وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چرا لنو به تیم ملی آلمان دعوت نمی شود؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برند لنو دروازه بان 23 ساله ی بایرلورکوزن در 7 بازی اخیر فقط یک گل از رقبا دریافت کرده است اما همچنان خبری از حضور او در تیم ملی نیست.

لیست تیم ملی آلمان چند روز پیش اعلام شد و مائونل نویر، روبرت زیلر و رومان ویدنفلر دروازه بان های منتخب یوآخیم لو بودند. این در حالی بود که برند لنو دروازه بان لورکوزن، تیم چهارم جدول بوندسلیگا در 7 بازی اخیر تیمش فقط یک گل دریافت کرده، آن هم در بازی برگشت مقابل اتلتیکو مادرید. شاید لنو هیچوقت تا این حد آماده نبوده اما باز هم در این مقطع هم نتوانسته نظر یوآخیم لو را جلب کند.

به نقل از Bild، لو ترجیح داد از دروازه بان های نه چندان آماده این روز ها به نام های رومان وایدنفلر و روبرت زیلر دعوت کند. سوال اصلی اینجاست که لنو دیگر باید چه کند تا به تیم ملی دعوت شود؟! آیا هنوز او باید برای حضور در تیم زیر 21 ساله های آلمان با تر استگن، کاریوس و هورن رقابت کند؟

رودی فولر مدیر ورزشی بایرلورکوزن گفت: "در حال حاضر لنو پشت سر مانوئل نویر، دومین دروازه بان برتر آلمان است."

روگر اشمیت سرمربی بایر لورکوزن نیز اظهار کرد: "دروازه بان های بسیار خوبی در آلمان هستند اما به نظر من لنو شایستگی حضور در تیم ملی را دارد. واکنش های او امنیت خوبی به تیم می دهد."

دروازه بان 23 ساله بایر هم در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی آلمان گفت: "نیاز نیست درباره این موضوع صحبت کنم. برای من لورکوزن مهم است و باید به گونه ای انجام وظیفه کنم که بتوانیم جایگاه سوم را به دست آوریم." لنو تابستان 2011 به بایرلورکوزن آمد و جای رنه آدلر را به خوبی در سنگر شیرها پر کرد. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
MERSAD33 چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 13:13

اتفاقا دروازه بان خوبیه..... وایدرفلر دیگه اون آمادگی سه چهار سال پیشو نداره. هم ترشگن هم باید دعوت بشه به جای زیلر......

alireza_asol چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 16:10

عجب پنالتی گیریه!
بازی با اتلتیکو اگه پنالتیا رو خوب و گوشه نمیزدن همرو میگرفت!!!!!!

Scorpions پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 00:13

کاملا موافقم در مطلب گذشتم هم دقیقا به این مسئله اشاره کردم امیدوارم دروازه بانان به این ترتیب قرار بگیرند
نویر
لنو
اشتگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد