وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومینگه: بلاتر تغییر جهت می‌دهد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی یوفا، رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا گفت: سپ بلاتر رئیس فیفا پس از انتقاد‌های متعدد به این نهاد، آمادگی اعمال تغییرات لازم را در این فدراسیون بین‌المللی دارد.

کارل هانس رومینگه که نمایندگی بیش از 200 باشگاه اروپایی را دارد گفت: انتقاد‌های مختلف از فیفا باعث ناراحتی بلاتر، رئیس این نهاد شده است.

مهاجم سابق تیم ملی آلمان غربی معتقد است: تغییرات فیفا مثبت است. بلاتر 80 ساله می‌خواهد برای پنجمین دوره پیاپی بر منصب ریاست فیفا بنشیند.

بلاتر در انتخابات ماه آینده ریاست فیفا از شانس بیشتری نسبت به سایر نامزدها (لوئیس فیگو، مایکل فان‌پراگ و شاهزاده علی‌ابن‌حسین اردنی) برخودار است.

رومینگه در گفتگویی بیان کرد: در گفتگوهایی که من و بلاتر با هم داشتیم، همواره این حس را داشتم که او از انتقادهایی که از رسانه‌ها کرده اند، ناراحت است و آماده تغییر در فیفا است، در نتیجه من نسبت به او ناامید نیستم و برعکس امیدوارم که مسایل فیفا در مسیر درستی تغییر پیدا کند.

گفتنی آن که رومینگه که بسیار شخص پول‌گرایی است، درپی تصمیم جدید بلاتر مبنی بر دادن پول بیشتر به باشگاه‌هایی که بازیکنانی در تیم‌های ملی دارند نظرش را تغییر داد، زیرا که او مالک باشگاه بایرن مونیخ است. او پیش از این اعتقاد داشت که باید تغییراتی انقلاب‌گونه در فیفا صورت گیرد.

در روزهای گذشته، برخی  (زمان ریاست بلاتر) را همچون غده‌ای سرطانی در پیکره ورزش جهانی دانسته اند.

رومنیگه در زمان بازیکنی‌اش 95 بازی برای تیم ملی فوتبال آلمان انجام داد و 45 گل برای این تیم به ثمر رساند. وی 51 بار به عنوان کاپیتان این تیم پا به میدان گذاشت. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
باستین جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 09:04

اکه قیصر خودشو کاندید میکرد حتما راى مى اورد

سوپرمانو جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 10:39

تا وقتی بلاتر رئیس فیفاست،هیچ آلمانی وبایرنیی برنده توپ طلا نخواهد شد.شرط میبندم
سیستم فیفا باید تغییر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد