وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پدیده آلمان در رویای جانشینی گواردیولا در بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پدیده مربیگری فوتبال آلمان احتمال دارد جانشین پپ گواردیولا در تیم بایرن مونیخ شود.


در چند وقت گذشته جد‌ی‌ترین شایعه‌ایی که در مورد «توماس توخل» در رسانه‌ها شنیده شد، مربوط به حضور احتمالی وی در تیم دسته دومی لایپزیک بود. اما روزنامه «ماینسر آلگماینه سایتونگ» گزارش کرد این مربی 41 ساله علاقه و تمایلی ندارد زیر نظر مدیر ورزشی همچون «رالف رنگنیک» در لایپزیک کار کند.

همین نشریه در گزارش خود افزود مربی جوانی که در گذشته در راس مربیگری تیم ماینس خوش درخشید،‌گویا خیال دارد در صورت عدم تمدید قرارداد 3 ساله پپ گواردیولا با بایرن، جانشین وی نزد باواریایی‌ها شود.

البته خواسته در صورتی خواهد بود که بنابه هر علتی قرارداد گواردیولا تمدید نشود و همچنین مسئولان تیم مونیخی خواهان همکاری با توخل باشند. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرصا حیدریان پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 02:12

به طور خلاصه در حد بایرن نیست 2- در مورد حرف تیم های آلمانی در اروپا باید گفت : لورکوزن بهترین شانس را برای صعود از دست داد فقط به خاطر اینکه اصولا تیم جاه طلبی نیست 2 شالکه که زنگ تفریح رئال در سال قبل بود نشان داد تاثیر یک مربی خوب چقدر در شخصیت تیم نقش دارد درود به دی ماتیو3 دورتموند دیگر با کلوپ نتیجه نمی گیرد چون نحوه بازی این تیم بسیار بچه گانه است تیمی فاقد جنگندگی و قدرت فیزیکی . 4. مشکل بزرگ آلمان ها این است که ایتالیایی ها و اسپانیایی ها برای برد داور را تحت تأثیر قرار می دهند و به هر دری می زنند حتی برای یک پرتاب اوت ساده به داور اعتراض می کنند ولی آلمان ها با معصومیت بیش از اندازه قضاوت داور را بر علیه خود سوق می دهند5 به امید قهرمانی بایرن مونیخ در اروپا

باستین پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 07:18

بابا این به درد تیم هاى مثل وردربرمن وشالکه میخوره نه بایرن

pankiller پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 11:38

واقعا که حتی نوشتن این مطلب هم کاری احمقانه است
پپ که همه دارن براش سر و دست میشکونن کجا این کجا
اصلا حرف زدن در مورد این خبر اشتباه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد