وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه: دلم برای پنالتی زن های بایرن سوخت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانس یواخبم واتسکه ،نایب رئیس باشگاه دورتموند، اعلام کرد برای بازیکنان بایرن که پنالتی شان را از دست دادند، ناراحت شده است.

  

واتسکه به خبرنگاران گفت:" خوشحالم و می‌دانم که خیلی‌ها در آلمان از برد ما خوشحالی کردند. من با شروع ضربات پنالتی با خودم فکر کردم: لعنتی! بایرنی‌ها شروع کننده هستند. آمار نشان می‌دهد که تیم‌هایی که شروع‌کننده پنالتی‌ها بوده‌اند، احتمال پیروزی‌شان بیشتر بوده است.
اما دیدم که فیلیپ لام سر خورد و توپش گل نشد؛ این اتفاق از نظر روحی خیلی به ما کمک کرد. بعد از اینکه دومین پنالتی حریف هم هدر رفت، دیگر گفتم جای نگرانی نیست و حالا شاید تیم ما بتواند برنده شود. من برای پنالتی‌های از دست رفته بایرن افسوس نمی‌خورم اما صادقانه می‌گویم دلم برایشان سوخت چونکه می‌دانم بازیکنی که پشت ضربه پنالتی می‌ایستد، چه شرایطی را تحمل می‌کند." 

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
علی جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 03:22

لازم نکرده دلت برای ما بسوزه!!
امیدوارم وولفسبورگ تو فینال لهتون کنه به خاطر اینکه با کمک داور به فینال رسیدین!!!!!

mohammad جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 08:22 http://bayern.blogsky.com

با بازیکنایی که بایرن داره باید میتونست توی 90 دقیقه تمومش کنه اما با افکار استثنایی و فوق العاده جناب کچل خان باختیم. مهم نیست اما امیدوارم در پایان فصل پرتش کنن بیرون که بایرن را نابود کرد با افکار ...

سوپرمانو جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 09:30

دلسوزی تو هیچ فایده ای واس ما نداره
ما به شانس وداور باختیم

DaPhNe جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 12:09

دارو - ناحقی - شانس - نامردی - تصمیم اشتباه - تعویض عمدی - اشتباهات بی دلیل -
عجب شبکه معنایی قوی دارن این چندتا کلمه برا اونشب ما
حالا به جایی رسیدیدم که همه بگن وای دلمون سوخت ؟؟؟؟؟؟؟؟
لازم به نگاهای تحقیرامیز شماها نداریم - دلتون به حال خودتون بسوزه که بعدا تو جهنمی که بایرن براتون میسازه میسوزید .........
انگار ما ندیدیم چقد خوشحال شدین ...

l جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 12:18

نمیدونم گواردیولا چرا در بازی با دورتموند جای اصلی چند بازیکنو تغییر داده بود مثل : رافینیا -لام- بن عطیه -برنات ، او لین بار بود که چنین ترکیب عجیب غریبی میدیدم

امیر بایرنی جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 12:47

اشالا این کچل خان بره و آقای خوش تیپ عینک ریبنی بیاد

German Boy جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 13:27

چقدر من از این واتسکه بدم میاد

farid 10 جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 13:44

کل دنیا دلشون به حال شما میسوزه که تا خطر سقوط پیش می رفتین.مطمئن باش قهرمان نمیشین بایرنی ها همیشه ازتون حمایت کردن اما شما چی

M.S.G جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 21:55

گواردیولا:سباستین کل باید دهانش را ببندد
بازیکنان بایرن هر 4 ضربه پنالتی شان را از دست دادند و سباستین کل گفته بود که بایرنی ها باید تمرین ‏پنالتی کنند؛ اظهارنظری که حسابی گواردیولا را ناراحت کرد.‏
او به خبرنگاران گفت:" توصیه من به سباستین کل این است که وقتی 35 امتیاز در لیگ کمتر دارید، بهتر ‏است دهان تان را ببندید. ما اکنون وقت تمرین کردن داریم زیرا قهرمان بوندس لیگا شده ایم. من هرگز بقیه ‏را به خاطر شکست مقابل دورتموند سرزنش نکردن؛ هرچند این بار دو دلیل خوب برای این کار داشتم. ‏
اما به یورگن کلوپ به خاطر رسیدن به فینال تبریک می گویم. من هرگز به کسی نمی خندم؛ حتی وقتی که ‏پیروزی می شویم."‏
واقعا دم پپ گرم که حرف دلمونو زد حتی خودشونم ته ته دلشون از برد شانسیشون راضی نیستن از اون برد مسخره
اگه شانس شمارو شموشک هم داشته باشه منتخب جهن رو هم میره

امیرحسن پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 15:13

خرید گواردیولا از اول اشتباه بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد