وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: به معجزه امیدواریم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از شکست 3-0 در بازی رفت نیمه نهایی، همه کارشناسان معتقدند بایرن مونیخ برای صعود به فینال برلین به یک معجزه نیاز دارد.

کارل هاینس رومنیگه مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای اعلام کرد تیمش همچنان به صعود امیدوار خواهد بود. رومنیگه در سخنانش گفت: من ناراحت هستم. نه به خاطر نتیجه بازی، بلکه به خاطر اینکه تیم ما 77 دقیقه قهرمانانه جنگید و تلاش کرد و نتیجه 3-0 چیزی نبود که ما شایسته آن باشیم. این خیلی بد است.
مدیر عامل 59 ساله بایرن همچنین اظهار کرد تیمش به بازی برگشت امیدوار است و نا امید نخواهد شد: وقتی شما 3-0 شکست می خورید واضح است که شانس زیادی برای بازی برگشت نخواهید داشت. ما می توانستیم در بازی رفت نتیجه بهتری بگیریم، اما تاسف خوردن کمکی به ما نمی کند. ما هنوز یک بازی پیش رو داریم و ما بایرن مونیخ هستیم و همه چیز ممکن است. گاهی اوقات شما به یک معجزه فوتبالی نیاز دارید.  

 

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر
بارون سرخ جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 14:07

نمی دونم چرا دوست دارم خفش کنم .مقصر این وضعیت شما او مربی روان پریشتون هستیند

ممد بایرنی جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 14:15

معجزه پیش بیاد یا نیاد ! یا حتی

بایرن اصلا بره فینال رئال یا یوونتوس له کنه و قهرمان هم بشه !

باز آدم با این کادر فنی نمی تونه حال کنه !

بابا تیم اصلا ثبات نداره ! گیریم 5 هیچ تو برگشت بارسا رو بردیم ! که احتمالش مایل به صفر هست ! (چون که عمرا گل نخوریم تو بازی برگشت )

یه ضد حمله نمی تونن بزنن ! یه پلن بی نداره ! پست بازکنا اصلا معلوم نیست ! خر تو خر بازی می کنن ! یه روز سه دفاعه یه روز چهار دفاعه یه روز دو هافبک سه تا هافبک ! اصلا بی ثباتی و یکنواخت بودن تیم آزار دهندست !

فرهاد جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 14:22

اقا یاد یه چیزی افتادم دوسال پیش تو نیمه نهایی همه میگفتن یوپ هاینکس باید بره از پپ مشوره بگیره برا بازی با بارسا بیچاره هاینکس میگفت لطفا به من احترام بذارین تازه یه عده مثل کلوپ گفته بودند هاینکس صد در صد از پپ برا شکست بارسا مشورت میگیره میگم الان که نتیجه دو سال دست پپ بودن بایرن و دو نیمه نهایی مقابل اسپانیایها رو میبینم خندم میگیره از حرفای اون زمان

Führer جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 14:50

این بزرگوار سالهاست بت من توی فوتباله..از زمانی که کوچیک بودم عکسهاش رو جمع میکردم و حس خوبی بهش داشتم و ایشون واقعآ ستاره بود و هم خوش استایل بودن و هم تکنیکی و گلزن..ولی چند وقته با این کارها و پشتیبانی از مربی که هرسال چندتا چندتا توی مرحله حساس جام باشگاهها گل میخوره و رکورد گل خوردن و شکست رو برای بایرن به ارمغان میاره باعث شده نسبت بهش تردید پیدا کنم و فقط دل خوش کنم به سابقه قدیمش!

SiJOoL جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 15:09

هوینس جان کجــــــــائی ک این آقا و اون مربی عزیزتر از جونش گند زدن ب تیم...
خدا کنه یه عفو بخوره بهش بتونه آزاد شه دوباره برگرده سر پست مدیریتیش...
ممد بایرنی...با حرفات موافقم

المان کبیر جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 15:27

خود اولی هوینس این مرتیکه رو اورد تو بایرن بعد هم رفت تو هولوفدونی ....متاسفم واسه مدیران بایرن

پارسا بایرنی جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 16:09

منم امید وارم خدا کنه بریم فینال گون مسی بسوزه

onlybayern جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 16:12

مربی رو که حتی منتخب رئال و بارسا حتی فکر شکست دادنشو نمی کردند بیرون کردن حالا بعد دو سال برای شکست بارسا نیاز به معجزه دارن!!!!!

erik جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 16:36

به این دیوونه کاری ندارم ولی من میدونم غیرت مولر و لوا وبقیه نمیذاره حذف شیم .

محمد جواد جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 17:13

معجره بایرن آرین روبن بود که جاش خیلی خالیه،ولی با این حال هنوز امیدواریم !!!

alireza جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 19:03

من مطمئنم باعث و بانی امدن پپ به بایرن همین مردکست چون یوپ از دوستان صمیمی هوینس بود........ برای همینه که این همه از این کچل همایت میکنه
نتیجه این دور اندیشی و شرایط حال خیلی جالبه .... یوپ رو محترمانه بیرون کردن و نتیجش این شد که اون زمان بارسایی ها به فکر معجزه تو بازی برگشت بودن حالا بعد دوسال این ما هستیم که باید به فکر معجزه باشیم

حامد جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 22:54

من که امیدوارم اما اگر هم باختیم و حذف شدیم دیگه دلیلى براى موندن پپ نیست.فقط مربى آلمانى.

erik جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 23:37

آلابا تا کی مصدومه ؟؟؟

مهدی شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 21:28

بابا چرا تعطیل بازی در میارید. مثلن طرفدار بایرنید شما. به اسطوره فوتبال بایرن و آلمان می گوید مرتیکه؟! خدا به داد دشمنای بایرن برسه! بچه جون شما شیرخشک می خوردی، یا شایدم هنوز نطفه ت بسته نشده بود! همین آقای به قول شما مرتیکه، تو زمین بایرن و تیم مای آلمان جادو میکرد، تو این سالهای اخیر هم به همت و مدیریت اونه که بایرن دوباره بعد از دهه ها برگشته تو کورس های قهرمانی. اگه متعصبانه نباشه می گم فوتبال آلمان بدون رومنیگه چیزی کم میداشت.

morteza یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 02:00

بایرن مونیخ حداقل تو لیگ قهرمانان هیچ وقت با شانس و معجزه یه بازیو نبرده! بازی با پورتو هم یه بازی عادی از یه "بایرن با برنامه" بود! بهرحال پورتو که از رم قوی تر نیست! تو بازی با بارسا همه چی غلط بود بجز پست دروازه بان و مهاجم ها. تیاگو آلکانتارا تو این بازی چی کار کرد؟ شواینی چی کار کرد؟ آلونسو و برنات بغیر از یک کارت زرد به چه دردی خوردند؟ برام جالب بود که لام دو سه تا توپ خوب رو لو داد! اصلا گوتزه چرا اومد تو میدون؟ گواردیولا فقط داره توجیح میکنه که من از بهترین بازیکنانم استفاده کردم و اونا نتونستن! خط هافبک و دفاعی این تیم رو با تیم یوپ کبیر مقایسه کنید! گواردیولا برابر تیم های بزرگ و قدرتمند همیشه باخته؛ هاینکس میبرد، بد هم میبرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد