وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: مقابل بارسا نباید فقط به فکر گلزنی باشیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ معتقد است اگر شاگردانش مقابل بارسا تنها به گلزنی فکر کنند باخت فصل گذشته از رئال مادرید در آلیانس آرنا تکرار خواهد شد.

شب گذشته بایرن در ورزشگاه آلیانس آرنا یک بر صفر مغلوب میهمان خود شد. قهرمان زودهنگام بوندسلیگا در حالی مغلوب شد که از دقیقه 13 به خاطر اخراج رینا، دروازه بانش، 10 نفره بازی می کرد.

پپ گواردیولا بعد از بازی اظهار داشت: بعد از بازی سنگین با بارسلونا در نیوکمپ با یک بازیکن کمتر بازی کردن راحت نیست. در جناحین بازیکن زیادی در اختیار نداشتیم. از این جهت حتی مدافعین میانی مان مجبور به حمله شدند. به بازیکنانم می بالم.

او که تیمش سه شنبه شب دیدار برگشت با بارسلونا در آلیانس آرنا را پیش رو دارد، هشدار داد. به باور گواردیولا اگر شاگردانش مثل بازی برگشت فصل قبل با رئال مادرید برای جبران شکست، فقط دنبال گلزنی باشند و دفاع را رها کنند، مغلوب خواهند شد.

وی افزود: اگر ما سه شنبه فقط روی گل زدن به حریف تمرکز کنیم، مثل بازی سال قبل برابر رئال، بازنده می شویم. باید آرامش خود را حفظ کنیم. بعد بازی را تحت کنترل بگیریم و ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

منبع

نظرات 25 + ارسال نظر
علی بایرنی یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 18:58

اشکال نداره شما نظرات مارو ثبت نکنید ولی پپ باید از بایرن بره.

narcis13 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:01

چه پرروئه باخت به رئال رو انداخت گردن بازیکنا !!!!!!!!
شما فقط ببال :|

علیرصا حیدریان یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:01

موافقم اول گل نخوردن دوم سفت بازی کردن با پرس سنگین سوم احتیاط بازیکنان اخطاری بارسلون میتواند به نفع ما باشد اگر بتوانینم آنها را عصبی کنیم. افساید گیری از میانه زمین یعنی خودکشی.

muller یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:05

درسته نباید گل بخوریم ولی اگه فقط دفاع کنیم نمیتونیم کاری کنیم باید یه بازی تهاجمی هم بکنیم نه فقط دفاعی اگه تو 15 دقیقه ی اول گل بزنیم انگیزمون بیشتر میشه

sia bavaria یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:12

اینقدر از حذف بایرن ناراحت نشدم ۹۰ دقیقه گزارش یک طرفه فردوسی پور پدر سگ غذابم داد، این حرومزاده مثل سگ از جلوی چشام افتاد،خیلی تابلو دوس داشت بارسا صعود کنه، مخصوصا یکبار گفت همه چی برای انتقام مهیاست،مثلث ام اس ان ، در مورد بازی برگشت باید بگم بایرن هیچ شانسی نداره،خدا کنه که تحقیر نشیم همین، من طرفدار پپ بودم و هستم، بچه ها انصافا آخر فصل واقعا بحران مصدومیت داشتیم و پپ فقط چند تعویض اشتباه انجام داد، مخصوصا مقابل دورتموند که روبن مصدوم شده بود تقصیر پپ بود، ولی دوس دارم تا یک ساله دیگه تو بایرن بمونه،

م مثل مولر یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:20

پپ جان، ناامیدمون نکن!
بایرن به گل نیاز داره، اونم نه یکى نه دوتا، چهارتا!
عین بازى با پورتو نباید فرصت بدى به خودشون بیان.
اگه تیم دفاعى بازى کنه، اونا اول گل مى زنن و دیگه فرصت از دست مى ره.

muller یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:22

به طور قطعی هم بارسلونا فقط برای ضد حمله و دفاع میاد چون تو ورزشگاه خودمون جو خیلی فرق داره باید خیلی به msn توجه داشته باشیم مخصوصا مسی

سوپرمانو یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:23

هر کاری دلت میخواد بکن اما اگه دوباره تحقیر بشیم اونوقت به قول افنبرگ.....

Reza یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:27

اقای گواردیولا باید سه شنبه شب سوپرایزمون کنی
یادت باشه میلیون ها بایرنی پشت سرت از تو حمایت میکنن

سوپرمانو یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:30

بچه ها یه خبر خوب
سایت tzنوشته که الابا داره همه تلاششو میکنه که به بازی با بارسا برسه...

teto یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 20:34

بله درست میگه.ولی آقایون کسی فکرش نمیکرد امسال تیم اینقدر مصدوم بده ...تو مقطعی از فصل ما 8 بازیکن نداشتیم ولی با همین بازیکن ها قهرمان لیگ شدیم..تو جام حذفی هم میتونستیم فینال بریم ..داور هم اشتباه کرد.ولی روی هم رفته با این مصدومیت ها خوب جلو اومدیم..از نظر مصدومیت فکر کنم هیچ تیمی اینقدر بازیکن اصلی مصدوم نداشته....آلابا 2 بار ..بادوشتوبر...نزدیک 2 سال ..مارتینز و تیاگو هم همینطور...روبن و ریبری هم تو مقطعی از فصل با ما بودن..فلیپ لام ...شواینی هم چند ماه نبودن...امسال سال بدشانسی ما بوده....به امید قهرمانی بیشتر...بایرن قهرمان

erik یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 21:13

به نظرتون ذیبری میرسه ؟
آلابا تا کی مصدومه ؟

erik یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 21:21

تو ای سایتم دیگه نمیشه آزادی داشت ؟

reza یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 22:50

ابرومندانه حذف شیم,خوبه ,,,به امید پیروزی

حامد یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:05

باید تو بازى رفت این فکر رو میکردى و دفاع خالى نمیشد. با این وجود همه ى ما به بازى برگشت امیدواریم , کاش که با یه برد شیرین, همه غافلگیر بشن.

alisaor یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:06

بایرن بخواد مثل پورتو بارسارم له میکنه

پپ یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:08

مولرم داره می ره پپ رسما ریدی
http://www.varzesh3.com/news/1239547/احتمال-فروش-مولر-به-دلیل-درگیری-با-گواردیولا

میثم یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:09

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس ادعای روزنامه "دیلی میرر" چاپ انگلیس، منچستریونایتد بعد از مشاهده ناراحتی مولر از گواردیولا، به این نتیجه رسیده است که برای به خدمت گرفتن این بازیکن شانس دارد. این مهاجم ملی‌پوش که در فصل جاری 13 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است، تا سال 2019 با این باشگاه قرارداد دارد و ارزش وی در بازار نقل و انتقالات بالغ بر 55 میلیون یورو برآورد شده است. لویئس فان‌خال که سابقه هدایت بایرن را در کارنامه دارد، سال گذشته تلاش کرد دو تن از شاگردانش را به منچستر ببرد، اما در نهایت موفق نشد. این مربی یکی از بزرگترین طرفداران مولر است.
شیاطین سرخ در رقابت برای به خدمت گرفتن ستاره هلندی آیندهوون هم لیورپول را از پیش رو برداشتند. ممفیس دیپای 21 ساله منچستریونایتد را به لیورپول ترجیح داد؛ به همین دلیل، لیورپولی‌ها در تلاش برای جذب پی‌یر امریک آوبامیانگ هستند. این تیم سال 2013 که آوبامیانگ به دورتموند پیوست هم او را می‌خواست. این بازیکن تا سال 2018 با زردهای وست‌فالن قرارداد دارد و ارزشش19 میلیون یورو است.
دیگر ستاره بوندسلیگایی مورد توجه تیم‌های جزیره کوین ده بروین است که از دو ماه پیش مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است. "میرور" نوشت ستاره بلژیکی ولفسبورگ مهم‌ترین هدف من‌سیتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. دیگر تیمی که به طور جدی ده‌بروین را می‌خواهد، پاریس‌سن‌ژرمن است. هر کدام از این دو تیم باید بدانند که چنانچه می‌خواهند رسما با ولفسبورگ وارد مذاکره شوند، باید 50 میلیون یورو آماده کنند.

issa یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:18

خداحافظ بایرن!مربی ای که به جای اذعان به اشتباهاتش ،دلیل باخت رو کیفیت بالای تیم مقابل می دونه،بهتره تیمش حذف شه تا خودش هم گورش رو گم کنه بره،دیگه خسته شدم از پاس های عرضی و عدم جنگندگی و عدم سانتر از جناحین

جواد باواریا دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 00:38

سیا باواریا سلام دمت گرم زدی تو خال فردوسی پورلاشی بیشتر اعصابمونو خرد کرد اون بی شرف چشم آلمان نداره . طرفدار بارسلوناست.
تو تمام بازیا ثابت کرده..

محمد دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 01:33

Sia-bavaria
دقیقا حرف دلمو زدی...خوشحالم که شماهم احساس منا دارید ...من خیلی وقته حالم از فردوسی پور بهم میخوره از جام جهانی تو افریقا همچیزو ثابت کرد که چقد از المان و بایرن بدش میاد ولی المان جلو انگلیس پوزشو زد زمین امسالم که بازی با پرتغال داشت چرت میگفت که المان پوست پرتغال را کند ...خدایی نباید یه گزارشگر اینقد یک طرفه اونم 90دقیقه گزارش کنه.درضمن از حق نگذریم چشمش خیلی شوره قبل اومدن روبن توبازی با دورتمند گفت روبن و ریبری بیان بایرن چقد وحشتناک میشه دو دقیقه بعدروبن و اومد و...فاتحه...

عقاب سفید دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 10:29

سلام

شما فقط به اشکال مختلف گل خوردن فکر کن ، هیچ عیبی نداره !!!!

روبن دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 13:26

مرگ بر فردوسی قور

محمد دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 14:12

اره دیگه به فکر گل خوردن باید باشیم کچل بی خاصیت تو مسی پا به توپ میشه مثل خر کیف میکنی انگار به خر تی تاپ دادن ...حاضرم قسم بخورم دلش با بارسا هست وگرنه بعد بازی رفت نمیگفت از صمیم قلب بهشون تبریک میگ

ilove germany and bayern دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 15:28 http://bayern.blogsky.com

پپ تو بازی برگشت یه اشتباه بد دیگه کرد که ماریو گوتزه رو از اول بازی نداد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد