وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود خلاصه دیدار بارسلونا - بایرن مونیخ

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود 

 

منبع

نظرات 16 + ارسال نظر
Mori پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 02:56

با یوب دو سال پیاپی صعود به فینال و شکست دو تیم نکبت اسپانیایی در نیمه نهایی
با جناب پپ دوسال پیاپی تحقیر مقابل دو تیم نکبت اسپانیایی در نیمه نهایی.
یورگن کلوب بیا بایرن و همه دیوانگی هاتم با خودت بیار من بایرن دیوانه رو میخوام ...

بارسلونای ِ عزیز ِ من پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 03:08

lololol
دوستان ِ آلمانی، المانی زده، آلمان دوست، آلمان پروَر و رسما به فنا رفته!
با عرض ِ تسلیت‌ِ مجدد و مشخص و مستقیم به خدمت ِ شما و همچنین تعارف ِ بطری های ِ بیشمار ِ آب معدنی برای ریختن در آنجاهایی که می سوزند، اعلام می دارم که مانند ِ یک بانوی ِ آرام، مهربان و لطیف ترتیب ِ تیم ِ مثلاً قوی و پُر مدعای ِ شما را دادیم! خیلی خیلی شادمانم از اینکه کوچکترین شانسی برای ِ بازی ِ برگشت ندارید. هااار هااار هاااار! خوش آمدید!

علیرضا حیدریان پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 03:45

دوست بارسایی تبریک به شما. ولی چه خوب میشه انسانها در مواقع پیروزی و شکست ظرفیت خود را حفظ کنیم. ولی وافعا دست پپ خالی بود هر تیمی بدون ستاره نمیتونه کاری کند. ببینید دوستان عزیز حق بایرن دیشب سه گل نبود اگر لوا بی دقتی نکرده بود.ولی سال بعد به امید خدا قهرمان میشیم چون اولویت باشگاه دیگر بوندس لیگا نیست. دوستان در مواقع شکست بی احترامی به همدیگر نکنیم. طرفداران المان و بایرن کبیر همیشه بهترینند.
1: نیمار باید اخراج میشد و راکتیچ حداقل یک کارت. اوانتاژ داور در گل سوم هم جالب بود.
2: نویر دوست داشتنی چرا با شروع مجدد های عجولانه دفاع را تحت فشار میگذاری مانند صحنه گل البته که برنات مقصر بود
3:تیم ما اگر یک روبن داشت که واقعا لعنت به این شانس
4: واقعا عادل فردوسی پور یک انسان بی وجدان است در گزارش فوتبال تیم های المانی. حرامت ان پولی که دریافت میکنی بابت این گزارشها.
5: امیدوارم در بازی برگشت ابرومندانه بازی کنیم.

علیرضا آب پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 04:04

ای کاش هرچه زودتر پپ بره که طرفداراش هم باش از بایرن برن

لعنت به طرفداری پپ که لباس بایرنو پوشیدن
لعنت به اسپانیایی ها
و صد البته لعنت به پپ و طرفدارای نفهمش

هایزنبرگ پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 04:25

هرچی گفتیم بابا پپ اینکاره نیست تو کتشون نرفت که نرفت بایرن داره پسرفت رو تجربه میکنه سال اول دوجام سال دوم یک جام سال سوم ...البته نمیدونم یعنی واقعا میخوان بزارن پپ بمونه ؟الان ساعت 4صبحه هنوز اعصابم اروم نشده.تروخدا ببینید پپ چه به سرمون اورده یه عده هوادار بی جنبه بارسا اینجوری تو وبلاگ خودمون دارن خارمون میکنن
تا15دقیقه اول بازی خداوکیلی نمیدونستم لام تو بازیه اصلا گم بود بعد عادل فردوسی پور اسمشو اورد
جالبه حالا یه عده بازم میگن بازی برگشت میزنیمشون.اقا به نظرمن بازی برگشت یکی یا دوتا بخوریم من راضییم ولی خار نشیم فقط بدتر از این

پپ مربی نیست پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 04:31

بایرن حذف شد فاتحشو بخونیین بازی برگشت اگه دفاعی کار کنیم گل نمیتونیم بزنیم اگه حمله کنیم گل میخوریم رو ضدحملات حالا دیدید پپ مربی نیست

onlybayern پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 06:22

پپ فقط میتونه یه تیم پر ستاره اونم تمام ستاره ها اماده رو با یه مثلا بازی زیبا شکست بده ولی مربی دوستان طرفدار پپ لطفا به بازیکنای تیم هیتسفیلد یا همین کلوپ نگاه کنید دورتموندو یوونتوس که رئالو زد حذف کرد اونم تو یه سال بحرانی برای دورتموند...اقای پپ یا برو یا به جای نگه داشتن الونسو و تیاگو و برنات تا اخر مسابقه و تعویض بهترین مهاجم ما مولر برو دونبال یه سری بازیکن که به درد تیم بخورن نه ته نانده های بارسا و رئال

بارون سرخ پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 08:13

پپ فقط برای تحقیر فوتبال المان اومده .نمیدونم اونایی که ازش طرفداری میکنند چطور خودشونو بایرنی میدونن.دستاوردهای پپ جز شکستهای تحقیرامیز جلوی رقبای سنتی اش در اروپا واوردن یک مشت اسپانیایی بی کیفیت وبه حاشیه بردن بازیکنان ومکتب فوتبال المان

دایسلر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 08:21

همه این بحث هایی که هواداران بایرن مطرح می کنند درست..ولی چیزی که خیلی فکر منو مشغول کرده این که تیم بارسلونا 90 دقیقه بایرن رو کوبید ... بارسا در تمام نقاط زمین دوندگی و قدرت بدنی بالا داشت انگار خسته نمی شدن و من بارسلونا رو غیر عادی دیدم...منکر نظرات دوستان در مورد پپ و کم کاری بعضی از بازیکنان نیستم ولی بارسا غیر عادی بود.

فرانک پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 09:49

نویر: گل اول، هدیه ما به بارسلونا بود

مانوئل نویر در پایان بازی بارسلونا و بایرن که با برتری 3-0 بارسا به اتمام رسید، از عملکرد مدافعان بایرن روی صحنه گل اول به شدت انتقاد کرد.بازی تا دقیقه 77 در شرایط تقریبا برابری دنبال می شد که روی اشتباه ژابی و برنات، مسی صاحب توپ شد و با شوتی محکم، گل اول را به ثمر رساند.

مانوئل نویر دروازه بان بایرن در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" گل اول را به بارسلونا هدیه دادیم. در صحنه ای که بهترین فرصت برای ترتیب دادن یک ضد حمله را داشتیم، توپ را به بازیکنان بارسلونا دادیم. آنها روی صحنه قبلی به داور اعتراض داشتند و همه تمرکزشان روی این مساله بود . همان گل سرنوشت بازی را تغییر داد. از این شکست متاسفم.از بازی رفت مقابل پورتو در مرحله قبل درس نگرفتیم."

tvhk; پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 09:55

کاپیتان خوش اخلاق باشگاه بایرن مونیخ از نیجه امشب یارانش برابر بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز ناراحتی کرد.از نظر من نتیجه آن قدر ها عادلانه و نشان دهنده شرایط مسابقه نبود. ما در اکثر دقایق بازی عملکرد قابل قبولی داشتیم، اما متاسفانه در دقایق پایانی بازی به بارسا اجازه ضد حمله دادیم و کار را برای آن ها آسان کردیم. ما شاید سزاوار شکست 1-0 در این بازی بودیم اما 3-0 نه.بازیکنان بارسا بسیار سریع بودند. پس از دریافت گل اول ما قدرت و ذهنیت خود را از دست دادیم و پس از آن نتوانستیم ضد حملات بارسا را مهار کنیم و حالا تنها امیدمان تکرار اتفاقی است که در دیدار برابر پورتو نیز رخ داد.

فرانک پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 09:56

تکرار اتفاقی است که در دیدار برابر پورتو نیز رخ داد.توماس مولر می‌‌گوید:"برای زمان طولانی مقابل تیمی که بازیکنان سریعی دارد، خوب بازی کردیم. نیمه اول ما خوش شانس بودیم و به دروازه بانی‌ مثل نویر نیاز داشتیم که در دو صحنه به داد ما برسد.

"نیمه دوم هم احساس خوبی‌ داشتیم. موقعیت خیلی‌ خوبی‌ نداشتیم اما بازی در اینجا آسان نیست. اصلا این احساس که ۳-۰ خواهیم باخت، وجود نداشت. حالا ما خود را اسیر این موقعیت کردیم. باید ما هم متّحد باشیم و دنبال مقصر نباشیم. اما باید قبول کنیم که شانس ما برای رفتن به فینال بسیار پایین است.

"اگر این نتیجه را برگردانیم فوق العاده خواهد بود اما شما مطمئن خواهید بود که آنها تا آخرین دقیقه تلاش می‌‌کنند."

حامد پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:37

آخه چیه این بازی رو دانلود کنم، توپ لو دادنهای برناتو...

Bayern پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:11

روبنم کجای؟؟؟!
أین کوتوله رو أدب کنی!
کجای دفاع بارسا رو محو کنی!!دیشب دلم تنگ شد واسه روبن!
عزیزم بیا دهن أین بارسا رو سرویس کن

manu پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 13:33

آقای بارسلونای عزیز من برو تو سایت خودتون نظر بده و وقتی اینجایی خفه شو
آخه بدبخت بایرن با یه لشکر مصدوم بازی کرد و بازیکنای کلیدیشو در اختیار نداشت ولی تا دقیقه 77 مثه بارسا خوب ود این درصورتیه که شما بارسایی ها کل بازیکنای کلیدی رو داشتید ولی به زور تونستید گل اولو بزنید 2 گل دیگه رو هم با استفاده از دفاع از هم پاشیده بعد گل اول زدید اگه یکم فکر کنی میبینی که بایرن عالی بود و تو باید دهنتو ببندی وخفه شی

استقلالی ام ( لطفا بخونید ) جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 09:46

خیلی دلم واس روبن تنگ شده . وقتی فیلم هاشو میبینم واقعا حسرت میخورم .
ولی ما اف سی بایرن هستیم
MIA SAN MIA

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد