی ها و نگرفتن خطاهای زیاد علیه باواریایی ها و اخراج نکردن بازیکن شاختار جنجال ساز شد که بعد از بازی اعتراض و نارضایتی شدید کارل هاینس رومنیگه را در پی داشت.

قضاوت دیدار میان چلسی و پاریس سن ژرمن به داور مطرح هلندی بویان کویپرس سپرده شده است. وی د یدار فینال لیگ قهرمانان در سال 2014 را قضاوت کرد.

دامیر اسکومینا اسلوونیایی هم داوری بازی رئال مادرید شالکه را بر عهده خواهد داشت.  

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
issa سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 08:53

داورای بریتانیایی بهتر از اسپانیایی هستن،اسپانیایی ها چپ وراست کارت میدن،سطح داوریشون هم ضعیفه!!البته یادمون نره که بهترین داور قرن،دکترمارکوس مرک داور ژرمن ها بودش!اقای کولینا از ایتالیا در رده هفدهم،هجدهم بود

reza سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 12:30

جون مادرت درست داوری کنی .مـثه بازی رفت نشه

مهدی سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 13:17

دوستان برید به لینک زیر و یه لایک به بایرن بزنید.

http://www.varzesh11.com/fa/soccer_club/teams/باشگاه_فوتبال_بایرن_مونیخ/45


سوپرمانو سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 13:17

همین که همون داور بازی قبل داورمون نیست جای شکرش باقیه

سوپرمانو سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 13:56

چنتا خبر

1-نویر: به قدرتمان ایمان داریم
او گفت:" می‌توانید ببینید که بدون توجه به اتفاقات، توانستیم دوباره با یکدیگر هماهنگ شویم. می‌دانیم که باید مراقب ضدحملات حریف باشیم و آنها را کنترل کنیم. ما برای پیروزی پا در بازی می‌گذاریم و در این بازی نیز باید پیروز شویم. این شرایط را دوست داریم."
حذف شدن در این مرحله فاجعه است، همه ما می‌دانیم. اما بیایید مثبت فکر کنیم. این یک رقابت بسیار خاص است." وظیفه‌مان است که به مرحله بعد برویم. مخصوصا که این مرحله از مراحل ابتدایی حذفی است و تا آخر جام راه زیادی مانده است. این بازی باید با برد ما به پایان برسد، دیگر مهم نیست چگونه. اگر تا پایان مسابقه یازده نفره بمانیم، قطعا گل هم خواهیم زد. ما به خودمان شک نداریم."

2-رافینیا: با بازی همیشگی، شاختار را میبریم
،مدافع راست باواریایی‌ها، در اینباره گفت:" با تیمی قوی طرف هستیم اما اگر بازی همیشگی خود را ارائه کنیم، پیروز خواهیم شد."
اگر چه این احتمال وجود دارد که این بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی کشیده شود، اما در تمرین امروز شاگردان گواردیولا اثری از تمرین پنالتی نبود.
رافینیا دراینباره افزود:" این موضوع به مربی ربط دارد. امیدوارم که به این تمرین احتیاج نداشته باشیم، اما اگر مربی بخواهد، من هم هستم."
تا اینجای فصل جاری چمپیونزلیگ و بوندسلیگا، بایرن صاحب نه ضربه پنالتی شده که توماس مولر، آرین روبن و رابرت لواندوفسکی زننده آنها بوده‌اند.
رافینیا معتقد است که بایرن از این مرحله صعود خواهد کرد. وی در مصاف با شاختار با بازیکنان برزیلی زیادی روبرو شد:" همه را می‌شناسم. اما در چنین بازی‌های حساسی جایی برای اظهار دوستی و رفاقت نیست."
این مدافع برزیلی معتقد است بازگشت کاپیتان فیلیپ لام به تمرینات، انگیزه مضاعفی به بازیکنان بایرن بخشیده است، گرچه او در بازی چهارشنبه حضور نخواهد داشت:" فیلیپ اگر آماده باشد، بازی خواهد کرد. دفاع راست یا خط میانی هم فرقی نمی‌کند. من هیچ مشکلی با جایگاه او ندارم، چه بسا هر دوی ما باهم بتوانیم در ترکیب باشیم."

3-لام: سیستم بازی بایرن خوب است
لام با دفاع از فلسفه مربیگری گواردیولا، گفت:" این بحث غیرضروری است. در 17 دیدار گذشته، از جمله دیدارهای فصل قبل، همه سبک بازی ما را ستایش می کردند. ما در 17 دیدار نیم فصل اول بوندس لیگا، تنها 4 گل دریافت کردیم. این سیستم وقتی ریسکی است که همه بازیکنان آنطور که از آنها خواسته شده، بازی نکنند.
اگر بازیکنان بیشتری وظایف شان را انجام ندهند، اتفاقی که در دیدار مقابل ولفسبورگ رخ داد(شکست 4-1)، اتفاق می افتد. در این صورت دچار مشکل می شویم. وقتی این سیستم برای یک سال و نیم خیلی خوب کار کرده، پس سیستم خوبی است."
لام تایید کرد که شکست فصل گذشته مقابل رئال، درس تلخی بود و تاکید کرد که او و هم تیمی هایش می خواهند آن خاطره تلخ را به فراموشی بسپارند:" شکست هم بخشی از بازی است. همه، به خصوص آنهایی که برای این باشگاه بازی می کنند، این را می دانند. حذف تلخی بود زیرا در مراحل پایانی بود؛ درمرحله نیمه نهایی.
البته شکست تلخی بود زیرا ما می خواستیم در فینال بازی کنیم. البته این شانس را داریم که این فصل این ماموریت را به پایان برسانیم. ما فصل قبل دو جام بردیم و 7 نفر از تیم ما قهرمان جهان شد. بنابراین سه گانه ویژه ای بود. این فصل هم خیلی خوب است و ما تلاش می کنیم بار دیگر به موفقیت برسیم."

4-خوشحالی بایرنی ها ازبازگشت فیلیپ لام(عکس)
http://www.varzesh3.com/news/?itemid=1208404&title=خوشحالی-بایرنی-ها-ازبازگشت-فیلیپ-لام(عکس)

5-گواردیولا: از بدبین بودن ضرر نکردم
او به خبرنگاران گفت:" وقتی خوش‌بین باشی، آسوده‌ای اما یک مربی هیچگاه نمی‌تواند آسوده باشد. البته تا الان هم در دوران ورزشی‌ام از این بدبین بودن ضرری ندیده‌ام.همیشه می‌ترسم و قبل از هر بازی استرس دارم."
حال در آستانه بازی برگشت مرحله یک‌هشتم پایانی برابر شاختار دونتسک که روز چهارشنبه از ساعت 23:15 آغاز می‌شود، این شرایط وخیم‌ترهم خواهد شد چونکه موضع حذف یا صعود در لیگ قهرمانان در میان است و بایرن تیمی است که عادت به حذف در مراحل ابتدایی ندارد.
البته گواردیولا ادعا کرد:" متأسفم ولی برای من بوندسلیگا مهمترین جام است. گرچه بازی برابر شاختار را یک فینال قلمداد می‌کنم."
اما از یک مربی با نبوغ بالا که بارسلونا را دو بار در سال‌های 2009 و 2011 به مقام قهرمانی چمپیونزلیگ رساند و با سیستم تیکی‌تاکا فوتبال اروپا را تحت تاثیر خود قرار داد، انتظارات بالایی می‌رود. از آن گذشته، بایرن مونیخ سال 2013 تحت هدایت یوپ هاینکس موفق شد سه جام بوندسلیگا، حذفی آلمان و چمپیونزلیگ را به خانه ببرد. گواردیولا دراینباره اذعان کرد:" وظیفه سنگینی روی دوش خودم احساس می‌کنم و آن هم حفظ کلاس کاری یوپ هاینکس در بایرن است."
از ابتدای فصل جاری گواردیولا مرتبا شکست سنگین 4 بر 0 دور برگشت نیمه‌نهایی فصل قبل را به بازیکانش یادآوری می‌کند و از آنها می‌خواهد نگذارند این اتفاق تکرار شود. البته او یک مربی مردد و مضطرب است. وی می‌گوید:" من همیشه خسته‌ام و مسائل بسیاری در سرم می‌چرخد. بعد از سال 2012 لازم بود بعد از چهار سال از بارسلونا بروم و فضای جدید را تجربه کنم. خسته شده بودم."
با اینکه بایرن هرسال در بوندسلیگا شانس قهرمانی دارد، اما در چمپیونزلیگ این‌چنین نیست. به همین سبب قهرمانی در این تورنمنت اروپایی می‌تواند پیش از پایان قرارداد سرمربی اسپانیایی بایرن در سال 2016 برگ زرین جدیدی در افتخارات کسب‌شده وی با باواریایی‌ها باشد.

6-شوخی جالب توماس مولر با موهای روبن و گواردیولا
به گزارش bleacherreport، در یکی از ویدئوهای تبلیغاتی کمپانی آدیداس که توماس مولر دز آن شرکت کرده بود اتفاق جالبی افتاد.
وقتی که از وی در مورد این که کدام بازیکن زمان بیشتری را قبل از هر مسابقه صرف موهای خود می کند پرسیده شد، او پس از درنگی کوتاه با خنده گفت: "آرین روبن و پپ گواردیولا"
این در حالیست که هیچ یک از این دو نفر موهای پرپشتی ندارند و همیشه موهای خود را از ته می تراشند.

شواینی سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 14:52

ریبری :در بایرن خداحافظی میکنم و بعد هز ان میخواهم دوران مربیگری را بیاموزم
فرانک ریبری مهاجم 32 ساله ی بایرن مونیخ قصد دارد فوتبال خود را در الیانس ارنا به پایان برساند
و بعد از ان دوران مربیگری را بیاموزد

علی سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 19:55

داداش مانو خودتو ناراحت نکن، امیدوارم امشب تیم قدرتمند بایرن برنده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد