وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داور دیدار بایرن مونیخ - بارسلونا مشخص شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارک کلاتنبرگ انگلیسی دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قضاوت خواهد کرد.

به گزارش Mundo Deportivo کمیته برگزار رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قضاوت دیدار سه شنبه شب دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ از چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به مارک کلاتنبرگ و کمک های انگلیسی وی سپرد.

گفتنی است کلاتنبرگ تا بدین جای رقابت ها بازی های بارسلونا - پاریسن ژرمن ، اتلتیکو مادرید - مالمو، اتلتیک بیلبائو - شاختار، پورتو - بازل و زنیت - موناکو را سوت زده است.

شایان ذکر است که در دور رفت مرحله نیمه نهایی  این رقابت ها نیز مارتین اتکینسون دیگر داور سرشناس انگلیسی قضاوت بازی یوونتوس - رئال مادرید را عهده دار بود.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
سوپرمانو یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 18:57

اقا یکی دوتا پنالتی واسه ما یه اخراج واسه بارساییها بگیری تا اخرعمرم دعا به جونت میکنم
تازه وصیت میکنم که بعد من تا هفت نسل بعد منم واست دعا کنن
نگو نه خیرشو ببینی

م مثل مولر یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:06

از بایرنى ها اخراج نکنه و خطاى الکى واسه مسى و بقیه نگیره ممنونش هستیم!

Gerdmuller یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 20:52

justicia for bayern munchen

فرانک یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:00

احتمال فروش مولر به دلیل درگیری با گواردیولا

دعوای توماس مولر با پپ گواردیولا بعد از تعویض این بازیکن در دیدار نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ بین بایرن و بارسلونا، بارقه‌ها امید را در دل باشگاه‌ بر اساس ادعای روزنامه "دیلی میرر" چاپ انگلیس، منچستریونایتد بعد از مشاهده ناراحتی مولر از گواردیولا، به این نتیجه رسیده است که برای به خدمت گرفتن این بازیکن شانس دارد. این مهاجم ملی‌پوش که در فصل جاری 13 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است، تا سال 2019 با این باشگاه قرارداد دارد و ارزش وی در بازار نقل و انتقالات بالغ بر 55 میلیون یورو برآورد شده است. لویئس فان‌خال که سابقه هدایت بایرن را در کارنامه دارد، سال گذشته تلاش کرد دو تن از شاگردانش را به منچستر ببرد، اما در نهایت موفق نشد. این مربی یکی از بزرگترین طرفداران مولر است.
شیاطین سرخ در رقابت برای به خدمت گرفتن ستاره هلندی آیندهوون هم لیورپول را از پیش رو برداشتند. ممفیس دیپای 21 ساله منچستریونایتد را به لیورپول ترجیح داد؛ به همین دلیل، لیورپولی‌ها در تلاش برای جذب پی‌یر امریک آوبامیانگ هستند. این تیم سال 2013 که آوبامیانگ به دورتموند پیوست هم او را می‌خواست. این بازیکن تا سال 2018 با زردهای وست‌فالن قرارداد دارد و ارزشش19 میلیون یورو است.
دیگر ستاره بوندسلیگایی مورد توجه تیم‌های جزیره کوین ده بروین است که از دو ماه پیش مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است. "میرور" نوشت ستاره بلژیکی ولفسبورگ مهم‌ترین هدف من‌سیتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. دیگر تیمی که به طور جدی ده‌بروین را می‌خواهد، پاریس‌سن‌ژرمن است. هر کدام از این دو تیم باید بدانند که چنانچه می‌خواهند رسما با ولفسبورگ وارد مذاکره شوند، باید 50 میلیون یورو آماده کنند.
های انگلیسی زنده کرد.

فرانک یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:06

من یه جایی خوندم واسه تیمای اسپانیایی شانس آورده امیدوارم تو بازی پس فردا خوب داورب کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد