وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تکذیب شایعه پیوستن دی بروین به بایرن مونیخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر برنامه کوین دی بروین، ستاره بلژیکی ولفسبورگ، از احتمال تمدید قرارداد او با وولفسبورگ خبر داد.


کوین دی بروین که زمانی بازیکن چلسی محسوب می شد، به دلیل بی مهری های ژوزه مورینیو، به عضویت وولفسبورگ در آمد. این باشگاه با رقم 25 میلیون یورو، سال 2014 دی بروین را به خدمت گرفت و همین بازیکن بود که فصل گذشته با دادن 20 پاس گل که یک رکورد در بوندسلیگا محسوب می شد و ارائه نمایش های درخشان، کمک کرد وولفسبورگ نایب قهرمانی بوندسلیگا و قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.

شایعات زیادی در مورد پیوستن این ستاره به بایرن مونیخ با مبلغی هنگفت به گوش می رسد اما مدیر برنامه های او همه این شایعات را تکذیب کرد و به بیلد گفت:" کوین در ولفسبورگ خوشحال است و تصمیم دارد فصل بعد هم همینجا بماند. او فقط به وولفسبورگ فکر می کند و ما سعی داریم با باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق برسیم. همه شایعات در مورد رفتن دی بروین به تیمی دیگر کذب محض است."
پیش بینی می شود که قرارداد دی بروین تا سال 2020 تمدید شده و رقم فسخ قرارداد او از 50 میلیون به 70 میلیون یورو افزایش یابد. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد