وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: گواردیولا می تواند روی من حساب کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع برزیلی مونیخیها که چندی است مورد انتقاد ارکان باشگاه قرار گرفته است معتقد است که می تواند اشتباهات خود را جبران کرده و می خواهد سرمربی تیم به وی اعتماد کند.

دانته در مصاحبه که از سوی اسپورت وان ترتیب داده شده بود، از اشتباهات خود به خصوص در بازی مقابل پورتو سخن گفت و معتقد است درحال حاضر به حمایت سرمربی بیش از هرچیزی نیاز دارد.

او در این رابطه به اسپورت وان گفت: " پپ همیشه به من اعتماد به نقس می دهد، او می داند که برای من آسان نیست. من قبل از آن بازی سه بازی خوب انجام داده بودم و بعد در بازی مقابل پورتو قرار گرفتم، من خیلی خیلی ناامید شدم زیرا بازی بسیار مهمی بود ولی مربی به من خیلی کمک کرد و در مورد آن بسیار حرف زدیم ".

" او میداند که میتواند به من اعتماد کند، این فوتبال است و گاهی این اشتباهات اتفاق میافتد اما شما باید با این اشتباهات بجنگید و آن را شکست دهید تا بتوانید بازی قابل قبولی ارائه دهید ".  

  

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 22:29

من اعتماد ندارم

فرانک سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 22:40

تو به دانته زمان یوپ هاینکس برگرد اون موقع همه به توانیهات اعتماد دارن

بایرن سلطان اروپا سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 22:46

بهترین راه اینه که بازی نکنه و فصل بعد تو تیم نباشه ....گفتم هنوزم میگم دانته از المان ضربه خورد و الانم داره عقده خودشو با بازی بدش و ضربه زدن به بایرن خالی میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد