وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانچینی: بایرن تیم فوق العاده ای است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باشگاه اینتر از نمایش یارانش راضی به نظر می رسد.

اینتر در بازی دوستانه امروز در برابر بایرن مونیخ، یک بر صفر شکست خورد. روبرتو مانچینی در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت:

    بازی خوبی بود. قاعدتا بازی در برابر یکی از بهترین تیم های جهان، آسان نخواهد بود.بایرن مونیخ فوتبال خوبی بازی می کند، بازیکنان خوبی دارد و مربی خوبی را هم بالای سر خود می بیند. قطعا در حال حاضر، ما در سطح بایرن نیستیم  اما باید پیشرفت کنیم. ما باید روش بهتری از فوتبال را نشان دهیم و نتایج بهتری بگیریم. هنوز از نظر بدنی در سطح بازیکنان بایرن مونیخ نیستیم و در موقعیت هایی که بدست آوردیم، این ضعف کمی نمایان شد. چند اشتباه داشتیم اما در نهایت بازی خوبی بود.

    جیسون موریلو تاثیر خوبی روی من گذاشت. او شخصیت دارد و از نظر فیزیکی قوی است. کمی از مصدومیت او ناراحت شدم اما فکر می کنم جدی نیست. جفری کوندوگبیا هم خوب بازی کرد، او تنها ده روز است که به تمرینات ما ملحق شده است. جفری نیاز به زمان دارد و من از عملکردش راضی هستم.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد