وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر قربانی بعدی پپ گواردیولا؟

 

مشکل بین پپ گواردیولا و توماس مولر در تمرینات تیمی دلایلی فراتر از مخالفت مولر با نحوه تمرینات گواردیولا دارد که یکی از آنها علاقه فن خال به جذب این مهاجم آلمانی می باشد.

یکی از تمرینات تاکتیکی ویژه پپ گواردیولا و عدم تفاهم بازیکنان تهاجمی بایرن مونیخ با انجام این نوع تمرین یکی از دلایل اصلی ایجاد برخورد و مشکلی هر چند کوتاه بین پپ گواردیولا و توماس مولر بود که هیجان و تنشی شدید در جلسه تمرین مونیخی ها پدید آورد، هر چند مولر با بیان جمله "باشه مربی من اشتباه کردم"، بعد از تمرین به دلیل انجام چنین واکنشی به صورت رسمی از سرمربی خود عذرخواهی نمود.

البته از فصل گذشته رابطه پر تنشی بین توماس مولر و پپ گواردیولا برقرار بوده، چون همواره در لحظات حساس بازی های مهم گواردیولا مولر را از زمین خارج کرده است، برای نمونه در بازی نیمه نهایی رقابت های DFB Pokal و همچنین دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا، پپ گواردیولا توماس مولر را از بازی بیرون کشید و توماس مولر در هر دو مرتبه هنگام خروج از زمین نارضایتی خود را از تصمیم سرمربی به نوعی ابراز نمود.

حال لوئیز فن خال سرمربی منچستریونایتد با ارائه پیشنهادی 82 میلیون یورویی خواهان جذب توماس مولر شاگرد سابق خود در بایرن مونیخ شده است، بر اساس گزارش روزنامه های انگلیسی شیاطین سرخ برای جذب توماس مولر حتی پیشنهادی به ارزش 82 میلیون یورو به بایرن مونیخ ارائه نموده اند. لوئیز فن خال همواره از کشف مونیخی خود تمجید نموده و می خواهد به هر نحوی شده پای مولر را به اولدترافورد باز نماید، نقل قول فن خال در انتقادات به توماس مولر در زمان حضور این سرمربی هلندی در مونیخ که"مولر همیشه بازی می کند" نشان از میزان علاقه این ژنرال هلندی به توماس مولر دارد.

برخی از مطبوعات انگلیسی حتی گزارش داده اند که در روزهای اخیر اولین دور از مذاکرات بین کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ و اد وودواردز نایب رئیس باشگاه منچستریونایتد بر سر انتقال توماس مولر صورت گرفته است، برگزاری چنین جلسه ای البته هنوز از سوی دو باشگاه به صورت رسمی تایید نشده، اما دست اد وودواردز با در اختیار داشتن بودجه ای تا سقف 250 میلیون یورو برای سرمایه گذاری در بازار نقل و انتقالات و جذب ستارگان مورد نظر فن خالکاملا باز است.

شیاطین سرخ فصل گذشته لیگ برتر را با ایستادن در رده چهارم به پایان رساندند و می توانند با پیروزی در دیدار پلی اف به لیگ قهرمانان اروپا برسانند و به عبارت دیگر به حریف بایرن مونیخ در آن رقابت ها بدل گردند، حال پرسشی که مطرح می شود این است که آیا سران مونیخی به راحتی مهاجم متعصب خود را به رقیبی اروپایی واگذار خواهند نمود؟ آنها در صورت توافق با فروش یکی از هویت های باشگاه خود، چه توجیهی برای طرفداران بایرن مونیخ خواهند داشت؟

این موضوع که پپ گواردیولا بازیکن دیگری را برای حضور در ترکیب اصلی به توماس مولر ترجیح می دهد بر کسی پوشیده نیست، گواردیولا برای ترکیب مورد نظر خود مایل به استفاده از بازیکنانی در پست مولر است که بتوانند هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی موثر باشند و از نظر این سرمربی اسپانیایی مولر فاقد چنین قابلیتی است، مارتین پرارنائو نیز در کتاب خود با عنوان"آقای پپ گواردیولا" به خوبی به این مسئله اشاره نموده، او از زبان گواردیولا در این باره می نویسد:

همواره هنگامی که از مولر در خط میانی استفاده می گردد او عملکردی مایوس کننده دارد، هنگامی که به او احتیاج است، او پست خود را رها می کند و هنگامی که تیم به جلو حرکت می کند وی در جای خود ثابت ایستاده است.

باشگاه بایرن مونیخ باید چه برخوردی با سرمربی خود داشته باشد، وقتی که وی چنین اظهارات ویران کننده ای در مورد یکی از بازیکنان تاثیرگذار  و هویت باشگاه ایراد می دارد؟ البته مولر در این زمینه تنها نیست و چنین انتقاداتی حتی از فرانک ریبری، ژروم بوآتینگ و شواین اشتایگر نیز از سوی گواردیولا مطرح گردیده است. حال با وجود چنین اتفاقات ناخوشایندی، علی رغم ابراز وفاداری توماس مولر به باشگاه بایرن مونیخ، احتمال ترک مونیخ توسط توماس مولر بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.  

 

به قلم Mathias Frohapfel از وب سابت آلمانی Sport1

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
germany چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 23:05

پپ گم شوووووووووووووو بیرووووون...دیگه بدجور داره اعصابم خورد میشه...من چند ساعت پیش این خبرو تو طرفداری خوندم....مانزوکیچ و کزوس رو دک کردی رفت...اینم میخوای فراری بدی.....عجب !!قضیه شواینی تموم شد حالا رسید به مولر.....ای خدااااااااااااااااا بابا چرا انقد رو اعصاب ادم اسکی میرید...من نمیخوام بازیکنای خوبمون جایی برن

mohammad پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 00:18 http://bayern.blogsky.com

پپ گه میخوره که بخواد مولر را بفروشه.

میرو پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 00:22

گواردیولا:مولر بهترین شامه گلزنی را در دنیا دارد

سرمربی بایرن به تمجید از آمادگی و پویایی مهاجم گلزن تیمش پرداخت.


گواردیولا ضمن صحه گذاشتن بر توانایی‌های بسیار توماس مولر گفت که او هنوز جا برای بهتر شدن دارد. این مربی اسپانیایی که در هفته جاری با این بازیکن درگیری پیدا کرد به "تاگس سایتونگ" گفت:" توماس پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد، اما این پتانسیل در نبردهای تن به تن به کارش نمی‌آید. بلکه نقطه قوت او جای دیگری است. شامه گلزنی او در دنیا نظیر ندارد. او همیشه در خدمت به تیم حاضر است و هیچگاه مصدوم نشده است؛ همچنین می‌تواند همه جا بازی کند. ما به بازیکنانی نیاز داریم که در نبردهای تن به تن خوب عمل کنند و توپ را به توماس یا رابرت لواندوفسکی برسانند."
وی در مورد شایعه رسانه‌های انگلیسی مبنی بر علاقه منچستر به جذب این بازیکن هم گفت:" هیچ اطلاعی ندارم که آنجا چه خبر است. نمی‌توانم به شما کمک کنم."

German پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 00:33

ایول میرو جان
این یعنی تمام پیشنهاد های منچستر هم شایعه است . مولر هیچ جا نمیره

Navid Bayern Lover پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 01:41

مولز اینجا میمونه و بازهم به گلزنی ها و شیطنت هاش ادامه میده

Shaahin پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 01:50

زمین کجه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد