وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمله ادامه دار فن خال به بایرن مونیخ

 

این روزها اخبار و شایعات فراوانى در زمینه علاقه منچستر یونایتد به جذب بازیکنان بایرن مونیخ منتشر شده و به نظر حمله لوئیز فن خال به باشگاه سابق خود، تمام ناشدنى است.

اولین دور از رقابت بین بایرن مونیخ و لوئیز فن خال به نفع این ژنرال هلندى به پایان رسیده است، چون بر اساس تایید روزنامه ایتالیایى Gazzette dello Sport و بسیارى از مطبوعات انگلیسى، منچستر یونایتد موفق به جذب ماتئو دارمیان شده و شیاطین سرخ براى این منظور 16 میلیون یورو به حساب تیم تورین واریز خواهند نمود.این مدافع راست ایتالیایى همچنین مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ نیز قرار گرفته بود، اما به لیگ برتر جزیره پیوست تا منچستریونایتد را به بایرن مونیخ و لوئیز فن خال را به پپ گواردیولا ترجیح دهد.

در روزهاى اخیر به طور شگفت انگیز و کم سابقه اى شایعات نقل و انتقالاتى فراوانى بین دو باشگاه بایرن مونیخ و منچستریونایتد در مطبوعات اروپاییى منتشر شده است، در ابتدا منچستریونایتد خواهان جذب باستین شواین اشتایگر شده بود و سپس بایرن مونیخ علاقه خود را به در اختیار گرفتن آنخل دى ماریا از شیاطین سرخ ابراز نمود، حتى اخبارى مبنى بر معاوضه این دو بازیکن نیز به چشم خورد و حال منچستریونایتد پیشنهاد وسوسه انگیز 82 میلیون یورویى براى خرید توماس مولر ارائه نموده است. رابطه بسیار صمیمانه و خوبى بین روساى این دو باشگاه برتر اروپایى وجود دارد و احتمال توافق بر سر چنین نقل وانتقالاتى بین آنها در صورت جدى بودن پیشنهادات بسیار بالا به نظر مى رسد.

البته از نقش لوئیز فن خال سرمربى حال حاضر شیاطین سرخ که از سابقه حضور بر روى نیمکت مربى گرى مونیخى ها نیز برخوردار است در احتمال وقوع چنین نقل و انتقالاتى بین دو تیم نباید به سادگى چشم پوشى نمود، دوران حضور فن خال در مونیخ به دلیل مخالفت اولى هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ با شیوه کار او بسیار زودتر از حد تصور به پایان رسید، کارل هاینتس رومنیگه نیز در آن زمان چندان موافق با نحوه برخورد و عملکرد این ژنرال هلندى نبود. با این وجود تاثیرات مثبت حضور فن خال در بایرن مونیخ بى تردید غیر قابل انکار است، در واقع باید از لوئیز فن خال به عنوان بنیان گذار اقتدار مونیخى و فوتبال جذاب این تیم در سال هاى اخیر نام برد.

از طرفى لوئیز فن خال از هر شانسى براى ایجاد تنش و حاشیه در باشگاه سابق خود بایرن مونیخ استفاده مى نماید، براى نمونه حضور ناگهانى وى در هتل محل اقامت مونیخى ها پیش از بازى این تیم مقابل منچسترسیتى در مرحله گروهى رقابت هاى لیگ قهرمانان اروپا در ماه نوامبر سال گذشته میلادى، یکى از این حاشیه سازى هاى فن خال بوده و در حال حاضر نیز این سرمربى هلندى مخالفتى با چنین شایعات نقل و انتقالاتى براى بر هم زدن آرامش تیم و ایجاد نگرانى بین سران و هواداران مونیخى ندارد.

از طرف دیگر علاقه فن خال به جذب ستارگان مونیخى از دلایل ورزشى محکمى نیز برخوردار است، وى به صورت شخصى شناخت کاملى از بیشتر بازیکنان مونیخى دارد و مى داند از آنها باید به چه نحوى براى بالا بردن کیفیت بازى شیاطین سرخ بهره گیرد. البته مونیخى ها مجبور به واگذارى و فروش ستارگان خود نیستند و تنها هنگامى موافقت سران بایرن مونیخ با چنین نقل و انتقالاتى منطقى به نظر مى رسد که بازیکنان خود تمایلى به ماندن در مونیخ نداشته باشند. این عدم تمایل هم مى تواند ریشه در نارضایتى آنها از پپ گواردیولا و هم در اشتیاق آنها براى همکارى دوباره با لوئیز فن خال داشته باشد.

لوئیز فن خال در زمان حضور خود در بایرن مونیخ شواین اشتایگر را از بازیکنى تکنیکى اما کند در کناره زمین، به یکى از بهترین هافبک هاى بازى سازى و استراتژیست جهان فوتبال تبدیل نمود و در صورت پیوستن شواینى به منچستریونایتد حضور او درترکیب اصلى تیم و در پست مورد علاقه اش قطعى به نظر مى رسد، اما زیر نظر پپ گواردیولا هرگز کاپیتان مانشافت از چنین مزیتى برخوردار نیست.

توماس مولر براى همیشه یکى از بازیکنان مورد علاقه لوئیز فن خال باقى خواهد ماند، جمله "مولر همواره بازى مى کند" این سرمربى هلندى به نقل قولى معورف در مونیخ تبیدل شده، اما پپ گواردیولا برداشتى کاملا متفاوت از چنین جمله اى داشته، چون توماس مولر در نیمى از 42 بازى فصل قبل که از ابتداى در ترکیب اصلى حضور داشت، توسط این سرمربى اسپانیایى تعویض شده است. لوئیز فن خال دیوانه نحوه بازى نا منظم و آنارشیستى توماس مولر است، اما پپ گواردیولا کوچکترین علاقه اى به این نوع بازى ندارد و حاضر نبوده به توماس مولر آزادى بیشترى براى اجراى بازى خود در ترکیب تیم اهدا نماید.

داوید آلابا نیز توسط لوئیز فن خال به عنوان مدافع چپى برجسته به دنیاى فوتبال معرفى شد، در خصوص این ستاره اتریشى در این تابستان اخبار و شایعاتى در زمینه نقل و انتقالات منشر نشده، چون آلابا پیش از این بر علاقه خود به ماندن در بایرن مونیخ بارها تاکید نموده و مى خواهد بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتى سنگین، شروعى تازه در این تیم داشته باشد.

با این وجود لوئیز فن خال بارها از داوید آلابا تمجید نموده و در ماه مارس مطبوعات انگلیسى خبر از علاقه شیاطین سرخ به جذب این مدافع اتریشى داده بودند، حال باید منتظر ماند و دید که آیا در این تابستان لوئیز فن خال پیشنهادى براى جذب وى به مونیخ ارسال خواهد نمود؟ 

 

به قلم Flippo Cataldo از وب سایت آلمانى Sport1
 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
hamid پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 18:05

اینم از ضعف مدیرای بای ن هستش که زود نمیان این شایعات رو تکذیب کنن ویه جواب دندان شکن به مدی ای منچستر بگم که اعصاب و روان بازیکنای ملی پوش و مهم بایرن دارن داغون میکنن . البته از این انگلیسیهای مرموز بعید نیست که تو سال جام ملتها میخوان بازیکنای اصلی تیم ملی آلمان بیارن انگلیس تا از آمادگیشون تو تیم ملی کم کنن

المان کبیر پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 20:04

این شعرا هارو کی میگه بابا قصه میبافید...ونگال کدوم گوری میاد!!!کلوپ سال دیگه مربیه بایرنه تموم شد و رفت...مولر هم جایی نمیره.

germany پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 20:38

خیلی ببخشید فنخال ولی غلط کرد که به بازیکنای بایرن علاقه داره بره از بارسا و رعال بازیکن بگیره درسته مربی بایرن بوده به خاطر زحماتش ممنونیم...ولی گواردیولا هم اگه از مولر دفاع کنه و انقد تعویضش نکنه و بگه به درد این پست نمیخوره فنخالم بیخیال جذبش میشه...

amirbayern پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 20:42

بابا اینا فقط می خوان از ما خرید کنن خوب رافینیا و دانته رو بهشون بدید تا خیالشون راحت شه دیگخ دست از سرمون ور دارن

کلیزمان پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 21:33

درود بر دوستان بایرنى
فکر کنم رئیس یواش یواش دوره محکومیتش داره تموم میشه
امیدوارم هر چه زودتر بر گرده و دوباره مدیریت بایرنو بر عهده بگیر فقط اون میتونه همه کار ها رو سر وسامان بده عاشقتم رئیس

germany پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 23:32

دوستان خواهشا برداشت بدی از کامنت قبلی من نداشته باشین. من منظورم از اگواردیولا در مورد حمایت مولر این بود که ازش حمایت کنه نه این که همش بهواد بگه مولر به درد نبرد های تن به تن نمیخوره بلکه ازش حمایت کنه تا این عنچستر دمشو بزاره رو کولش بره...واقعا این پپ مربی بی لیاقتی هستش چرا یه بار تا حالا به رافینیا و برنات گیر نداده...

مهدی جمعه 19 تیر 1394 ساعت 02:40

سلام طاعات و عبادات مقبول
آلابا در فصلی که فنخال مربی بود به هافنهایم قرض داده شد و این هاینکس بود که در نیم فصل دوم فصل۲۰۱۲ از اون به عنوان دفاع چپ استفاده کرد.جالبه که نویسنده همه زحمات مربیهای قبل و بعد فنخال به اسم فنخال سند زده مولر هم توسط کلینزمن برای اولین بار جلوی اسپورتینگ لیسبون به بازی گرفته شد. اینقدر بدم میاد که همه موفقیتهای یه مربی رو به مربی قبلی نسبت میدن آخه اگه اون مربی بود تو دوره ی خودش یه غلطی میکرد.از حالا هم بگم بعد گواردیلا هم اگه بایرن قهرمان اروپا بشه میگن تاثیر گواردیلا بوده

behtarin morabbiaye bayern too in dahe avval hankese kabir badesh fankhal.in 2 morabbie bozorg fahmidan shwaini entehaaye khallaghiat va rahbarie time amma in kachale bi khasiat b gofteye in matlab b raiis baazi nemide

MERSAD33 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:31

اقا!!!! بیایم به جای فروختن بازیکنامون فن خالو بیاریم بیاریم بایرن!!!!!

m-bavaria جمعه 19 تیر 1394 ساعت 17:16

دوست عزیز اون سال دوم حضور فن خال بود که الابا رفت هوفنهایم
سال اول حضور فن خال الابا بود خود فن خال هم از تیم پایه اوردش تیم اصلی
در هر حال ما تموم این موفقیت های این چند سالمونو مدیونه استاد فن خال هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد