وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چهارشنبه، زمان بازگشت مارتینز به تمرینات

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک تدافعی بایرن مونیخ از روز چهارشنبه به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.

خاوی مارتینز-گران ترین خرید تاریخ بایرن-در جریان دیدار سوپرکاپ این فصل برابر دورتموند مصدوم شد.

حال این بازیکن اسپانیایی با پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری اش می تواند از هفته ی بعد در تمرینات بایرن حضور یابد:"این اتفاق بسیار فوق العادست.من بسیار خوشحال هستم.این تنها گام اول من در راه بازگشت خواهد بود.می دانم که کارهای فراوانی در پیش دارم.هم تیمی هایم در این مدت مرا بسیار تشویق نمودند و من مطئنم که ان ها هم از این اتفاق خشنود می باشند.امیدوارم که هرچه زودتر بتوانم برای دقایقی در ترکیب تیم به میدان بروم."

خاوی مارتینز 24 ساله یکی از ارکان تیم بایرن مونیخ برنده ی سه گانه در فصل 2012-13 بود. 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
*MiiLaaD* پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 04:15

آخ جون هافبک دفاعیمون اومد، بازی تخریبیتو این چند وقته نداشتیم تو تیمای حریف بارین داره کم کم <ماده میشه

امیر مونیخی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 06:52

عالیییی

SiJOoL پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 16:09

khodayaaaaa shokretttttttttttt

جمال پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 17:17

بیا که خیلی بهت احتیاج داریم گل قهرمانی ما رو تو باید بزنی بایرن 2 بارسا 1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد