وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: ویدال مرا یاد کان و افنبرگ می اندازد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس معتقد است آرتورو ویدال یکی از بهترین هافبک های میانی جهان است و به بایرن کمک زیادی خواهد کرد.

طبق گزارش ها، انتقال 40 میلیون یورویی آرتورو ویدال از یوونتوس به بایرن در حال نهایی شدن است. به نقل از football-italia، ماتئوس در مصاحبه ای گفت: "او به بایرن کمک بزرگی می کند زیرا که او بازیکن توانمندی در حرکت بین دفاع و حمله است. بایرن بازیکنی همانند او را کم دارد."

"ویدال می تواند برای هر تیمی، انرژی بخش باشد اما برای بایرن این موضوع بیشتر حس می شود. او یکی از بهترین هافبک های انتقالی جهان است. او قابلیت های زیادی در بازپس گرفتن توپ، نگه داشتن مالکیت و انتقال بازی از دفاع به حمله دارد. به اضافه این ها توانایی شوت زنی و رهبری با انرژی را دارد. از نظر خلق و خو مرا یاد الیور کان و اشتفان افنبرگ می اندازد. اگر او بیاید، زخم هواداران به خاطر از دست دادن باستین شواین اشتایگر، کمی التیام می یابد."
 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر

ایول درسته باهات موافقم..از شواینی خیلی بهتره صدتای شواینیو می ارزه..ویدال بیاید بایرن این بایرن چه بشود واویلا

farid 10 یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 00:19

چه عجب ایشون اینبار از ویدال انتقاد نکردن

محسن یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 01:36

با سلام شماها دیگه کی هستین یه تار موی شواینی رو به صدتا ویدال نمیدم عجبا چجور طرفداری هستین شما من بیست سال منتظر قهرمانی المان تو جام جهانی بودم با شواینی غیره به ارزوم رسیدم حالا عوض قدر دانی اونو با هر کی مقایسه می کنین به خاطر یه حر چرت حاشا به غیرتتون واقعا که

افن برگ یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 10:30

و یکی از بهترین خصوصیات ویدال پنالتی زدنشه که همه رو میزنه زیرتاق

germany یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 14:12

میدونید چیه شماها ینی یه درصد احتمال نمیدید که حرفایی که شواینی تو یه مصاحبه زده شیطنت رسانه های انگلیس بوده با یه مصاحبه حالا شواینی بد شد اگه دیدید مصاحبه های بعدیش هم بر علیه بایرن بود من خودمم ایمان میارم که بی معرفتی کرده ولی همیشه خودم دوسش داشتم و به عنوان کاپیتان المان قبولش دارم شماها رو دیگه نمیدونم...چون بعضی هاتون واقعا شورشو دراوردین..

امیر مونیخی یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 19:22

با germany موافقم

محمدرضا از 96 عاشق آلمان دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 01:26

اخه این چه حرفی بوده ک ماتوس زده اونجا چه ربطی دارن به ویدال ....اونا کجا ویدال کجا ...ویدال هیچ وقت ب گرد پای اونا هم نمیرسه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد