وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دفاع همه جانبه گواردیولا از گوتزه

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ از ماریو گوتزه ی جوان در برابر انتقادات اخیر دفاع کرد.

ستاره ی سابق دورتموند بعد از دیدار بایرن و بارسلونا،به شدت از سوی فرانتس بکن بائر مورد انتقاد قرار گرفت.

گوتزه ی 22 ساله همچنین بسبب رفتارش در پایان دیدار با بارسلونا مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت.

اما پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ ضمن دفاع از گوتزه اعلام کرد که کار اشتباهی از این بازیکن ندیده است:"ماریو حرفه ای ترین بازیکنیست که تا حالا دیده ام.او سبک خاص خودش را دارد و ما به کیفیت او نیازمندیم.من اعتراضی به صحبت او با تره اشتنگن ندارم.آن ها رفیق هستند،چرا نباید بعد بازی با هم صحبت کنند.اگر ماریو عذرخواهی کرده است مشکلی نیست اما از نظر من وی کار اشتباهی نکرده است.ماریو پسری بسیار حساس است.زندگی او در فوتبال خلاصه می شود.وی عملکرد خوبی در این فصل داشته و من دلیلی برای اعتراض به وی نمی بینم.او بازیکنی جوان با کیفیتی بالاست.من خوشحالم که سرمربی چنین بازیکنی هستم."

گواردیولا سپس در مورد دیدار برگشت با بارسلونا هم افزود:"هنوز 90 دقیقه باقی مانده تا ما نتیجه ی بازی رفت را جبران کنیم،اما من واقع بین هستم.این کار آسان نخواهد بود.اما می می خواهیم برای بازگرداندن نتیجه سعی مان را بکنیم. بازیکنانی که در نیوکمپ به میدان رفتند قهرمانان من هستند. آن ها هرچه در توان داشتند رو نمودند. هرچند نتیجه بسیار ناامید کننده بود اما کسی کم کار ننمود." 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
narcis13 جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 22:58

باید خوشحال باشی .. بی لیاقت
از خوشحالیته اینطور جفتک میندازی
هیچوقت یادم نمیره وقتی روبن دوباره مصدوم شد عادل گفت شاید آه دکتر مولر بایرنو گرفته...
گند زده به سرتاپای تیم
نه دکتر خوب داریم
نه میبریم
نه حتی قشنگ بازی میکنیم :(
خیلی ناراحتم .. خیلی داره ظلم میکنه بمون :(

پپ گوآردیولا جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 23:05

امیدوارم توی بازی برگشت شرایط بهتربشه واسه بایرن بزرگ

حامد جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 23:06

اگه پپ بتونه نتیجه رو برگردونه و بایرن بره فینال, اونوقت به هوش گواردیولا پى میبرم.

ممد بایرنی جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 23:09

حتی اگر نتیجه رو هم برگردونه !

حتی اگر فینال رو هم ببره !

باز به خاطر بی ثباتی در نتایج باید بر کنار شه !

farid 10 جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 23:43

پپ همه بایرنی ها و غیر بایرنی ها میدونن دستت خالیه.من وجدان دارم و میبینم با تمام قوا واسه تیم مورد علاقم سنگ تموم میزاری و زحمت میکشی.بیصبرانه منتظر بازی برگشتم نگران نتیجیشم نیستم و منتظر ی بازی خوبم.mia san mia

احمد شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 16:10

چه جور اوم هایی هستن یعضی ها خوب اگه هوای گونزه و تیم رو نداشته باشه چه جوری روحیه ی تیم رو واسه بردی که هی خدا خدا می کنیم بالا ببره ؟!!!!! بالاخره باید از تیم تعرف کنه ادم نمی تونه بفهمه بعضی ها با خودشون چند به چندن و ضرف ایتکه پپ یک روز مربی و بازی کن بارسا بوده باهاش دشمنن بابا فوتبال حرفه ای هست . خوبه که ما این ور دنیا هر چی بگیم اونا خبر دار نمی شن وگرنه چه حاشیه هایی که ساخنه نمی شد. تیم منظقی نیاز به هوادار احساسی که مربی تیم رو که جز اصلی تیم هست( صرف این که قبلا مربی بارسا بوده ) رو به باد ناسزا می گیره احتیاج نداره . به امید تیز هوشی پپ به امید پیروزی بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد