وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ گواردیولا: بایرن هنوز کامل نیست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گواردیولا با وجود شادی بیش از حد حاصل از پیروزی خوب بایرن مقابل پورتو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، اما اظهار می کند تیم بایرن هنوز کامل نیست.

با وجود نتیجه دور از انتظار بازی رفت در پرتغال بایرن توانست برتری بازی رفت پورتو را بی اثر کند و به دور بعدی بازی ها راه پیدا کند. بایرن با پیروزی 6-1 و در مجموع دو بازی 7-4 خود را به چهار تیم پایانی رقابت ها رساند و اخطاری را به سایر رقبای اروپایی خود ارسال کرد.
گواردیولا در مورد برتری تیمش گفت: با این بازی به راحتی می توان عاشق بازی بایرن شد. ما نسبت به بازی رفت خیلی متفاوت ظاهر شدیم. بدون جنگیدن نمی توانستیم به این هدف دست پیدا کنیم. از بازیکنانم نهایت تشکر را دارم. آنها با بازی خوبشان مرا بسیار خوشحال کردند.
با وجود نمایش فوق العاده باواریایی ها در آلیانزآرنا زمانی که از گواریولا پرسیده شد آیا تیمش در نیمه اول توانسته فوتبال کامل و بی نقصی انجام دهد پاسخ داد: نه، بازی ما کامل نبود. می توانستیم بهتر هم باشیم. مربی حریف در بین دو نیمه تغییراتی انجام داد و تیمش در نیمه دوم کمی خطرناک شد. شما نمی توانید در لیگ قهرمانان استراحت کنید.
حالا باید در مقابل تلویزیون بنشینیم و منتظر اتفاقات آینده و قرعه کشی جمعه باشیم. ما شانس زیادی برای قهرمانی بوندس لیگا داریم و باید برای بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل دورتموند آماده شویم. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
rezalow پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 02:12

به امید سه گانه

*MiiLaaD* پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 04:05

شکست نفسیو بهتر بودن فقط مگه از عهده تیم اصلی بایرن بر بیاد.

جمال پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 09:46

پپ بابت زحماتی که برای تیم کشیدی متشکرم به نظر من بایرن با یووه و بارسا با ریال مادرید فینال هم بایرن با بارسا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد