وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه: می توانیم 4-0 بارسلونا را شکست دهیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع تازه وارد این فصل باشگاه بایرن مونیخ به جبران شکست 3-0 در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا در مسابقه برگشت امیدوار است.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل مهدی بن عطیه مدافع باشگاه بایرن مونیخ آلمان در گفت و گویی با روزنامه فرانسوی اکیپ از لزوم اعتماد به نفش شاگردان پپ گواردیولا برای چبران شکست 3-0 این تیم در مسابقه رفت خبر داد.

    مشخص است که کار دشواری خواهد بود، اما اگر به خودمان باور نداشته باشیم، بهتر است که همگی در خانه مانده و به استادیوم نرویم. البته که حریف مان بارسلونا است، اما در گذشته نشان دادیم که در خانه توانایی گلزنی بالایی داریم. ما اگر بتوانیم سریع تر حمله کرده و زود به گل برسیم، می توانیم با نتیجه 4-0 نیز پیروز شویم، اما مشخص است که برای آن نیاز به یک نمایش عالی خواهیم داشت. 

گفتنی است دیدار برگشت دو تیم سه شنبه شب و در استادیوم آلیانز آره نا شهر مونیخ برگزار خواهد شد.
 

منبع

نظرات 25 + ارسال نظر
علی شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 11:41

به یک معجزه نیاز داریم فقط مثل بازی با پورتو وای خدا یعنی میشه

عقاب سفید شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:22

سلام ،اگر ترکیب خوب چیده شود وباتمرکز بازیکنند و پاسهای روبه عقب که باعث فشار وخستگی ذهنی میشود ندهند، میشود :
گل اول در 30دقیقه نخست ، گل دوم در ابتدای نیمه دوم گل سوم دقیقه91 توسط مانوئل نویرو گل چهارم یک دقیقه بعد با ضربه سر بواتنگ ، انشااله.

امیر شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:39

من خودم بارسایی هستم و لحظاتی که تیمم تو شرایطی مشابه شما قرار میگیره واقعا امیدوارم بتونه تو خونه نتیجه رو برگردونه. ولی واقعا فکر نمیکنم بایرن توان اینکارو داشته باشه. یعنی لااقل این بایرن نداره. بی انصافی محضه که اینطوری پپ رو میکوبین. پپی که یکی از شناسنامه دارترین مربیای جهانه. این خیلی طبیعی و بدیهیه که سبک تفکر یه مربی به یه تیمی میخوره و به تیمی دیگه نه. اونم با اینهمه مصدومی که بایرن داره و دست پپ بستست. واقعا من خودم به شخصه فکر میکردم بازی صفر بر صفر یا دیگه با یک گل واسه بارسا تموم میشه، ولی باید قبول کنید داشتن ستاره هایی مثل مسی اونجایی که باید تفاوتها رو بشدت هر چه تموم تر نشون میده. این نتیجه شاهکار مسی بود و البته دفاع بارسام واقعا شب خوبی داشت. با احترام به همه بایرنی های عزیز ولی باید قبول کنید که بارسا یه سر و گردن از بایرن بالاتره. مطمئن باشید هر کس دیگه هم که جای پپ بود نتیجه ای بهتر از این نمیگرفت. بارسای پر از مصدوم و ناآماده ی دو سال پیش رو هم ملاک قضاوتتون قرار ندید.

سوپرمانو شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:43

به یه معجزه خیلی خیلی بزرگ نیاز داریم.....
احتمالش عقلانی 10درصده
باعقل جور درنمیاد ماکه بازی رفت یه شوت تو چارچوب نداشتیم حالا بتونیم 4تا بزنیم
و همینطور متوقف کردن خط حمله بارسا خیلی خیلی کار سختیه
ولی به ما میگن بایزن مونیخ
هیچی ازما بعید نیس

احمد شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:58

خوش خیالی هم حدی داره یک گل شاید اما چهارنا !!!!!! یارسا پ.پورتو نیست در ضمن اعتماد به نفس بازی کنا پایینه حالا یا به علت قدرت بالا ی بارسا یا مصدو مای زیاد بایرن . در هر صورت بارسا با اون حمله ی قوی در ضد حمله ها خیلی خظرناکه هر جی بایرن جلو بکشه احتمال گل خودنش هم بیشتر می شه . فکرکنم باخت خفیف یا حتی مساوی بهتر از یک باخت افتضاحه اما کاش معجزه بشه

نویر شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 13:27

سلام به همه ی بایرنی ها
انشالله تیم ما برنده است و در خانه چهار پنج تایی نثارشون میکنیم و نیاز به معجزه نداریم
ما فینال رو خواهیم دید

narcis13 شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 14:11

4-0 ؟!!!!!!
مگه مربیمون عوض شده ؟!
شوخی کردم ان شاا.. با غیرت المانی هامون میبریم
این تیاگو هم بعضی وقتا جو میگیرش خوب بازی میکنه ! ^_^

م مثل مولر شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 14:24

من قبلاً هم گفتم، رجز خوانى قبل از بازى اصلاً به نفع بایرن نیست.
چرا بازیکن و مربى و مدیران بایرن اینقدر قبل از بازى حرف مى زنند؟

حرف زدن قبل از بازى، شانس موفقیت تیم را از بین مى بره.

من نگرانم.

فرانک بزن بریم شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 14:25

انشالله میبریم و صعود میکنیم ما اف سی بایرنیم آلمانیم

بارون سرخ شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 14:45

به شرط اینکه پپ نخواد زیادی باهوش باشه

بایرن شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 14:59

سلام
منم مثل عقاب سفید فکر می کنم

Levandofski شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 15:44

خفه شو بابا تو!!!! قبل از بازی هم اینقدر بولوف زدید نمیدونم از مثلثشون نمیترسیم و فلان میکنیم بهمان میکنیم.چه غلطی کردید.؟؟! لااقل اول بازی رو ببر ٤ تا پیش کش.برید حرفاتونو تو زمین پیاده کنید.نه پشت دوربین و مطبوعات!!

راک شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 17:23

خودت خفه شو ، اصلا اینجا چه غلطی میکنی ، اگه روبری یود که دهنتون سرویس می شد ، یه سون آپ دیگه میدیدیم ، اون مسیتون از ترس دوباره خودشو به مصدومیت می زد تا با شاه روبن مواجه نشه ،با تیم دوم بایرن بازی کردن ، حرف مفت هم می زدن ، حداقل ما از شدت ترس محکم تو دروازه ی خودمون نمیزنیم ،اون قشنگترین گلمون بود

نوید شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 17:57

ایول داش مهدی ببینیم سه شنبه چی کار میکنی

امیر مونیخی شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 19:02

میتونیم

Levandofski یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 01:32

خوب گوش کن ببین مرتیکه راک،اولا که من خودم طرفدار ده آتیشه بایرنم نه بارسا.اگه یه جو عقل تو اون کلت بود باید از اسمم میفهمیدی طرفدار کیم.ثانیا حرف دهنتو بفهم و وقتی
چیزی رو نمیدونی اظهار نظر نکن و خفه خون بگیر و بدون من با تو حرف نزدم.ثالثا به تو ربطی نداره من اینجا چیکار میکنم.من هر نظری که دوست داشته باشم میذارم و به تو هم هیچ مربوط نیست.افتاد؟؟؟!!

راک دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 14:26

تو اگه طرفدار بایرن بودی که این غلط ها رو نمی کردی کوچولو ، غلط می کنی به سایر طرفدار ها بی احترامی می کنی ،تو به چه حقی تو این وضعیت موج منفی می فرستی ، یه بار دیگه حرف بزنی باهات جور دیگه رفتار می کنم ، تو احتمالا دورتموندی هستی که با لوا به بایرن اومدی ، من 18 ساله طرفدار بایرنم و با اینکه عشق راک هستم ، باشکاه بدن سازیم رو به نام بایرن گذاشتم و مدال هامو تقدیمشون کردم ، پس دیگه سکوت کن کوچولو ، حالا افتاد؟

Levandofski دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 17:19

غلط رو تو میکنی .!! در ضمن بدون که من به هیچ طرفداری بی احترامی نکردم برعکس این تو بودی که برای بار اول توهین کردی.ثانیا تو اگه ١٨ ساله طرفدار بایرنی من ٣٠ ساله که طرفدارشم.حالا باید بدونی کوچولو کیه!!ثالثا حرف من کاملا درست و منطقی بود ومن از حرفی که زدم اصلا پشیمون نیستم.رابعا پوز باشگاه بدن سازیتو پیش من نیار.تو اگه دو سه سال با هزارتا قرص و دوا شدی بدن ساز،من عمرمو که گذاشتم پای درس شدم دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران برای دوره عمومی و بعد تخصص دانشگاه شهید بهشتی اگه میذاشتم واسه بدن سازی الان میشدم رونی کلمن...پس حالا تو سکوت کن!! افتاد؟؟؟؟!!!

Levandofski دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 19:30

راستی،اینو یادم رفت بپرسم.حتما رفتی آلیانس آرنا مدالاتو تقدیم رومینگه کردی دیگه؟!!!!!دفعه بعد قرار بزار باهم بریم!!!!!!!

راک سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 09:57

ببین بچه سوسول تا حالا به حرمت اینکه بایرنی هستی بهت حرف نزدم، عموی من تو آلمان پزشک فیزیولوژی ورزش هستش ، مدال ها رو اون تقدیم کرد ، در شان من نیست با یه خرخون بچه مثبت همزبون بشم ، من با قرص به اینجا نرسیدم ، سخت ورزش کردم ، تو مگه به سایر دوستانی که نظر دادن توهین نکردی ، اونا خواستن به تیم روحیه بدن ، تو گفتی خفه شین ، اگه واقعا پزشک هستی که فکر نکنم باشی برای جامعه پزشکی متاسفم،من از شدت عصبانیت و اون نوع نوشتنت فکر کردم بارسایی هستی، بعد اگه معدبانه میگفتی بایرنی هستی ، مثل سایر دوستان یه ماه رایگان تو باشگاه ثبت نامت میکردم ، ولی تو به جاش توهین کردی وگرنه من جوابتو تند نمی دادم، من هیچ وقت از زور بازوم واس اذیت کردن دیگران استفاده نکردم ، وقتی عصبانی می شم فقط به کیسه بکس مشت میزنم ولی بدون اگه یکی از این مشت ها بهت بخوره جونت از کونت در می ره ، باشه بی خیال ما دیگه از خودی ها هم باید حرف بشنویم، کاش بایرنی نبودی،مثل اینکه جای من اینجا نیست، اینجا همه به خودشون حق میدن به طرفدار های پیشکسوت توهین کنن پس احترام کجا رفته ؟

راک بایرنی سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 11:03

اون پشت نشستی ،جات گرمه واس خودت می نویسی ،جلو روم هم می تونستی این حرفها رو بزنی بچه سوسول ، حیف که هیچ وقت از زور بازوم واس خرد کردن دیگران استفاده نکردم چون تو مرام پهلوانی نیست اما مطمئن باش اگه یکی از مشتهام بهت بماسه جونت از کونت در می ره ، من قرص نخوردم بلکه سخت ورزش کردم و می کنم، این بزرگترین بی احترامی به رشته منه ، اگه واقعا پزشکی که فکر نمی کنم باشی برات متاسفم، عموی من پزشک فیزیولوژیست که تو آلمان زندگی می کنه و ایشون مدال ها رو تقدیم کرد ، اونها هم به زبان آلمانی یه تقدیر نامه بهم دادن، اگه واقعا بایرنی بودی مثل سایر بایرنی ها یک ماه عضویت رایگان تو باشگاهم داشتی تا اون تقدیر نامه رو بهت نشون بدم ، جای طرفدار های پیشکسوت اینجا نیست چون بهشون بی احترامی می شه ، تو حق نداشتی به بن عطیه بی احترامی کنی ، اون تمام تلاششو تو این شرایط سخت کرده و می کنه ،این منو عصبانی کرد،اون تو این شرایط سخت خواست به تیم امید بده اما تو چطور باهاش برخورد کردی ، واس یه متعصب بایرنی این بی احترامی گرون تموم می شه، متاسفم

Levandofski سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 13:28

اولا که منو تهدید نکن و مودب باش.من نه از تو میترسم نه از کس دیگه.ثانیا اشتباه تو این بود که فکر کردی من اون حرفو به بچه ها زدم.من به هیچ کدوم از بچه هایی که اونجا نظر دادن،توهین نکردم برعکس چاکر همشونم هستم.من اون حرفو به خود بن عطیه زدم.حالا دیدی خود تو بد متوجه شدی که این جروبحثو شروع کردی.اصلا یه لحظه صبر کن.! خودت طرفدار بایرنی یه لحظه هم که شده از خر شیطون بیا پایین خوب فکر کن.من حرف بدی زدم.؟؟ قبل از بازی که اونقدر بولوف زد رفت گند زد.الان هم که اینقدر داره قود بازی درمی آره،اگه خدای نکرده ببازیم،اون وقت همه من و تورو مسخره میکنن.ها!؟؟جواب بده؟؟؟من حرف بدی زدم؟؟؟حرف آخرم از این به بعد وقتی در مورد چیزی مطمعن نیستی،سریع آتیشی نشو.در ضمن اگه فکر میکنی پزشک نیستم،یه سر به دانشگاه شهید بهشتی،دانشکده پزشکی،واحد چهار بزن.توی بورد تو زیرگروه چشم پزشکی دنبال اسم (س.ع)بگرد.

Levandofski سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 13:45

فقط بزار یه نصیحتی هم بهت بکنم،یکم عفت کلامتو رعایت کن.تو این مدت هم که باتو حرف میزدم،مثل تو از اون کلمات استفاده نکردم.من دوتا از پسر عمه هام هم قهرمان کشور بدن سازین.با طرز حرف زدنت فقط شخصیت خودت و بدنسازها رو زیر سوال میبری.

راک بایرنی چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 14:50

آقای س.ع این نصیحت رو به خودت هم بکن ، مثلا تو پزشک مملکتی ،مگه کامنت هاتو فراموش کردی ، تو هم کم نذاشتی که ،همه می گن آدم خوش برخوردی هستم اما قبول دارم در مورد بایرن زود آتشی می شم چون خط قرمز منه، حالا دیدی که بن عطیه از خیلیها با غیرت تره، درسته من اشتباه نظرتو خوندم ،ولی تو هم بد جوابمو دادی، اگه مودبانه
می گفتی بایرنی هستی مطمئن باش از دلت در می آوردم، من خراب بایرن و همه ی طرفدارانشم هستم، به پسر عمه هات بگو آقای ( ک.خ ) سلام رسوند، بعیده نشناسن!
موفق باشی یا به قول آلمانی ها Viel Glück für Sie

Levandofski چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 16:02

فقط اگه خواستی اگه خواستی میگم اجبارت نمیکنم اگه باشگاهت تو تهرانه آدرسشو بذار.در ضمن هم به تو هم به خودم هم به تمام طرفدارها تسلیت میگم.انشاءالله فصل بعد جبران میکنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد