وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ ۶ - ۱ پورتو؛ بازگشت رؤیایی باواریاییها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم فوتبال بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه شش بر یک تیم فوتبال پورتو را در هم کوبید و به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کرد.

بایرنی ها در بازی رفت متحمل شکست 3-1 شده بودند و در غیاب چند مهره کلیدی خود برای جبران این نتیجه پای به میدان می گذاشتند.

بازی طبق انتظار با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و اولین خطر جدی روی ضربه لواندوفسکی در ریباند به دست آمد که شوت او به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد. با ادامه حملات تیاگو موفق شد در دقیقه 14 گل اول بازی را به ثمر برساند و بایرنی ها را به کامبک امیدوار کند. بعد از این گل لحظه به لحظه بر فشار بایرن مونیخ افزوده شد و دقیقه 22 بواتنگ گل دوم را به ثمر رساند. 5 دقیقه بعد لواندوفسکی برای بار سوم دروازه پورتو را باز کرد. بازی برای حدود ده دقیقه آرام تر دنبال شد و بایرنی ها بیشتر در فکر کنترل جریان بازی و آرام کردن آن بودند. دقیقه 36 روی اشتباه فابیانو دروازه بان پورتو، مولر گل چهارم را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند. 4 دقیقه بعد لواندوفسکی موفق شد گل دوم خود و پنجم تیمش را هم به ثمر رساند و بایرن با برتری 5-0 در پایان نیمه اول به رختکن رفت.

نیمه دوم را پورتو با یک تغییر آغاز کرد. در 10 دقیقه اول این نیمه پورتو بازی بهتری نسبت به نیمه اول انجام داد اما موفق نشد خطری جدی روی دروازه بایرن خلق کند. در این بین گوتسه می توانست گل ششم بایرن را به ثمر برساند اما  ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 58 ضربه آزاد زیبای آلونسو از بالای دروازه با اختلافی اندک به بیرون رفت. در ادامه و برای حدود 20 دقیقه بازی آرام دنبال شد گر چه پورتو بیشتر بازی را در اختیار داشت اما در خلق موقعیت ناکام بودند. دقیقه 73 پورتو موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. دقایقی بعد شوت مارتینز از کنار دروازه به بیرون رفت، چند دقیقه بعد ضربه لواندوفسکی هم به شکلی خطرناک از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت. دقیقه 87 ایوان مارچانو مدافع پس از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. روی خطای مارچانو بایرن صاحب ضربه آزاد شد که آلونسو آن را تبدیل به گل ششم بایرن مونیخ کرد. 

شرح گل ها

تیاگو آلکانتارا (دقیقه 14 | 1-0): سانتر برنات از سمت چپ با ضربه سر تیاگو در تیر اول تبدیل به گل اول بازی شد.

ژروم بواتنگ (دقیقه 22 | 2-0): ارسال کرنر آلونسو پس از ضربه سر بادشتوبر به بواتنگ رسید و او از مقابل دروازه برای بار دوم دروازه پورتو را باز کرد.

روبرت لواندوفسکی (دقیقه 27 | 3-0): ارسال لام از سمت راست پس از اثر گذاری مولر روی خط شش قدم به لواندوفسکی رسید و او با ضربه سر دروازه فابینو را گشود.

توماس مولر (دقیقه 36 | 4-0): تیاگو پس از توپ ربایی در میانه میدان توپ را به مولر سپرد. شوت مولر پس از برخورد به مارتینز ایندی و اشتباه فابینو وارد دروازه شد.

روبرت لواندوفسکی (دقیقه 40 | 5-0): پاس رو به بیرون مولر درون محوطه به لواندوفسکی رسید و او پس از سر توپ زدن با ضربه ای زمینی گل پنجم بازی را به ثمر رساند.

جکسون مارتینز (دقیقه 73 | 5-1): سانتر هکتور هررا را مارتیز از دهانه دروازه با ضربه سر تبدیل به گل اول پورتو کرد.

ژابی آلونسو (دقیقه 88| 6-1): آلونسو روی ضربه آزاد به زیبایی گل ششم تیمش را به ثمر رساند.

 

ترکیب دو تیم و آمار بازی 

 

 

منبع

نظرات 82 + ارسال نظر
افن برگ چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:08

هر کی مثل من از خوشحالی نمیدونه چی بگه و از کی تعریف کنه لایک کنه....یکی از شیرین ترین بردهایی که تو عمرم دیدم...به امید حذف رئال

Mullllllllllllllllllllllllller چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:10

ba in khastegi terkundan,dameshun garm,tabrik

Ali-Ballack چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:10

بابت برد به همه آلمانی ها تبریک میگم.
این مردک پپ باید تیم رو قهرمان اروپا کنه وگرنه با دستایه خودم خفش میکنم.

rezalow چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:10

آتش بازی در آلیانس آرنا به سبک گواردیولا ...

farid 10 چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:11

آقا تبریک به همه واقعا بچه ها خسته نباشین
ممنون پپ فوقالعاده ای تو سرمربی

علیرصا حیدریان چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:11

فقط خدا رو شکر. پپ و بایرن رو سفید شدند. خیلی کار را سخت کردیم ولی آخرش خوش بود

افن برگ چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:12

تبریک به پورتو بخاطر هفت تایی نشدن!

M.S.G چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:12

واقعا نمیدونم چطور خوشحالیمو بگم دم همه شون گرم خدایا شکرت...
من یه کم به پپ شک کردم اما سهم خودم عذر میخوام
خداکنه مصدوم ندیم به امید سه گانه

کلیزمان چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:12

سلام به طرفداران واقعى بایرن
تبریک تبریک تبریک
فوقالعاده بودند بچه ها
ممنون از همه بازیکنان دمشون گرم
فقط. ٢٠ ٢٠ ٢٠

علیرضا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:12

تبریک میگم بچه ها
اول بازی وقتی بایرن زد به تیرک پورتو ٣ تا مشتی کوبیدم به مبل که دستش شکست

bastii چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:13

مرسسسسسی بایرن

Aylar چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:13

تبریک به همه ی بایرنی ها بابت برد و البته صعود !
توماس مثل همیشه عالی ... !

issa چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:13

تبریک عرض میکنم!من منتقد پپ هستم وبه هیچ وجه توهین نمیکنم،در کامنت های من اثری از توهین به الونسو،پپ،یا کسه دیگه ای نیست! اتتقادات هم طبیعیه ،و هنوزم معتقدم فقط وفقط چمپیونز لیگ مهمه،و درصورتی که قهرمان نشیم،چه پپ مربی باشه یا کسه دیگه باید بره!طبیعی هستش،شما هم باید صبر کنید و منتظر بازی های بعد باشید،من طرفدار بایرن هستم نه پپ یا کسه دیگه!وهنوزم معتقدم دکتر مولر نباید میرفت و مقصرشکست با پورتو او نبود!شما کامنتهای قبلی من رو ببینید ،من مقصر باخت از پورتو را گواردیولا نمیدونستم،بنده حقیر فقط از سبک بازی فعلی بایرن یعنی تیکی تاکا ناراضی بودم،لطفا منطقی باشین وتحت تاثیر برد امشب در مقابل کامنت من جبهه نگیرید،واقع گرا باشید!زنده باد بایرن مونیخ و المان.

هاینریش هیملر چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:13

فقط سکوت به احترام قدرت مطلق فوتبال جهان المان و بایرن.

only bayern چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:14

تبریک به همه.خودم که احتمال برد رو ضعیف میدونستم اونم به خاطر بازی بد تو پرتغال بود ولی امشب نیمه اول خیلی خوب بودیم.دم همشون گرم

hitler چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:14

سلام خدمت دوستان بایرنی گلم
اول از همه چیز این پیروزی مقتدرانه رو به همه تبریک میگم.
دوم اینکه خود من به شخصه از پپ متنفر بودم چندبارم تو نظراتم گفتم ولی امشب بعد از این برد و اینکه واقعا چطور تونسته تیمو ریکاوری کنه که بچه ها اینطور بازی کنن موندم و عین چی پشیمونم که درمورد پپ اینطوری فکر میکردم چون واقعا به من یکی دیگه ثابت شد که پپ دیگه ته تعصب و وفاداریه و میدونم که حتما به شما هم ثابت شده پس از طرفدارای واقعی بایرن خواهش میکنم که دیگه هیچ وقت پشت تیم و به خصوص سرمربی تیم رو خالی نکنید و تا آخرش پشت تیم مقتدر خودمون بمونیم چون امشب واقعا ثابت کردن لیاقتشو دارن با تشکر از دوستای گل بایرنی خودم بازهم برد رو تبریک میگم به امید کسب سه گانه ای دیگر

استقلالی ام ( لطفا بخونید ) چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:15

بعضی از قدر نشناسا که اینقدر به گواردیولا توهین میکردن .
با عرض ادب و احترام دم پپ گرم . یکی از اون صحنه ها که واقعا حال کردم صحنه در آغوش هم رفتن پپ و تیاگو بود . دمشون گرم .
یکی از اونایی که واقعا دمش گرم ، یعنی واثعا دمش گرم ،




ژابی الونسو استاده که اونجوری ماهرانه ضربه ازاد و زد . دم همشون گرم .
به همه بایرنی ها تبریک میگم . واقعا بازی به یاد ماندنی بود .
زنده باد باواریا
MIA SAN MIA

muller چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:16

اقا تنها حریف ما در قهرمانی بارسلوناست که فکر کنم بایرن به احتمال 60 درصد اگه روبن و ریبری برسن اون هم میبره اقا تیم ما یه تیم همیشه قهرمان

آلمان 90 + 14 چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:16

ممنونم از پورتو که منو به هر حال بیاد 7up انداخت عالییییی بودیم .

issa چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:17

درود بر بایرن! تبریک عرض می کنم ،من دوست دارم ریال مادرید فردا شب حذف شه،تا کار بایرن راحت تر بشه،این یعنی :قهرمانی با هر وسیله ممکن یا به عبارتی:ماکیاولیسم،هدف وسیله را توجیه می کند

German چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:18

منچستری ها و رئالی ها و بارسایی ها تا اطلاع ثانوی فعلا خفه شید
این سوال پیامکی شبکه سه منو کشته !!!
گفته چه کسی بهترین مدافع چمپیونز لیگه
بعد از بایرن دانته رو انتخاب کردن
خب حداقل بادشتوبر یا بواتنگ رو انتخاب میکردید
شما که دوست ندارید یک بایرنی اول بشه چرا اصلا تو گزینه هاتون بایرنی ها رو قرار میدید
اخه کی به دانته با سوتی هایی که داده رای میده
لعنت به هر چی بدجنس و حسوده

غریبه چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:18

تفاوت فوتبال آلمان و ایران به اندازه تفاوت تماشاگرانشون هم هست، بازی قبل که بایرن باخت توی همین سایت چقدر به پپ و بازیکنا فحش داده شد، چقدر حیا کن رها کن بهش گفته شد، اما الان دیدید پپ با همین تیم نصفه که 6 تا بازیکن اصلیش رو نداره تونست دومین تیم پرتغال رو 6 بر 1 شکست بده، البته نیمه دوم بازی رو شل کردند تا مصدوم ندند وگرنه راحت 10 تا میزد

خیلی خیلی خوشحالم بابت بازیکنانی که توی بازی ثبل اشتباه کردند و پپ بازم بهشون بازی داد و توی این بازی خوش درخشیدند

نکته جالب حظور لام توی میانه زمینه که موتور بایرن رو روشن میکنه و همین دلیلشه که توی این پست گذاشته شده

برید تیم های دیگه رو ببینید که با مصدوم شدن 1 بازیکن به بدبختی و فلاکت میفتند، حالا شما حساب کنید بایرن با نبود 6 بازیکن داره توی 3 تا جام میجنگه و توی هر 3 هم بخت اول قهرمانیه، خیلی سخته بتونی با نیمکت 4 نفره این کارو کنی

در نهایت تبریک بابت بازی دلچسب به همه بایرنی ها و حتی غیر بایرنی هایی که از دیدن این بازی لذت بردند

بایرن چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:19

منتقدین سکوتتتتتتتتتتت

مرسی به همه بازیکنهای بایرن واقعا تبریک به هوادارای واقعی بایرن

نه اونایی که با باخت شروع میکنن به انتقاد و توهین

issa چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:20

بچه ها !از تیم حمایت کنید ولی لطفا موضع گیری منطقی و معقولی داشته باشین،هنوز نیمه نهایی و فینال مونده!

محمدرضا اشتایگر چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:20

عاللللللللللللییییییییییی بودیم فوق العاده بود تیاگو عالی بود
به همه تبریک میگم واقعا خوشحالم مرحله سخت رو رد کردیم بقیه مصدوم ها به بازیهای بعد میرسند
به امید سه گانه

mohsen lahm چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:20

kheili khoshhalam ke 3ta goal head zadim...chon moghabele timae otubusi head kheili be karemun miyad

امیر مونیخی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:21

ب این میگن جهنم آلیانز آرنا

ب امید قهرمانی

رضا گرجی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:23

تبریک اول به پپ بخاطر جمع و جور کردن تیم با اینهمه مصدوم،تبریک دوم به مدیران تیم که ازپپ حمایت کردن،تبریک سوم به ژاوی آلونسو،تیاگو و‌برنات که اینهمه انتقادو‌جواب دادن،تبریک اخرم به خودمون که تا اخر پای تیم هستیم من بسکه قلیون کشیدم‌ترکیدم.
زنده باد بایرن،زنده باد پپ

Ali-Ballack چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:24

فقط و فقط قهرمان اروپا باید بشیم وگرنه پپ و دارو دسته اسپانیاییش و طرفدارایه بارسا باید شرشون رو کم کنن

رضا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:25

فوق العاده بوددددددددددددددددددددددد

باواریا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:27

درود و تبریک جانانه به همه بایرنی ها
عالی بود
دم همشون گرم

بایرن سلطان اروپا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:27

تبریک واقعا تبریک نه واقعا تبریک نه نه واقعا تبریک ...گل کاشتن .
بچه ها کل بازی به کنار اومدن دانته هم به کنار .اولین توپی که بهش رسید را میخواست سر بزنه نزدیک بود یکی از بازیکنامون را مصدوم کنه .خخخخ

issa چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:28

زنده باد دوووووووچلند!من بهترین حالت واسه فینالیست شدن رو روبرو شدن با موناکو میدونم!امیدوارم موناکو ،یووه رو حذف کنه تا ما بی دردسر تر به فینال بریم،هرچند هیچ چیز تو فوتبال قابل پیشبینی نیست!مثه حوادث امشب

بایرن چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:28

عیسی جان بیخیال خودتم میدونی دست تو من نیست رفتن پپ اولا

دوما هر وقت تیم کامل بود و تموم بازیکنای تیم اماده بودن شما میتونی بگی چرا قهرمان نشد

بعدشم یه طرفتار واقعی پشت تمام تیمه

و در نهایت تو کی راضی هستی فک کنم سه گانه هم بزنه بگی نه باید اصلا نمیباخت تو تمام بازیها

من تو زمان حال شخصا زندگی میکنم نه تو اینده پس امشب رو عشق است

علی بالاک کامنتات شده جوک سایت

هاینریش هیملر چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:29

دمت گرم Ali-Ballack ما قهرمانی می خوایم.درود بر عاشقان المان و فوتبال ناب ناب المانی.یوگی لوو تو چه بازیکنایی داری مولر عالیه بزارین جام جهانی المان به خدمت تک تکتون میرسه.اول المان بعد بایرن دوست داشتنی

SiJOoL چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:29

فقط میتونم بگم افتخـــــــــار میکنم ک طرفدار و عاشق بـــــــــــآیرن مونیــــــخم....
همــه عااااااالی بووووووووودن عـــــــــالی...اون دوستائی ک گفتم ب امید حذف رئــال:"من برعکس شما فک میکنم...دوس دارم رئال بیاد فینال بخوره ب بایرن..توو اون بازی خودمون رئالو با یه شکست سنگینو تحقیر آمیز بفرستیم اسپانیا..ای خدا خودت آرزومو برآورده کن..آمیــن

bayerni چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:29

دوستان لطفا به کسی توهین نکنید ، اگه ما هم به اونایی که با یه باخت انتقادهای کورکورانشون شروع میشه توهین کنیم ما هم میشم مثل اونا.
بیاید با هم دیگه از این برد ارزشمند لذت ببریم ، بیخیال مربی بشین ، ما طرفدار بایرنیم نه شخص خاصی .

Navid Bayern Lover چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:32

به همه دوستان تبریک میگم من اولین بارمه اینجا نظر میذارم در آینده بامن بیشتر آشنا خواهید شد فقط به امید قهرمانی اروپا

kjbayern چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:33

فیلم سینمایی بازگشت اژدها
به کارگردانی پپ گواردیولا
با بازی نویر، بواتنگ، باداشتوبر، دانته، برنات، آلونسو، لام، وایزر، روده، مولر،واندوفسکی، گوتزه، آلکانتارا و رافینیا.
سه شنبه 1 اردیبهشت ساعت 23:15 از شبکه ی سه ی سیما.
راستی من یه چیزو نمی فهمم، خب اگه مسئولین صدا و سیما نمی خوان مردم به محبوبیت بایرن پی ببرن، اصلا گزینه ای از بایرن برای نظرسنجی پیامکی برای انتخاب بهترین مدافع لیگ قهرمانان نمی ذاشتن، نه این که دانته رو بذارن.

باواریا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:33

پیش به سوی سه گانه ای دیگر
یاد یوپ هاینکس بخیر
پپ،خودتو جاودانه کن.

issa چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:33

علی بالاک،لطفا افراط نکن باید همیشه معقولانه نظر داد،امشب بایرن خوب بازی کرد،و نباید بی انصافی کنیم،هرچند باید صبر داشته باشیم!لطفا انتقاد بکنید ولی توهین نکنید!هیچ مربی نمیخاد تیمش حذف شه چون حذف تیم اعتبار سرمربی رو از بین میبره!من طرفدار الونسو و مولر هستم،ولی بعد از اشتباه اونشب جرات نکردم بگم الونسو بازیکنه بزرگیه،ولی امشب الونسو لیاقتش،رو نشون داد!لطفا توهین نکنید

SiJOoL چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:33

عیسی جان:اصن با نظرت موافق نیستم..شرمنده.....ولی من دوس دارم بایرن تیمای بزرگ جامو حذف کنه.دوس دارم فینال بایرن رئال باشه تا رئالم مثه بارسا تحقیر کنیم

Tirdad چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:36

و این است روح بزرک المانهاً مردانىً واقعى

SiJOoL چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:39

ب نظرتون کی بهترین بازیکن بوود؟؟ب نظر خودم ک لواندوفسکی

Ali-Ballack چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:40

من اول از همه به همه آلمانیهایه عزیز تبریک گفتم به خاطر برد شیرین.
انتظار قهرمانی از بایرن به هیچ وجه افراط نیست.
ما این همه امتیاز به این مردک دادیم که ما رو قهرمان اروپا کنه و به عنوان یک آلمانی آرزوم اینه که بایرن قهرمان بشه حتی اگر من ضایع بشم. هرچند که متاسفانه هیچ اعتمادی به این مردک اسپانیایی و دار و دستش ندارم.
بازم میگم اگر قهرمان اروپا نشیم کچل خان و دارو دستش و هوادارایه بارسا باید شرشون رو کم کنن.

Navid Bayern Lover چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:41

امیدوارم فردا رئال ببره بعدش در نیمه نهایی به ارتش باواریا بخوره و انتقام پارسال گرفته شه

issa چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:43

من فقط قهرمانی از بایرن میخام حتا اگه تو فینال به گرانادا یا باته باریسوف بخوریم،اصن واسم مهم نیست که به بارسا یا ریال ده تا یا پنج تا گل بزنیم!نتیجه گیری فلسفه ی هیتسفیلد،اریگو ساچی،کاپلو و اوتوری. هاگل بود منم طرفدار این فلسفه هستم

*MiiLaaD* چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:43

حی میومدم پایین و پایین تر تا کامنت بزارم فقط میگم تبریک به همه شما بایرنی عزیز -
اخطارحذف رو به واسه تموم طرفدارای اسپانیای زدیم اون چه جور اگه هر کدوم از تیمای مهد کودک اونا اگه یک بازین کلیدیشون رو نداشتن مثل مسی یا اون شتر مرغه پرتغالی رو که همون دور اول حذفی فاتحه شون رو خونده بودن به هیچ وجه حتی فکر مقایسه خودتون رو با بایرن کبیر در سر نپرورونید بفهمید دیگه این تیم دومه تازه خلاصه از همین حالا حساب کنید چندتا تو شاختونه والسلام.

hadi چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:44

بسیار بسیار عالی. هر چی پورتو تا اینجای رقابتها نباخته بود، تو این بازی بایرن تلافی کرد. همه خوب بودن. ولی به نظر من برنات خیلی خوب بود.

omidpm چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:44

دمتون گرم

Neuer چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 02:00

درود بر بهترین باشگاه جهان...اینه قهرمان لیگ قهرمان جهان....

هانس اولریخ رودل چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 02:06

issi جان تمام نظراتت حرف دل منه دمت گرم . خیلی خوشحالم کاش میشد شیرینی مجازی پخش کنم. من با تیکی تاکایی که فلسفه بازی بایرن رو تحتالشعاع قرار داده مشکل دارم

missFatemeh چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 02:08

Dameshoon jiiiz. Daaaankee. Khodayii migoftam emshaab bayaad gol baroon konan vali enqadaam entezaar nadaashtaam. Goten night

صادق شاکری چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 02:11

من گفته بودم کلید بازی دست الکانترا هست و همیطورم شد
والا پپ بهترین مربی دنیاست و فقط از بازی پارسال با رئال بعضی دوستان هنوز ازش ناراضی هستن
برنات واقعا اینده خوبی داره مطمئن باشید خیلی جا داره واسه پیشرفت

بچه بایرنی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 02:16

بایرن کلاسیک همیشه غیر قابل پیشبینیه
اگه جام حق بایرن نیست پس حق کیه؟
خدایا مرسی که بایرنیم......
من سر بازی قبل خیلی از پپ انتقاد کردم ولی دیگه بیخیال حیفه طرفدارای همچین تیمی به جون هم بیفتن ....بایرنیا باید متحد باشن....

googooli چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 02:16

سلام دوستان. الان یه کم تپش قلبم بهتر شد اومدم ببینم چیا گفتید. بردو به همتون تبریک میگم. دقت کردید اگه بایرن حذف میشد تا سال دیگه زندگی بی معنی میشد؟ بایرن به نیمه نهایی نرسه سی ال بی اهمیت میشه

رییس چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 02:27

ببچه ها هرکی واتساپ داره شمارشو بذاره یه گروه بایرن تو واتساد درست کردیم

ich liben liben dutchland چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 03:00

درس فوتبال به مربی خام پورتو بود این برد...کسی که بعد بازی رفت گفته بود بایرن حرفی برای گفتن نداشت.اما اون نمیدونست سر حوادث بازی رو برد اما من مطمعن بودم پورتو، فوتبالی، چیزی برای عرضه نداره...
اسم این بازی بود درس فوتبال...

Beckenbauer چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 07:06

بادشتوبر و مولر عالی

issa چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 07:38

سلام،من میخاستم یه نظ کوتاهی بدم،جدا از بردمون که خیلی دلچسب بود ولی باید قبول کرد که دیشب بایرن ،تیکی تاکا بازب نکرد،بلکه سبک بایرن دقیقا سبک بازی تیمهای المانی بود؛سانتر از جناحین،شوت و جنگندگی!این روش بازی،سبک بازی بایرن تو شانزده ساله گذشته بود!امیدوارم بایرن همیشه اینطور بازی کنه

جهان چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 07:57

قلب فوتبال جهان؛ آلمان

حسن چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 08:31

برد بایرن نتیجه انگیزه بالا وجنگندگی تمام تیم وازسوی دیگر دادن اعتماد بنفس بالا توسط مربی بدست امد تبریک به تمام هواداران

جمال چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 08:53

من هم این برد شیرین و دلچسب را به همه دوستان تبریک میگم و شک نکنید که ما قهرمانیم و این برد را مدیون تفکرات پپ و بازی بی نقص بازیکنان هستیم انشاالله با امدن بازیکنان مصدوم بایرن قدرت واقعی را به رخ حریفان میکشه و به هر سه جام میرسه

shahriar چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 09:22

واقعا از دیشب سر از پا نمیشناسم این تیم بایرن واقعی بود این برد و به همه دوستان تبریک میگم امیدوارم شادی هامون ادامه داشته باشه پپ و بچه ها امشب گل کاشتن به امید قهرمانیمون

حمید چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 09:52

تبریک.فقط لوا گل

هیتلر چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 09:56

فکر کنم لام بیشتر متمایل یه راست بازی میکرد نه وسط دلیل پیروزی این بود. و البته تیاگو وسط رو خوب چرخوتد

Manuel Neuer چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 10:09

reza چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 10:29

دیدین زود قضاوت میکردین گفتم بازی برگشت پرتو رو داغون میکنیم

ح.ر.واقف چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 11:43

گفتنی ها رو همه تون گفتید. منم به سهم خودم و بعنوان یه بایرنی آلمانی متعصب این برد رو تبریک میگم. امیدوارم که قهرمان اروپا بشیم.

بایرن چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:15

عیسی جان وmojtaba جان داداش دارین خودتونو گول میزنین اتفاقا دیشب تین تیکی تاکا مورد نظر پپ رو بازی کردن
یعنی پاسکاری سریع و سالم تا خلق موقعیت نمونش گل زیبا و اول لوا

بیشترم حوصله ندارم توضیح بدم چون اگه تا حالا کسی متوجه پیشرفت بایرن اونم طوری که بدون بازیکنهای اصلی و مصدوم مدعی هر سه جامه نشده دیگه متوجه هم نمیشه

fc b چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:37

کس کشی که اسمتو گذاشتی حافظ و اسم خواجه حافظ رو ننگین کردی خیلی الان سوختی و گر گرفتی که به این شکل عقده گشایی میکنی...اولا این پورتو تیمه دسته چندم نیست و مثل منچستر سوراخ شما 2بار قهرمان اروپا شده و 11 تا بازی بود که نباخته بود عوضی وایسادی اینجا داری خاطره تعریف میکنی!!!

بایرن چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:52

fc b

alisaor چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 13:27

احتمال 4-1 رو داشتم
اما 6-1 بدون بروبچ اصلی .....؟؟؟!!!!!!!!

. چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 13:52


[:S025

nima چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 13:57

بچه ها نمیدونم آخر بازی رو شبکه سه نشون داد یا نه ولی کل تیم رفت سمت هوادارای پشت دروازه و جلوشون زانو زدن بعد مولر رفت سمت تماشا گرا از نرده ها بالا رفت و بلند گوی یکی از هوادارا رو گرفت و به آلمانی یه چیزایی گفت. بعد همه بازیکنا بلند شدن همراه تماشاگرا خوشحالی کردن، صحنه خیلی جالبی بود.

alisaor چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 14:06

تیم بایرن : آآآآآآآآییییییی نفس کش حریف میطلبیم
حریفای بایرن

. چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 14:09

حریف بایرن در نیمه نهایی

mehdi چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 14:59

ان شاالله قهرمان می شیم...
امیدوارم بایرنی های گل و تعصبی مثل خودم دیگه زود قضاوت نکنیم.
نباید به خاطر این بازی مغرور بشیم، چون تیمهای مرحله بعد خیلی خوبن

germany چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 15:13

تو این جهنم هر تیم دیگه ای مثل پرتو باشه بازم 6/7تا رو شاخشه تو همون نیمه اول چنان کاری با پورتو کردن که سرمربیش دوس داشت تمام افریده نشه می خوام ببینم اون ضد طرفدارای پپ کجان؟؟؟؟؟؟؟ بیان و با این همه مصدوم ببینن پپ چقدر قشنگ تیم و جمع کرد واقعا دستش درد نکنه









ایول داشت

محمد چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 15:22

مرسی پپ .مرسی ابر نابغه ی دنیای فوتبال .آیا هنوز هم کسی هست که بگوید پپ مربی نیست ؟ آیا چنین فردی پیدا میشود ؟ هفته ی قبل وقتی باختیم من اینجا نوشتم که ما صعود خواهیم کرد آنوقت آن بد گویان باید به جای نوشتن نظر ، نظر ها را بخوانند و نظری ندهند .که همین گونه هم سد .ما بردیم .آیا دوباره انتقادی هست ؟ اصلا جایی برای امتقاد باقی میماند ؟ کدام مربی میتوانست تیم شکست خورده و مرده از لحاظ روحی و با کلی مصدوم را در بازی برگشت به رویایی ترین تیم تبدیل کند ؟ هیچکس جز پپ. یوپ ، ژوزه ، آنجلوتی و....آیا میتوانستند ؟ باور کنید نه .آیا بایرنی پر شکوه تر از بایرن دیشب دیده اید ؟ آیا الان دانستید معنای نابغه یعنی چه ؟ کسی که پرتو ی پر سرعت و با انگیزه را فلج کرد .با یک تله ی تاکتیکی بر خاسته از نبوغ.میتوانید در سایت هو بخوانید ...ای منتقدان همیشگی و پوشالی باز هم حرفی هست ؟ امتقاد بهترین کار برای پیشرفت است .منظور من با کسانی است که کارشان به دشمنی کشیده .مرسی پپ و همگی .اگر هیچ ستاره ای هم نداشته باشیم میدرخشیم چون ستاره ی پر فروغ کنار میدانمان زنده است

alisaor چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 15:41

مولر از چشماش خون میبارید

یک حرف......

اگر انسان در میدون بازی زندگی با غیرت بازی کنه همیشه پیروز میشه

من تو بازی دیشب غیرت رو تو چهره همه تیم بایرن دیدم

محمد جواد چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 21:37

سلاو تبریک به همه بایرنی ها،بیشتر از همه واسه روبن خوشحالم که فرصت بازی در نیمه نهایی رو داره،مطمئنم خودشم خیلی خوشحاله،به امید فتح سه گانه به همراه آرین روبن بزرگ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد