وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: دی بروین مناسب بایرن نیست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره ی فرانسوی بایرن مونیخ معتقد است که کوین دی بروین،ستاره ی این روزهای وولفسبورگ نمی تواند خرید خوبی برای مونیخی ها باشد.

کوین دی بروین بلژیکی تا کنون آمار 9 گل و همچنین 16 پاس گل را در این فصل در کارنامه اش دارد وبا درخشش خود باعث شده است تا شایعاتی در مورد علاقه ی تیم های بزرگ اروپایی به وی شنیده شود.

اما فرانک ریبری ستاره ی بایرن مونیخ نظری دیگر دارد:"کوین بازیکن بزرگیست اما وقتی به بازی او می نگرم،متوجه می شوم که او با من و آرین متفاوت است.او بازیکنی نیست که بتواند با دریبلینگ توپ را به جلو ببرد.کوین خصوصا در ضدحمله بسیار زهردار است اما وقتی در تیمی مثل بایرن بازی می کنید،نهایت سه یا 4 متر فضا برای انجام حرکات خود دارید نه اندازه ی یک اتاق.اما کوین هنوز جوان هست و جا برای پیشرفت خیلی دارد."

فرانک ریبری سپس در مورد تنش بوجود امده با آرین روبن در نیمه نهایی دو فصل قبل اروپا هم گفت:"درحالی که کمی به پایان نیمه مانده بود،ما ضربه ای آزاد به دست آوردیم که مناسب یک آدم راست پا بود.قبل از بازی یوپ هینکس اینگونه ضربه زنان را تقسیم کرده بود:برای پای راست من و کروس،و برای پای چپ آرین.پس در آن زمان باید از بین من و کروس یکی ضرب را می زد.اما آرین نزدیک ما آمد و گفت تونی باید ضرب را بزند که من را ناراحت کرد.من در آن موقع داغ بودم،آرین هم همینطور و این قضیه باعث درگیری شد."

اما فرانک ریبری معتقد است که رفاقت وی با آرین به این راحتی ها از بین نمی رود:"در حال حاضر از رابطه ام با آرین بسیار خوشحال هستم.واقعا حیف است که رابطه ی ما مثل روزهای اول خوب نباشد.هرچند گاها بحث هایی پیش می آید.اما ما با هم رابطه ای صمیمی داریم و از حضور در بایرن لذت می بریم.من همیشه گفته ام که مهم نیست کدام یک از ما بیشتر گل می زند بلکه موفقیت کل تیم اهمیت دارد." 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
افن برگ پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 02:14

با اینکه بعد از افنبرگ عاشق ریبری هستم..ولی این حرفشو قبول ندارم...دی بروین و رویس بهترین گزینه ها هستن...در کنار اینها اوزیل و استرلینگ.........اما بازیکنانی مثل پوگبا و هازارد گرون قیمت هستن و نمیصرفه بابتشون انقدر پول بدن...ولی ریبری یه جاشو خیلی خوب گفت،اونم این بود که هیچکس مثل من و روبن نمیشه..واقعا این دوتا تکرار نشدنی هستن

باستین پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 06:57

خوب کى خوبه

سوپرمانو پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 13:08

شاید
درهر صورت حاجی جون باید بزودی یه جانشین مناسب برای تو وارین پیدا کنیم
امیدوارم سامر بهترین تصمیموبگیره

MERSAD33 پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 20:34

کاری به کار اومدن یا نیومدش ندارم. اما یه سری بازیکنا هستن که واسه عملکردشون نیاز به فضا زیاد دارن مثل رونالدو هازارد بیل یا همین دی بروین این بازیکنا تو ضد حمله خیلی بیشتر میتونن موفق تر باشن اما بعضی بازیکنا مثل روبن مسی دی ماریا رویس میتونن تو پرسینگ بالا توپو حفظ کنن. که با شرایط الان بایرن اون بازیکنایی که واسه ضد حمله بدرد میخورن بدرد بایرن نمیخورن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد