وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امیدواری روبن برای حضور در نیمه نهایی اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فوق ستاره ی هلندی بایرن مونیخ خوش بین است که  در مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آمادگی اش را کسب کند.

آرین روبن ملی پوش در دیدار با گلادباخ از ناحیه ی عضلات شکم دچار آسیب و مصدومیت شد.

بازیکن سابق رئال مادرید که دیدارهای یک چهارم نهایی بایرن برابر پورتو را از دست داده بود،اعلام امیدواری کرد که بتواند در مرحله ی نیمه نهایی در خدمت تیم باشد:" دوشنبه به زمین تمرین بازخواهم گشت و دویدن را اغاز می کنم.در جایی خوانده بودم که من در تمرینات حضور پیدا کرده ام،اما حاتمالا شخص نویسنده توسط نور خورشید یا چیز دیگری کور شده بود که من را داخل میدان دیده بود.برنامه ی ریکاوری من همانند برنامه پیش می رود.دکتر به من گفته بود که 6 هفته از میادین دور خواهم بود که تا کنون 4 هفته ی ان گذشته است و پس... .با صعود بایرن،من این شانس را دارم که بار دیگر در بازی های اروپایی در خدمت تیم قرار بگیرم."

آرین روبن سپس در مورد استعفای کادر پزشکی بایرن هم افزود:"خروج دکتر مولر اتفاق و لحظه ای بد برای ما بود.اما این اتفاقات در فوتبال خواهد افتاد.در حال حفقط می خواهم تا هرچه سریعتر شرایط بازی را پیدا کنم.نمی خواهم موانع سر راه من را بازدارند." 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
هایزنبرگ پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 01:48

بیا به موقع بیا .به حرکات تو عرضت وشوتای تو کنجت نیاز داریم
درضمن نمیخوام بهانه ای باشه

*MiiLaaD* پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 04:19

نیمه نهایی روبن اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد