وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رینا: رافا بنیتس بهترین مربی من بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان ذخیره بایرن که در این تیم فرصت چندانی برای ایستادن در چارچوب دروازه پیدا نکرد، به تمجید از دوران بازی اش تحت هدایت رافا بنیتس پرداخت.


په‌په رینا در دوران فوتبالش کار با مربیان مشهوری را تجربه کرده است؛ برای مثال وی در تیم ملی اسپانیا زیر نظر لوئیز آراگونس و ویسنته دل‌بوسکه و در بایرن مونیخ با پپ گواردیولا کار کرده است؛ با این حال محبوب‌ترین مربی‌اش را رافا بنیتس می‌داند. راینا 32 ساله در لیورپول تحت هدایت این مربی قهرمان چمپیونزلیگ و جام حذفی انگلیس شده بود. بعدها این دو در ناپولی هم کوپا ایتالیا را بردند.
راینا در گفتگو با روزنامه "مارکا" چاپ اسپانیا گفت:" او بهترین مربی‌ام است که تا به حال داشته‌ام. با او در لیورپول بهترین دوران ورزشی‌ام را تجربه کردم. من خودم را در بهترین سطح از آمادگی به وی ثابت کردم و ما تیمی داشتیم که با تیم‌های بزرگ دنیا رقابت می‌کرد. ولی بدشانسی آوردیم که نشد در لیگ برتر قهرمان شویم."
این دروازه‌بان از زمان پیوستن به بایرن مونیخ در این تیم وضعیت خوبی ندارد و پشت سدی به نام مانوئل نویر گرفتار شده است. گواردیولا او را تنها در سه بازی به میدان فرستاد. این مسئله موجبات نارضایتی رینا را فراهم کرده و وی مصمم است مونیخ را ترک کند. وی گفت:" سالی که گذشت سخت‌تر از آنچه انتظارش را داشتم بود. دروازه‌بان دوم بودن در تیم ملی پذیرفتنی است اما در یک باشگاه بزرگ نه. من امیدوار بودم بیشتر بازی کنم. هنوز با بایرن قرارداد دارم اما برنامه‌ام این است که فصل آینده بیشتر به میدان بروم."
گقتنی است قرارداد این بازیکن با بایرن تا سال 2017 اعتبار دارد، اما احتمالا وی به ناپولی بازخواهد گشت. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد