وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پرواز بایرنی‌ها به خاور دور

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاروان بایرن مونیخ ساعاتی پیش جهت برپایی یک اردوی تدارکاتی از فرودگاه مونیخ به پکن پرواز کرد. 

باشگاه بایرن در سفر به چین هم بازی‌های دوستانه و هم سرمایه‌گزاری و بازاریابی را در دستور کار دارد.
این تیم در روزهای 18 ، 21 و 23 جولای (27 و 30 تیر و 1 مرداد) به ترتیب با والنسیا، اینترمیلان و گوانگژو اورگرانده دیدار خواهد کرد. گفتنی است فرانک ریبری، هولگر باداشتوبر و آرین روبن به علت مصدومیت باواریایی‌ها را در این سفر همراهی نکردند.

 




 
 


 

نظرات 19 + ارسال نظر
germany جمعه 26 تیر 1394 ساعت 01:40

رومینگیه و پپ به نظر. می رسه خیلی با هم صمیمی هستن...

امیر مونیخی جمعه 26 تیر 1394 ساعت 02:04

آی فون نویر تو حلقم
-----------------------------------------
ایشالا سالم برسن ب مقصد

Reza جمعه 26 تیر 1394 ساعت 03:06

چه جالب
بازی با والنسیا و اینتر
تکرار فینال های 2001 و 2010

محسن آلمانی جمعه 26 تیر 1394 ساعت 08:51

شواینی چرا اومده گفته منچستر بزرگتر از بایرنه از او بعید بود چنین حرفی بزنه ایشا الله امسال این پپ عوض می شه و بازی های خارج از خونه را هم هجومی بازی می کنه. مربی نباید دلش به بازی های داخل خونه خوش باشه. پپ بیچاره کرده ما رو نژاد فقط ژرمن مربی فقط هاینکس و هیتسفیلد . البته هیتسفیلد تیمش مثل ساعت کار می کرد هر لحظه یه برنامه خاص خودش داشت.یادش بخیر چه گل جالبی که افنبرگ به کاسیاس زد رو کاشته .

ایران،آلمان،بایرن جمعه 26 تیر 1394 ساعت 10:16

بیاید،تحویل بگیرید
اینم شاهکار جدید یک بایرنی بی غیرت... اینم شد مثل کروس!!!
بند آخر را بخونید:

به نقل از "دیلی میل"، این بازیکن آلمانی گفت: انتقال به لیگ انگلیس چالش بزرگی برای من است . بعد از جام جهانی با زانوم مشکل داشتم و در ماه اکتبر مجبور شدم مدتی اسراحت کنم ولی بعد از آن دیگر مصدوم نشدم و احساس آمادگی می کنم . مشخصا نسبت به قبل به زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز دارم ولی من تجربه زیادی مخصوصا در بازی های بزرگ دارم و این بهم کمک می کند .

او ادامه داد: به خودم اطمینان دارم . سبک بازی من کنترل کردن بازی است . شما باید در ذهن تان باهوش و سریع باشید . برای من خیلی مهم است که شرایط جلوی خط دفاعی را کنترل کنم .

او درباره مقایسه با روی کین و پل اسکولز گفت: روی کین و پل اسکولز بازیکنان باورنکردنی بودند . شما نمی توانید خودتان را با آنها مقایسه کنید . این غیرممکن است مخصوصا با اسکولز، او را خیلی دوست دارم و برای کارهای که در یونایتد انجام داده احترام زیادی قائل هستم .

شوآینی در پایان گفت: هدف من بردن جام با یونایتد است . منچستریونایتد به این موضوع عادت دارد و من هم همینطور هستم . می خواهم تاثیر مثبتی در این باشگاه بگذارم . ما در بایرن دو سال پیاپی بوندس لیگا را تقدیم دورتموند کردیم و دو بار در فینال لیگ قهرمانان مغلوب شدیم . شما از این شکست ها درس می گیرید . برای منچستریونایتد هم چنین قضیه ای است . می دانم که باشگاه مثل من به دنبال فتح جام های مختلف است .

منچستریونایتد بزرگترین باشگاه دنیا هستند و اطمینان دارم که این تیم توانایی فتح جام های مختلف را دارد . یونایتد در دنیا مشهور تر از بایرن است . یک تفاوتی وجود دارد و من می توانم این را ببینم . بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است ولی منچستریونایتد بزرگ تر است . بایرن به این اندازه در آمریکا شناخته شده نبود .

علیرضا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 10:47

http://90tv.ir/news/123959/شواین-اشتایگر-منچستریونایتد-از-بایرن-مونیخ-بزرگ-تر-است/
دقیقا منم میخواستم همین متنو بزارم کاری که شواینی کرد از کروس کمتر نبود بی غیرت عوضی

ریبرو جمعه 26 تیر 1394 ساعت 11:46

خفه شو به شواینی نگو بی غیرت

25 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 12:09

حیف اون فحش هایی که به رومینگه دادم !
عوضی اصلی شواینی بود
یه ذره از تعصب مولر رو نمیشه تو امثال این آدما دید
هرچند کارش غیر عادی نبوده هرکسی بره یه تیم دیگه واسه اینکه تو دل هوادارای اون تیم جا باز کنه این چرت و پرت ها رو به هم می بافه

علیرضا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 12:25

خودت خفه شو اقای ریبرو یه ذره واقع بین باش افراطی نباش هنوز نرفته اون شواینی که ازش تعریف میکنی پشته سره بایرن حرف زده کاری که کرده کمتر از کروس نبوده

ریبرو جمعه 26 تیر 1394 ساعت 13:39

خیلی نامردین حیف اون گلایی که شواینی زده حیف حیف
حیف اون افتخاراتی که طی 17 سال برای بایرن اورد و حالا شما بهش فحش میدین نامردا حداقل به کاپیتان سابقتون رحم کنین

BABABAYEYERNRN جمعه 26 تیر 1394 ساعت 13:44

امسال ریال کاسیاس رو به عبارتی پرت کرد بیرون ولی برام جالب بود غیرت این بازیکن که برای تیم ریال اشک ریخت و رفت.
استیون جرالد رو لیورپول پرت کرد بیرون بازم برام جالب بود گفت تو هیج تیمی در اروپا بازی نمیکنم چونکه شاید مجبور شم جلوی لیورپول بازی کنم.
آلونسو هیچ وقت یک ربالی صد در صد نبود ولی با این حساب یک کلمه علیه ریال در مونیخ حرف نزد.
گومز رو مونیخ پرت کرد بیرون یک مصاحبه علیه مونیخ ازش نشنیدم.
بر فرض اینکه همین کارو بایرن با کروس و شواینی کرد، ولی این دوتا نرفته گفتند ریال و منچستر از بایرن خیلی بزرگتره ( البته در این ضمینه کروس خیلی از شواینی جلوتره و تا حالا صد تا مصاحبه علیه بایرن کرده).
شواینی موقع معرفی در منچستر با دو بازیکن جدیده دیگه رفتند روی جایگاه ، جالب بود برام تمام نیم ساعت معرفی رو لبخند شادی از رو لبش کنار نمیرفت، در حای که اون دو تای دیگه ساده نشته بودند.
منم اعتقاد داشتم شواینی در کل تاریخ باشگاه مونیخ تکرار نشدنی است و نماد غیرت برای باشگاه بود ولی با این کارها و حرفهایی که فقط در ٥ روز اول در منچستر انجام داد و گفت فکر کنم اشتباه کرده بودم.

germany جمعه 26 تیر 1394 ساعت 13:57

دقیقا من این مطلب رو میخواستم راس ساعت 6 بزارم ولی نشد...شواین اشتایگر: منچستر یونایتد بزرگ تر از بایرن مونیخ است نمیدونم این حرف چرتش رو کجای دلم بزارم واقعا که از چشمم افتاد خیلی دوسش داشتم...برو به همون عنچسترت بچسب پسر بد الان شواینی چه چیزی کمتر از کروس داره تازه بعدا ممکنه حرفای بدتری هم بزنه نمیدونم چرا هر کس از بایرن میره چند روز بعدش مثل ندید پدیدا میاد از تیم جدیدش تعریف میکنه....

hamid جمعه 26 تیر 1394 ساعت 14:02

منم بعد دیدن این رفتارها از شواینی ازش متنفر شدم . درسته شواینی برای بایرن خیلی زحمت کشیده من زحماتشو نادیده نمیگیرم ولی دوستانطرفدار شواینی یادشون باشه که بایرن بود که شواینی رو شواینی کرد اگه بای ن نبود امروز مفلوم نبود که شواینی اصلا کجا بود پس قبل از اینکه بایرن مدیون شواینی باشه شواینی مدیون بایرنه وقتی به رفتن کاسیاس با اشکاش از رعال یا رفتن جرارد با اون ناراحتیش از لیورپول فکر میکنم و با رفتن شواینی مقایسه میکنم ازش نفرتم بیشتر میشه

پپ کبیر جمعه 26 تیر 1394 ساعت 14:51 http://http\\

حالا بگین پپ بد بود

فیلیپ جمعه 26 تیر 1394 ساعت 15:02

تازه فهمیدم کیو میپرستیدم..........تازه فهمیدم هیچکسو برای خودمون خدا نکنیم چون معلوم نیس بعدا چه رفتاری بکنه حیف که الان دیگه دیره........برای خودمون متاسفم هیچ کس وفا نداره حتی کسی که به نظرمون متعصب ترین بازیکن بود بابت زحمتایی که برای بایرن کشیده ممنونیم ولی اینم مثل کروس....
دیروزم گفته بود طرفدارای منچستر تحسین برانگیزن.....هرکی ندونه فکر میکنه هوادارای آلمان اصلا تیمشونو تشویق نمیکنن.....درحالی که به نظر خودم بهترین هوادارای دنیا هوادارای آلمانین........حتی اگه هوادارای آلمان خیلیم بد باشن نباید این حرفو میزد پس تعصب کجا رفته .....خلاصه ابرومونو برد

فیلیپ جمعه 26 تیر 1394 ساعت 15:06

اول که رفته بود میگفتم هرجا بره دوسش دارم ولی از دیروز بدجوری از چشم افتاده........به قول سوپرمانو فکر نمیکردم از خدام ضربه بخورم

بایرن جمعه 26 تیر 1394 ساعت 15:25

خوب لازمتون بود
خیلی وقت بود کامنت نزاشته بودم
ما بازیکنی میخوایم که دلش با تیم باشه
نمونه صحبتهایی که باستین انجام داده:
بهترین بازیهایم رو برای منچستر انجام میدم
منچستر تمام جامها رو میگیرد
منچستر بزرگتر از بایرن هست
هوادارای منچستر ستودنی و بی نظیرن

لیاقت بعضی از بی لیاقتها همینه به اسطوره های بایرن فحاشی میکردین و کادر فنی و مدیریت که بهترینه هستن
خدارو شکر خودش رو زود نشون داد

بایرن جمعه 26 تیر 1394 ساعت 15:55

مصاحبه کامل اسطوره
The Telegraph، کاپیتان تیم ملی آلمان که هفته گذشته رسماً به منچستریونایتد پیوست، بعد از انتقال به این تیم مورد توجه زیادی قرار گرفت و برخی اسطوره های بایرن مونیخ از جمله بکن باوئر که خود در 32 سالگی به نیویوک کاسموس پیوسته بود، از اینکه شواینی به آمریکا نرفته است اظهار تعجب کردند، ولی بازیکن 30 ساله ژرمن دلیل خود را از پیوستن به منچستریونایتد بازی در لیگ انگلستان و آماده نگه داشتن خود برای مسابقات ملی عنوان کرد. شواینی در مورد اظهارات بکن باوئر گفت:

نمی دانم بکن باوئر چه زمانی به آمریکا رفت ولی من اکنون 30 سال دارم. این یک چالش برای من است تا خود را در اینجا ثابت کنم ولی اطمینان دارم که می توانم با لیگ برتر خو بگیرم. بعد از جام جهانی در زانو مشکلاتی داشتم که بسیار شدید بود و مجبور بودم تا اکتبر استراحت کنم. ولی من تجربه بازی در مسابقات بزرگ زیادی را دارم و این یک مزیت است. سبک بازی من کنترل بازی است بنابراین از لحاظ ذهنی باید باهوش باشید و سریع عمل کنید. می خواهم تاثیر مثبت خودم را ایجاد کنم و فکر می کنم بتوانم به تیم کمک زیادی کنم.

شواین اشتایگر که به همراه بایرن مونیخ به تمام افتخارات ممکن رسیده بود، می گوید که در منچستریونایتد نیز به دنبال اضافه کردن عناوین مختلف به تالار افتخاراتش خواهد بود و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس اولین هدف وی است. وی ادامه می دهد:

قطعا قهرمان شدن در لیگ برتر هدف من است. می خواهم عناوین مختلف را کسب کنم این کاری است که من و منچستریونایتد باید با هم انجام دهیم. نمی توانم قهرمانی را تضمین کنم ولی می توانم تضمین کنم برای موفقیت در این فصل هر کاری که در توانمان باشد انجام می دهیم. باشگاهی که دوست دارد همیشه قهرمان شود را می شناسم و من نیز اینگونه هستم. بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است ولی منچستریونایتد بزرگ تر است و من این را می بینم. آن ها بزرگترین باشگاه جهان هستند و مطمئن هستم همچین تیمی کیفیت قهرمانی را دارد. وقتی دیدم در تمرینات چه کارهایی انجام می دهیم و چه کیفیتی داریم، مطمئن شدم شانس قهرمانی داریم. در این مورد متقاعد شدم و می خواهم کیفیت خودم را به بازی یونایتد اضافه کنم.
شواینی که اولین بازیکن آلمانی تاریخ منچستریونایتد می باشد تایید می کند که پنج سال پیش نیز می توانست به منچستریونایتد ملحق شود تا رویای برادرش، توبیاس به حقیقت بپیوندد ولی آن زمان تصمیم گرفت در مونیخ بماند. ستاره ژرمن یونایتد افزود:

این شانس را داشتم تا در سال 2010 به یونایتد بیایم. در مورد کاری که در منچستریونایتد می توانستم انجام دهم نیز فکر کردم زیرا موقعیت آن را داشت. همیشه هدف من این بود با تیمم بایرن مونیخ، فاتح لیگ قهرمانان شوم اما اکنون از آمدن به اینجا مثل برادرم خوشحالم. برادر من یکی از طرفداران متعصب منچستریونایتد و یکی از هواداران بزرگ گیگز و کانتونا است ولی بازی در منچستر همیشه یکی از رویاهای من نیز بوده است. فینال 99 را در خانه با برادارم می دیدم. برادر من پیراهن یونایتد را به تن داشت و من پیراهن بایرن. در پایان بازی گریه نکردم، ولی برادرم بسیار خوشحال بود. همیشه به همراه برادرم لیگ برتر را دنبال می کردم و بازی های زیادی از منچستریونایتد دیده ام، پس این انتقال برای برادرم نیز بسیار خوب بود است.

سلام بایرنیها جمعه 26 تیر 1394 ساعت 16:06

انصافا ویدال ده پا از شواینی جلوتره....

انشاالله کومان-ویدال و براهیمی رو میگیریم خلاص

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد