وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و پورتویی ها پس از دیدار شب گذشته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم فوتبال پورتو به برتری رسید. در ادامه نظر باواریاییها و پورتویی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

از این نمایش بسیار بسیار خوشحال و راضی هستم. به ویژه به خاطر اینکه در هفته های اخیر با مشکل گلزنی مواجه بودیم. ما حتی می توانیم بهتر از این بازی کنیم. در نیمه دوم تیم پورتو شیوه تاکتیکی خود را عوض کرد و ما مشکلاتی داشتیم. ولی در نیمه اول آن ها شانسی نداشتند و در نیمه دوم تیم پورتو بخت های بیشتری برای گلزنی داشت. در لیگ قهرمانان اروپا هرگز نمی توان بازی را تمام شده تلقی کرد. حتی بعد از بازی رفت در پورتو من این احساس را داشتم که می توانیم صعود کنیم. البته همیشه برنامه هایی را در سرم داشتم و سعی کردم تا بازی حریف را به درستی آنالیز کنم. اینکه آن ها در زمین خود چنان بازی خوبی را ارائه کردند باعث شگفتی نبود. بهرحال پورتو تیم بسیار خوبی است اما آن ها در بازی دیشب نتوانستند به سطح قبلی خود برسند. تیاگو آلکانتارا در تیم ما بسیار خوب بازی کرد و او توانسته از نظر ذهنی نیز بسیار آماده شود. او پس از یک سال به تیم بازگشت و اکنون بسیار خوب کار می کند. در مورد حریف آینده نگران نیستم و رویارویی با هر تیمی حتی رئال و بارسا برایم تفاوتی نمی کند.  

 

فیلیپ لام : 

امکان ندارد قبل از انجام بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمی‌توان از قبل منتظر بود که نیمه نخست 5 بر صفر برنده می‌شویم و به رختکن می رویم. واقعا حیرت‌انگیز بود. تیم با تمام وجود بازی کرد و روح، شور و جنگندگی‌اش را برای تیم گذاشت. در این حال تاکتیک بازی را خوب اجرا کردیم و در همان 45 دقیقه نخست پیروزی خود را قطعی کردیم. در بازی رفت دیده شد که در کناره‌ها به حریف فضا دادیم. به همین خاطر برنامه ما این بود که فضاهای کناری را ببندیم. یعنی من در جناح راست باشم و گوتزه در سمت چپ بازی کند. این تغییر خیلی خوب جواب داد و کمک به کسب برد کرد. 

  

توماس مولر : 

شگفت آور است! نمی توانم احساسم را با کلمات توصیف کنم. بازی از این بهتر نمی توانست به پایان برسد. تلاش و زحمت فراوانی بود و ما سرنوشت را خودمان رقم زدیم. ستایش فراوان برای کل تیم به خاطر این شب فراموش نشدنی. در روزهای اخیر صحبت های فراوانی در مورد اشباع شدن و نداشتن عطش کافی از سوی ما شده بود، اما این خواستن ها خوب است. در نیمه دوم البته عطش ما فروکش کرد. پورتو تغییراتی اعمال کرد و ما کنترل کار را از دست دادیم. اما از چه چیزی می شود انتقاد کرد هنگامی که شما بازی را 6-1 برده اید؟

روبرت لواندوفسکی : 

ما فوتبال واقعا معرکه ای در نیمه نخست بازی کردیم. بسیاری از مردم فکر می کردند که ما نمی توانیم نتیجه را تغییر دهیم اما ما بایرنیم! همه ما می دانستیم که باید به دنبال پیروزی باشیم اما پنج گل در یک نیمه دیوانده کننده است! شب غیر قابل باوری است. ما می توانیم هر کاری را انجام دهیم. ما می خواهیم بیشترین را ببریم!

 

ماتیاس سامر : 

نمایش تیم در تمام مدت بازی تمام حاضرین در ورزشگاه را شگفت زده کرده بود. ما می دانستیم که می توانیم بر روی این بازیکنان تکیه کنیم. تاکتیک های ما خوب بود و بازی فیلیپ لام در سمت راست آن ها را غافل گیر کرده بود. پپ گواردیولا نعمتی برای فوتبال آلمان و باشگاه بایرن است. 

 

کارل هاینس رومنیگه : 

همه ما شاهد رخ دادن یک معجزه بودیم. در نیمه نخست با نتیجه 5 بر صفر از حریف پیش افتادیم. این نتیجه شگفت انگیز بود. می دانستیم که باید برای گلزنی به سمت دروازه حریف حمله کنیم اما زدن پنج گل در نیمه نخست فوق العاده بود.

 

جولیان لوپتگی (سرمربی پورتو) : 

ما سه بازیکن کلیدی­مان (دانیلو، الکساندرو و کریستین تیو) را در اختیار نداشتیم اما این امر توجیه کننده همه چیز نیست. ما بازی را بسیار بد شروع کردیم، آن هم در برابر بایرنی که نیروی تهاجمی­اش، چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ گروهی، بسیار قدرتمند است و این توانایی در بازی­های خانگی بیشتر هم می­شود. آنها در همان نیمه اول تکلیف بازی را یکسره کردند. در نیمۀ دوم ما بهتر بودیم، توانستیم مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم، کاری که در نیمۀ اول نتوانستیم انجام دهیم و وقتی چنین اتفاقی روی می­دهد مطمئن باشید که تاوان آن را پس خواهید داد. در برابر بایرن باید درتمام طول نود دقیقه بهترین عملکردتان را داشته باشید و ما نتوانستیم از عهده این کار برآییم. به بایرن تبریک می­گویم. ما ناراحتیم، اما در این دورۀ لیگ قهرمانان بازی­های بسیار خوبی انجام دادیم. این بازی تنها شکست ما در یازده مسابقه بود. به خوبی می­دانستیم این بازی چقدر دشوار است اما در نیمۀ اول اشتاباهات فراوانی مرتکب شدیم. اما در نیمۀ دوم نشان دادیم که بدون آن اشتباهات می­توانستیم برای صعود بجنگیم. حالا فقط یک رقابت برای بردن داریم (لیگ پرتغال) و هر کاری برای بردن آن می­کنیم.

 

یاسین براهیمی (بازیکن پورتو) : 

بازی را اصلا خوب شروع نکردیم. یک شروع خوب مثل بازی رفت می‌توانست کلید موفقیت مجدد ما باشد و بتوانیم صعود کنیم. البته انتظار بازی سختی را می‌کشیدیم. می‌دانستیم کار سخت‌تر از بازی رفت خواهد شد. این را هم می دانستیم که باید جلوی دریافت گلی زودهنگام را بگیریم. اما متاسفانه اینطور نشد و زود گل خوردیم. بایرن کاملا ما را تحت فشار گذاشت و بازی خیلی خوبی انجام داد.

نظرات 4 + ارسال نظر
*DaPhNe چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 15:03

واقن عالی بود
این روند ادامه پیدا کنه عالی ترم میشه
چاکر همه بایرنی های عزیز ... فیلیپ ... مانوئل....ماریو ... توماس... باستینی که فعلا نیست و همشوووووووووووووووووووووووووون



فرانک چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 15:08

روبن: برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان آماده ام

آرین روبن، هافبک بایرن مونیخ عنوان کرد که تمام تلاشش را خواهد کرد تا برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان، آماده باشد.هافبک هلندی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ دچار مصدومیت شد و هنوز نتوانسته برای تیمش به میدان برود. او چندین بازی مهم را از دست داد ولی عنوان کرد که تمام تلاشش را خواهد کرد که تا دو هفته دیگر به میادین باز گردد.
او گفت:" من دوشنبه به تمرینات باز خواهم گشت و دویدن را شروع می‌کنم. جایی خواندم که من دویدن را شروع کرده ام ولی کسی که این مطلب را نوشته، یا نابینا بوده یا برای تماشای من در تمرینات، جایی نشسته بوده که آفتاب مانع دیدش بوده است.برنامه ریکاوری من طبق برنامه ریزی پیش می‌رود. پزشک ها به من گفتند که 6 هفته از میادین به دور خواهم بود. 4 هفته گذشته بنابراین دو هفته... . تنها می‌توانم بگویم که همه چیز عالی پیش رفتنه است. امیدوار بودم بایرن بتواند نتیجه را مقابل پورتو عوض کند. این اتفاق، به من فرضت حضور در نیمه نهایی را داد."

سجاد چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 19:41

بهتر از این نمیشه به یک باره همه چیز تغییر کرد 1صعودکردیم 2مصدومانمون همه برای نیمه نهایی میرسن 3از تیکی تاکا برگشتیم سبک المانی

Marmuler پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 13:39

بدبخت "براهیمی" فک کرده همیشه بازی روی خوشش رو به اونا نشون میده و میتونن تخمی تخمی بازی رو خوب شرو کنن. نمیدونست که عیار واعیشون این بود که اینجوری پاره پوره شن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد