وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

صحبت های رومنیگه پیرامون فیرپلی مالی، شواین اشتایگر، دی ماریا، گواردیولا و سیاست های باشگاه

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینتس رومنیگه روز پنج شنبه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

مدیر باشگاه بایرن مونیخ روز پنج شنبه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و درباره مسائل مختلف از جمله جدایی شواین اشتایگر، نقل و انتقالات و شریک تجاری جدید باشگاه صحبت کرد.

دی ماریا: "چه کسی می گوید که ما به جذب این بازیکن علاقه مندیم؟ این را نه می توانم تایید کنم نه تکذیب. هرگز این مسئله بین ما و باشگاه منچستریونایتد مورد بحث قرار نگرفته است."

انتقاد از منچسترسیتی و پاری سن ژرمن: "سیستم فیرپلی مالی برای باشگاه هایی نظیر منچسترسیتی و پاری سن ژرمن که مثل یک پمپاژ پول به داخل بازار تزریف می کنند جوابگو نیست و کارایی ندارد. مجازات کافی برای این دو باشگاه ها در نظر گرفته نشده است."

حمایت از باشگاه های سنتی و قدیمی: "تعدادی از باشگاه از جمله اینتر میلان که سابقه قهرمانی در اروپا را هم دارند اکنون نمی توانند شرایط لازم برای حضور در این رقابت ها را کسب کنند. می خواهیم از باشگاه های سنتی حمایت کنیم تا دوباره آن ها را در اروپا ببینیم. این باشگاه ها اکنون می توانند بودجه خود را به یوفا ارسال کنند. بودجه آن ها باید تعادل مشخص شده را در حال حاضر و آینده داشته باشد."

تمدید قرارداد گواردیولا: "ما باید با هم صحبت کنیم. من نسبت به تمدید قرارداد او بدبین نیستم. او گزینه مناسبی برای ماست."

تغییر برنامه بوندس لیگا برای درآمد بیشتر: "پول بیشتر را نمی توان با افزایش تیم ها و پخش بازی ها در طول هفته بدست آورد، این مسئله رقابتی است. با انجام بازی های بوندس لیگا در روزهای دوشنبه مخالفم و من نمی توانم بخاطر فوتبال از تمام روزهای هفته صرف نظر کنم. دوشنبه ها وقت خوابیدن و مطالعه من است."

انتقال شواین اشتایگر به منچستریونایتد: "نمی توانم انکار کنم که چیزی درباره علاقه تیم های انگلیسی به او نشنیده ام. به زودی یک نشست با مدیربرنامه های او خواهیم داشت. در تعطیلات تلفنی با او حرف زدم و در بازگشتش با او دیدار خواهم کرد."

برنامه بایرن مونیخ برای ادامه نقل و انتقالات: "برنامه ریزی ما برای نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده و تا 31 آگوست می توانیم در بازار فعال باشیم. "

بازاریابی و فعالیت در چین: "چین بازاری مهم برای بایرن مونیخ محسوب می شود. برند افی سی بایرن هنوز در چین باید بهتر معرفی و شناخته شود. در چین حدود 90 میلیون هوادار بایرن داریم. بسیاری از شرکا تجاری ما در چین منافع اقتصادی بالایی دارند. ما با قدرت تمام به آنجا خواهیم رفت."

شریک تجاری جدید: "کمپانی Gigaset ریشه باواریایی دارد. این کمپانی یک استراتژی رشد مناسب دارد و ما در حوزه تکنولوژی و تلفن همراه با آن ها سرمایه گذاری خواهیم کرد. 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
Mojtaba پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 20:05

اگه هوینس بود شک نکنید میگفت شواینی تحت هیچ شرایطی فروشی نبست...اونوقت این اح م ق میگه درباره انتقال شواینی با مدیر برنامه هاش صحبت میکنیم...کی رفت و کی جاش اومد...افسوس.

هانی پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 20:20

این رومنیگه واقعا" فکر میکند وبعد حرف می زند یا بدون فکر حرف می زند.این اقا فکر نمی کنه نمی دانم به چه عنوان می خواهد قرارداد پپ منحوس را تمدید کنه . لعنت به روزی که پپ وارد بایرن شد خوشا به ان روز که پپ منحوس ار بایرن بره.

real madrid پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 21:34

جون من حیف بایرن نیست که گواردیولا سرمربیش باشه.....با این که رئالی ام اما گواردیولا لیاقت نیمکت بایرن رو نداره....
بایرن هم فلسفش مثل رئال ضد حمله نه حفظ توپ مضخرف...

sara schweinsteiger جمعه 19 تیر 1394 ساعت 02:02

حرفی ندارم بزنم
اینکه ادم خودشو تیکه تیکه کنه زیر اخبار دردی رو دوا نمیکنه

just King CAPTAIN BASTIAN SCHWAINSTEIGER جمعه 19 تیر 1394 ساعت 07:28

Elahi laal shi romenige......mardak chi chio ba modir barnaame haaye raiis sohbat mikonam.khejalat nemikeshi.raiis inhaaaaaaame vasatoon zahmat keshidebadan in tori mikonid......zende baad oli hoynes.bayern.BASTIAN SCHWAINSTEIGER

محمد مشهد جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:38

بابا این دیماریا با پاریسن ژرمن به توافق رسیده اونم با ۶۰میلیون یورو لطفا ایقد درباره دیماریا حرف نزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد