وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برایتنر: گواردیولا برای فتح نیوکمپ می رود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، زمانی که کارل هاینس رومنیگه برای تمرکز بیشتر روی بازی این هفته تیمش تمام قرارها و مصاحبه های از پیش برنامه ریزی شده اش را لغو کرده، و اولی هوینس از مدیریت باشگاه بازنشسته شده، بدون شک پل برایتنر یکی از متعصب ترین و دوست داشتنی ترین بزرگان باشگاه است که شعار معروف باشگاه مونیخی (mia san mia) را در قلب خود دارد.

زمانی که از پل برایتنر در مورد شانس کمتر بایرن نسبت به رقیبش بارسلونا، برای صعود به فینال سوال می شود، برایتنر می گوید: واقعا؟ ما کجا هستیم؟ من دوست دارم شرایط را دوباره توضیح دهم. فقط بایرن می تواند خودش را شکست دهد. وقتی تیم ما دو برابر شرایط معمول آماده است، پس ما شانس حضور در فینال را داریم.

البته با شرایط سخت فعلی پس از مصدومیت های زیاد بازیکنان بایرن بدون روبن، ریبری، آلابا، بدشتوبر و حالا هم روده نبرد نزدیک و سختی خواهد بود. اما من خوشبین هستم حتی با قدرت تهاجمی بالای بارسلونا با مسی، سوارز و نیمار چه کسی می خواهد با دفاع قدرتمند ما روبرو شود؟ باید شرایط را در زمین بازی ببینیم.

بایرن بسیار آماده است. پپ گواردیولا از بازگشت خود به نیوکمپ خوشحال است و با همسر و فرزندانش به استادیوم می رود. اما او پیامی مخصوص برای این بازی دارد که می گوید من می خواهم برنده شوم. او همه چیز را برای پیروزی آماده کرده و می خواهد نیوکمپ را فتح کند. او سال ها در بارسلونا بوده ولی حالا دیگر سرمربی بایرن است. به عنوان کمترین هدف او باید در این بازی به فکر گلزنی باشد. احساسات او نسبت به بارسلونا در این بازی تاثیری نخواهد گذاشت.

پپ گواردیولا در مصاحبه ای خودش گفته احترام من به بارسلونا ارتباطی به این بازی نخواهد داشت. اما از سوی دیگر پپ گفته بود که اگر مسی طوری که از او انتظار می رود بازی کند غیر قابل مهار خواهد بود و این را طوری گفته که به نظر می رسد او راهی برای مهار مسی ندارد. اما به نظر می رسد برایتنر به این اظهارات طور دیگری نگاه می کند.

  

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
سوپرمانو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 19:50

قوربون دهنت جناب برایتنر

بارون سرخ چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 20:10

امید وارم روزی ریس باشگاه بشه تا از شر بزدلایی مثل رومنیگه خلاص شیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد