وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برتری مربی بایرن در مچ‌اندازی با شواین اشتایگر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی قدیمی و متعصب باشگاه بایرن مونیخ با هافبک ملی‌پوش باواریایی‌ها «مچ اندازی» کرد و برنده شد.


«هرمان گرلاند» که سال‌ها در رده‌های مختلف مربیگری به باشگاه بایرن کمک کرده و هم اکنون یکی از دستیاران «پپ گواردیولا»‌محسوب می‌شود، روز گذشته در پایان جلسه تمرینی سرخ‌پوشان، با «باستیان شواین اشتایگر»‌مچ انداخت.

جالب این که در این مسابقه جالب و شوخی‌آمیز، برنده هم شد. 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر بایرنی المانی شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 16:12

شوانی خسته بوده و شل گرفته اونم از این وضع بول گرفته.مچگیری هوایی قبول نیست چون اینجوری دست تعادل نداره اگه راست میگه بره رو میز با شواینی مچ بگیره.

سوپرمانو شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 17:46

بزرگتر بوده رئیس احترامشو گرفته.....

اصن اسم شواینی تو هر خبری میاد تن من میلرزه....

م مثل مولر شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 18:22

داستان نبرد رستم و سهراب یادتان هست؟
آنجا که رستم و سهراب براى دفعه دوم کشتى مى گیرند و رستم سهراب را زمین مى زنه؛
خم آورد پشت دلاور جوان،
زمانه سر آمد نبودش توان!

(در مورد شواینى باید بگیم:

خم آورد مچ دلاور جوان،
زمانه سر آمد، نبودش توان!)

م مثل مولر شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 18:34

اصلاحیه:
به جاى "دلاور" بنویسید:
"دلیر"

DaPhNe شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 19:18

خخخ رستم و سهراب - فقط امیدوارم عاقبت باستی شباهتی به سهراب نداشته باشه ....

ینی بدجور دوسش دارماااااااااااا

اکبرماتئوس یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 01:06 http://ABUALISINA

پسر خیلی خوبیه
در جام جهانی 2006
وقتی از 30 متری توپ رو وارد دروازه پرتغال کرد، با خودم گفتم:یک لوتار ماتئوس دیگه متولد شد

muller یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 10:35

ازدخترا خفه شید من از هرچی دهختر بدم مییاد ایرانیای بی فرهنگ دختر ندیده من گی هستم از دخترا نفرت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد