وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ قراردادی به مبلغ ۹۰۰ میلیون یورو با آدیداس امضا کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ با شرکت آدیداس قرارداد خود را تا سال ۲۰۳۰ تمدید کرد.

به گزارش گاردین، باشگاه بایرن مونیخ با قراردادی ۹۰۰ میلیون یورویی (۶۴۵ میلیون پوند) همکاری خود با آدیداس را تا سال ۲۰۳۰ ادامه می‌‌دهد. قرارداد فعلی ۵ سال دیگر اعتبار دارد اما شرکت البسه آلمانی‌ سریع تر از موعد ۱۰ سال دیگر با قهرمان بوندسلیگا تمدید کرد.
اولیور بورگن سخنگوی آدیداس می‌‌گوید:"با تمدید قرارداد، آدیداس به همکاری با بایرن تا سال ۲۰۳۰ ادامه می‌‌دهد."
آدیداس ۸.۳۳ درصد از سهام بایرن را در اختیار دارد و سخنگوی آدیداس می‌‌گوید همکاری این شرکت با باشگاه‌های بزرگ دنیا ادامه دار خواهد بود.
این رقم زیر سایه قرارداد ۷۵۰ میلیون پوندی منچستر یونایتد با آدیداس قرار می‌‌گیرد که در ژولای ۲۰۱۴ امضا شد. این همکاری از فصل ۲۰۱۵/۲۰۱۶ آغاز می‌‌شود و شرکت نایکی پس از ۱۳ سال با یونایتد قطع همکاری می‌‌کند. البته باشگاه یونایتد در تور آمریکای خود از لباس‌های نایکی استفاده می‌‌کند. قرارداد یونایتد با آدیداس ۱۰ ساله خواهد بود.
 

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
سوپرمانو چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 17:10

مارک ادیداسو دوس دارم
آخه آلمانیه....

چن وقت پیش از یه بنده خدایی شنیدم که کلمه adidas ترکیبی از حروفیه که هرکدوم از یک کلمه ی سکسی وفراماسونری و این مسخره بازیا گرفته شده.....
این بود که رفتم تحقیق کردم و یقین پیدا کردم که اینجور وصله ها به جرمنها نمیچسبه
ادیداس از دو کلمه ادی و داس گرفته شده
ادی مخخف اسم ادولف و داس اول اسم داسلره و ادولف داسلر موسس اولیه کمپانی ادیداسه....
اینو گفتم که ازین به بعد به این چرتو پرتا زیاد اهمیت ندین
یه عده هستن زیادی بیکارن از خودشون شر و ور زیادی در میارن

طرفدار بارسا چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 17:23

به عنوان هوادار بارسا ناراحت شدم بخدا روبن نیست تو بازی...دوس داشتم بایرن با تمام توانش بیاد...ولی برخلاف شما هواداران بایرن من هنوزم میگم شانس دو تیم برای رفتن به فینال برابره...قهرمانم برنده بازی ما با شماست...نه این رئال خوش شانس و با کمک داور بالا اومده...شما در هر شرایظی باید از تیمتون دفاع کنید همیننننننننن

سوپرمانو چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 17:36

دوست بارسایی بابت احترام وادبت ممنون
شرایط بایرن عالی نیست ولی خیلی بد هم نیست
یه لحظه فکرشو بکنید که ازین بدترم میتونه باشه
پس تورو خدا یه کم مثبت اندیش باشید..
ما هنوز هم مدعی ایم
تا اخر اخر هودار وطرفدار تیم عزیزمون بایرن میمونیم مگه نه؟؟؟؟؟....

جواد باواریا چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 17:57

از دوست عزیز بارسلونی ممنونم بخاطر نظرتون ولی شما ی لحظه بارسلونا رو بدون مسی ببین جه حسی بهت میده اگه مصدوم شه امکان داره خیلی از بازیها نتیجه نگیرید شاید آرین روبن آماده نبود ولی حضورش تو زمین واسه تیم روحیه ایی خوبی بود.
در مورد کمپانی آدیداس هم باید بگم بسیار بسیار کمپانی بد سلیقه ایه با این سه خط رو شوناهشون.زیاد طرح قشنگی نیست آرم علائم آدیداس باید به فکرتغییر باشن . کمپانی نایک خیلی قشنگتر و خوش سلیقه تره.

babak چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 18:06

منکه نمیدونم پس چرا نمیرن دوتا بازیکن خوب بگیرن با این همه درآمد......مثلا گریزمان

طرفدار بارسا چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 18:42

جواد باوریا:میدونم سخته همون بلایی که 2013 سرمون اومده...ما به این وضع دچار شدیم ولی باور کنین بعد این که هفت تا رو خوردیم هم من ناراحت نشدم و از تیمم حمایت کردم..نتیجشم الان دارم میبینم...امیدوارم موفق باشین..جواب این رئالیارم ندید...

barca چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 20:04

جدا حتی اگه حضور بازیکنای بایرن منجر به باخت بارسا میشد دوست داشتم دو تیم کامل باشه ترکیبشون
مخصوصا روبن که عالیه بازیش
هرچند هنوزم هیچی معلوم نیس. بایرن تیم فوق العاده ایه و تیمی که دست کمش بگیره خودکشی کرده

GERMANY چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 20:25

بایرن اکه کریزمان و مسی رو داشت باور کنید هیج تیمی حریفش نمیشد حتی رعال البته رعال هیج خری نیست...بایرن با این دو نفر و بقیه بازیکناش یه غول بی رقیب میشد ای کاش این دو نفر رو داشتیم به رونالدو هم توصیه میکنم بیاد بایرن رعال به دردش نمیخوره خود دانی اقای رونالدو مسی هم همینطور در کنار کواردیولا بهش بیشتر خوش میکذره بر خلاف انریکه....

سوپرمانو چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 20:35

حضور رونالدو یا مسی ؟؟؟؟تو بایرن؟؟؟؟
به هیچوجه دوست ندارم هیچکدومشونو تو بایرن ببینم
من بایرنو همینجوری یک دست دوست دارم...مث مانشافت
که هر دفعه یکی گل میزنه و روحمونو شاد میکنه
درضمن با حضور اون دوتا کدوم از ستاره هامون به نظرت باید نیمکت نشین شن؟؟؟همه ستاره هامون زیر سایه اون دوتا محو میشن

جواد باواریا پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:00

طرفدار بارسا.دوست عزیز
من از سال 1999 تا الان که 27 سالمه طرفدار بایرنم با باختو بردش زندگی کردم هنوز خاطره فینال نیوکمپ مقابل منچسترو فراموش نکردم حتی یک درصد فکر هم نمیکردم تو الیانس آرنا جامو بدیم به چلسی جلو چشمم تری جامو برد بالای سر.تا صبح خوابم نبرد ولی تو اوج ناراحتی به خودم گفتم عیب نداره زندگی ادامه داره.تا اینکه سال بعد با اقتدار به حقش رسید و قهرمان شد.
تو این موندم چرا بایرن و آلمان تو مقاطع حساس بهتریناشو از دست میده.مثل فینال روبه رو اینتر فینال المان برزیل 2002.
هیچوقت هم با هیچ رئالی بحث نکردمو نمیکنم اونا هرچقدر توضیح میدی واسشون اخر سر حرف خودشونو میزنن.
دوست دارم در صورت حذف تیم محبوبم.بارسلونا قهرمان بشه.اینو صادقانه گفتم.

محمد پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:07

ادیداس عشقه چون آلمانیه ...آدیداس موسسش برادران داسلر بودن که تاسال 1924 کفش میدوختن و تعمیر میکردن بعد از هم جدا میشن آدلف داسلر که به زبون عامیانه آدی صداش میکردن سه کلمه اول اسمش و با سه کلمه اول فامیلیش ترکیب میکنه و آدیداس بزرگترین کارخانه وسایل ورزشی جهان بوجود میاد .ودر مقابل برادر ادلف یعنی ردولف داسلر خودش به فکر یه کارخونه وسایل ورزشی می افته و کمپانی پوما را تاسیس میکنه ...آیداس و پوما برادر بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد