وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بلاتر وعده‌های سر خرمن داده است!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالی که بلاتر قول تغییرات همه‌گیر را داد، رومنیگه می‌گوید که او وعده سرخرمن می‌دهد!


سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در نخستین کنفراس خبری خود پس از انتخاب دوباره به این سمت، وعده ایجاد تغییرات ساختاری گسترده در فیفا را داد.

لازم به ذکر است که ساختار به چینش‌ها، پیوندها و رابطه‌ها اشاره می‌کند و تغییراتی در این سطوح امواج بسیار گسترده‌ای می‌تواند داشته باشد، چنان‌که کل فوتبال جهان را متاثر خواهد کرد و مطابق با همین توصیف، رومینیگه معاون باشگاه بایرن مونیخ گفت: تغییر در برنامه‌های تکراری بلاتر جایگاهی ندارد و او وعده سر خرمن می‌دهد.

مطابق با گزارش یورونیوز، بلاتر ۸۰ ساله در این کنفرانس خبری پس از تشکر از اعتماد مجدد روسای فدراسیون‌ها با اشاره به رسوایی‌های اخیر در این نهاد گفت: من مسئولیت این ماجرا را بر عهده می‌گیرم. همان‌طور که در نشست شصت و پنجم گفتم و باز هم آن را تکرار می کنم، کشتی فیفا را به آب‌هایی هدایت خواهم کرد که تلاطم کم‌تری خواهد داشت و نهایتا، در پایان ماموریتم، آن را به ساحل امن و آرام خواهم رساند. جایی که شاهد یک فیفای استوار و باشکوه خواهیم بود.

سپ بلاتر، اتهامات فساد وارد شده به این سازمان را طوفانی می‌داند که اثرات آن تا مدت‌ها باقی خواهد ماند. او در نشست خبری شب گذشته کوشید در اشاره‌ای کنایه‌آمیز، منشا این ماجرا را به نوعی به آمریکایی‌ها ارتباط دهد که از به دست نیاوردن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ سرخورده شده و خشمگین هستند.

او در این رابطه گفت: نقطه اوج ماجرا، ورود نیروهای پلیس به هتلی در زوریخ در ساعت شش بامداد است و نکته تعجب آور این است که در همان زمان سه خبرنگار آمریکایی در محل حاضر بودند.

بلاتر در حالی دوباره بر مسند ریاست فیفا می‌نشیند که این نهاد همچنان در زیر ذره بین دستگاه‌های قضایی سوئیس و آمریکا قرار دارد. درخواست برخی از مقامات سیاسی دنیا از جمله یک سناتور آمریکایی برای انتشار کامل جزئیات مربوط به نحوه واگذاری میزبانی جام های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ به روسیه و قطر ممکن است موجب بازداشت بیش از ۳۰۰ عضو از فیفا و انحلال یک ساله این سازمان (تا زمان عضو گیری مجدد) شود. 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
بارون سرخ دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 00:25

اقایه رومنیگه اگه خیلی بارته خودت چرا کاندید نشدی

DaPhNe دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 10:41

بلاتر کلا تو آوسایته
لابد دلیل داشته دیگه بارون سرخ

ARIAN-85 دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 13:33

بلاتر که راس تمام کثافت کاریهاست و فوتبال رو مافیایی کرده چرا همیشه سر جاش محکمه

جواد باواریا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 18:33

همین بلاتر نامرد پوفیوز بود که نذاشت ریبری بهترین بازیکن دنیا بشه. تو ی مراسم از پیش تعیین شده رونالدو رو بهترین بازیکن دنیا انتخاب کرد. تنها کسی که سال 2013 حق ریبری رو خورد همین بلاتر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد