وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زلاتان: ممکن است روزی به بایرن بپیوندم

 

پیوستن زلاتان ابراهیموویچ به بایرن مونیخ قابل درک است؟ این ستاره ی سوئدی خود در طول مصاحبه ای به این احتمال پاسخی جالب داده است.

وقتی در مورد احتمال پیوستن او به بایرن مونیخ سوال شد وی در جواب گفت: "البته. حضور در بوندسلیگا را میتوانم متصور شوم. شاید روزی این اتفاق بیفتد. من هنوز وقت دارم. واضح است که اگر به لیگ آلمان بروم، به بایرن خواهم پیوست. برای من آن ها یکی از 5 باشگاه برتر دنیا هستند."

اگرچه این ستاره ی سوئدی پاری سن ژرمن احتمال پیوستن به بایرن را شدنی می داند، ولی احتمال جوش خوردن این معامله، لااقل در این سال تقریبا درصدی نزدیک به صفر دارد. دلیلش هم مشخص است: رابطه ی شدیدا شکر آب بین او و سرمربی بایرن، پپ گواردیولا. 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
عاشق بایرن مونیخ پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 16:34

خیلی دوسش دارم کاش یه روز بتونه برای بایرن بازی کنه

ریبرو پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 17:53

واقعا عالیه

اما پیر شده دیگه
اگه قبل از این ها به بایرن میپیوست میتوانست مثل ارین روبن و ریبری چهره ی محبوب بشه اما حیف که هیچ وقت نشد باید تو یه باشگاه ثابت بمونه

Mojtaba پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 20:14

فوق العادست...جزو معدود بازیکنای غیر بایرنی هستش که خیلی دوسش دارم...سال دیگه که گاوچرون رفت دوست دارم بیاد...

germany پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 22:10

ایول زلاتان....

sara schweinsteiger جمعه 19 تیر 1394 ساعت 01:58

دکی
اصن احتمال نمیدادم
دیگه کی مثلا ؟؟؟

شواینی جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:19

درود بر کینگ زلاتان
زلاتان لطفا تا زمانی که پپ میخواد بره بهش تیکه بنداز بخندیم
دیو چو بیرون رود ( پپ ) فرشته دراید ( زلاتان )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد