وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تهدید گواردیولا از سوی افراطیون مادریدی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شایعه تهدید سرمربی کاتالونیایی بایرن مونیخ از سوی برخی گروه‌های سیاسی مادریدی به مرز واقعیت نزدیک شده است.


پپ گواردیولا چندی پیش از حزب سیاسی جناح چپ کاتالونیا و جبهه جدایی طلب این ایالت اسپانیایی حمایت قاطعانه کرده و این اقدام وی باعث خشم سیاسیون مادریدی شده بود.

خبر حمایت گواردیولا از حزب جدایی طلب کاتالونیا در شبکه‌های اجتماعی و وب سایتهای خبری منتشر شده و البته به صورت رسمی از سوی خود او تایید نشده است.

فرناندس دیاس، وزیر کشور اسپانیا، در واکنش به این موضوع، ضمن انتقاد از اقدام گواردیولا گفت: این حرکت گواردیولا به اندازه کافی غم انگیز و قابل انتقاد است.حالا برخی افراد نقاب را از چهره شان برداشته و چهره واقعیشان را نشان می دهند. حالا مشخص شده که برخی، هدفشان از بازی برای تیم ملی اسپانیا، نه جنبه ورزشی که جنبه اقتصادی داشته است. آنها خدایشان پول است و اگر برای تیم ملی اسپانیا زمانی به میدان رفته اند، تنها بخاطر پول بوده نه وطن پرستی.

از سوی دیگر و از روز گذشته این شایعه در رسانه های اسپانیایی منتشر شده که عده ای از افراطیون مادریدی از جمله سلطنت طلبان و گروهی موسوم به هواداران فرانکو وی را در چند تماس تلفنی مجزا تهدید به مرگ کرده‌اند. با تلفن همراه همسر گواردیولا نیز تماس هایی گرفته شده و او را از یک تصادف ساختگی ترسانده‎اند. 

 

منبع

نظرات 28 + ارسال نظر
Ali-Ballack چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 08:30

دمشون گرم
هواداران واقعی بایرن هم باید با ماشین از روی جنازه رومینگه خیانتکار رد بشن.

محمدمشهد چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 10:11

به گروه باواریایی ها در تلگرام بپیوندید۰۹۳۵۹۳۶۵۳۰۷

ریبرو چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 11:19

فقط زین الدین زیدان
زیزو

milad چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 11:59

من واسه Ali-Ballack واقعا تاسف میخورم..

هوادار واقعی بایرن بیاد با ماشین رد بشه ؟

پس هواداری که وقتی تیم افت می کنه وقتی تیم بد بازی می کنه وقتی تیم نتیجه نمی گیره

وقتی تیم کلی مصدوم داره باید چیکار کنه ؟؟؟

اقا میشه شما هوادار بایرن نباشید ؟

واسه من نه پپ مهمه نه هیچ کس فقط بایرن مهمه..

جمع کنید این مسخره بازیو رو..

issa چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 12:16

خوب کاری کردن

toli fc چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 13:08

اقا میلاد موافقم
اگه طرفدار واقعی بایرن باشید از پپ همایت میکنید
سایت پر از بارسایی شده
بارسایی ها هری
میلاد جان میدونم طرفدار واقعی بایرنی

المان کبیر چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 13:31

اقا میلاد تو اینقد شعاز نده لطفا سفسطه هم نکن.ما طرفدار واقعی بایرنیم پای همه جور باختن و حذفش هم وا میسم ...اما وقتی مدیر و سرمربی تیم گند میزنن به همه چی ماشین که هیچی با تانک دوس داریم از روشون رد شیم..بحران مدیریتی تیم حرف ما نیست بزرگان الملنی هم میدونن که تو این 2 سال رومینیگه بی عرضه شده اسباب دست یه اسپانیایی و انواع اقسام اشنباهات رو مرتکب شدن و خواهند شد...ما از باخت ناراحت نیستیم همونطور که واسه قهرمانی اروپا 12سال صبر کردیم و پشت تیمو خالی نکردیم ولی حالا چی کروس شوانی مانزو .دکتر ولفارت که هر کدوم بهترین تو پست خودشون بودن بی دلیل رفتن بیرون ا.الابا و لام تو پست غیر تخصصی نابود شدن..و حالا هم نوبت مولر هست که تیمو ترک کنه...به نظر شما باز هم باید خوشحال باشیم و چشمامونو ببندیم؟؟؟!!بهتون قول میدم امسال بایرن بوندس رو هم نمیبره .

german چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 13:34

اقایون مدیران سایت پدر ادم در میاد تا یه نظر ثبت کنه 500 بار کد امنیتی رو وارد میکنیم و مدام میگه کد امنیتی وارد شده صحیح نمیباشد!!!!فقطتو این سایت هم چین چیزی دیدیم!!! لطفا مشکل رو حل کنید

سجاد چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 14:42

به گروه باواریایی ها در تلگرام بپیوندید ۰۹۳۷۹۴۷۴۴۱۵

شهروز چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 14:44

آقای toli fc که میدونم 12 سالته :
اولا حمایت درسته نه همایت
دوما شما که اصلا بایرن رو با گواردیولا شناختی زوده برات تو نظر بچه های سایت دخالت کنی عمو جون..

در جواب باقی دوستان عشق گواردیولا بگم که دیگه این حرفهای چرت و پرت حمایت از خریتهای گورادیولا و مسئولین بایرن با فروش شواینی و فروش احتمالی تک ستاره آلمانی بایرن (مولر) کهنه شده.. جوک جدید چی دارین ؟؟ رو کنین ..

germany چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 15:01

اهان معنی بارسایی بودن خودمون هم فهمیدیم ما که همه جوره المانیا رو دوس داریم و کسی رو جز اونا دوس نداریم بارساییم بعد اونایی که از پپ حمایت میکنن طرفدار واقعی بایرنن من نمیدونیم ما باید به چیه این گواردیولا بنازیم پدر بایرنو دراورده حتی بعضی از خود بارسایی ها هم که پپ رو اسطوره خودشون میدونن ایمان اوردن پپ داره بایرنو نابود میکنه...اونایی که از پپ خوششون نمیاد طرفدار واقعی بایرن نیستن بعد اونایی که ازش حمایت میکنن واقعین بعدش اونایی که عکس پپ و رومینگیه رو تو المان اتیش زدن هم طرفدارای واقعی نیستن فقط خودتونید..خخخ

toli fc چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 15:07

شهروز جان
انسان جایز الخطا است
شهروز جان ندانسته حرف زدن گناه است
من روی یک اشتباه املا حمایت رو اشتباه نوشتم
من مرد 12 ساله نیستم
مردی که 37 سال عمر کرده که عزیزم تازه طرفدار بایرن نشده
بله من از 12 سالگی وارد فوتبال ومسائل ان شدم
ولی از همان زمان طرفدار بایرن بودم
شهروز خان عزیز و گل منی
قربانت برم زود قضاوت نکن

toli fc چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 15:11

بعدم من گفتم بعضی ها در سایت بارسایی اند
من از ده سالگی تا سی سالگی در المان برای تحصیل بودم

سپ مایر چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 15:20

سجاد خفه شو دیگه

Issa چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 15:38

گواردیولا بهترین تیم جهان رو تحویلش گرفت وبا ارنج های اشتباه،بازی زیاد دادن به ستاره ها و درنتیجه مصدوم شدن انها،جابجایی بی مورد پست بازیکنا،فروش ستارگان المانی جام جهانی، نیمکت نشین کردن بازیکنایی که بایرن رو قهرمان چمپیونز لیگ کردند مثل مانژوکیچ،اشتایگر،مارتینز، تغییردادن سبک بایرن بازیه مونیخ،استفاده از تیکی تاکای منسوخ شده،تغییرکادر پزشکی،ایجاد تغییرمنفی در سبک و سیاق مدیریت بایرن و ووووووو.......وخیلی چیزای دیگه بایرن رو نابود کرد و به قول طرفداران المانی باشگاه:هویت ما را از ما گرفتی!
ایا نمیخاین قبول کنید که اشتباهات مربی باعث ایجاد چنین وضعیتی شد؟ایا نمیخاید قبول کنید که گواردیولا فقط با ابرستاره ها میتونه نتیجه بگیره؟؟ یادتون نیست که بایرنه هیتسفیلد با کارستن یانکر و صالیح حمیدزیچ ریال و منچستر و بارسلون قدرتمند اون زمان رو حذف میکرد؟
کسایی که واقعا میفهمن فوتبال چیه و طرفدارای واقعی بایرن حرفای من رو درک میکنن!
ببینید انریکه مربی بزرگی نیست ولی با این همه ستاره امسال سه گانه گرفت ،پس اقای پپ کار بزرگی تو بارسلون انجام نداد!
من وقتی به طرز برخوردش با بازیکنای المانی تیم و فروششون نگاه میکنم ،احساس میکنم هدف گواردیولا نابود کردن تیم ملی المان و هویت بایرن هستش!
ممنون

شهروز چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 15:48

خوب آقای مقیم آلمان اشتباه جمله آلمانی منو بگو :
Kannst sie mir bitte ein bisschen deutsch sprechen ?

بگو دقیقا کجای جملمو غلط نوشتم ؟؟؟ چنتا اشتباه دارم ؟؟
خواهشا غیبت نزنه ..

germany چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 16:10

با عیسی کاملا موافقم تمام حرفاش درست. بود.این چیزی سختی نیست که بپذیرید گواردیولا پدر بایرنو دراورده.یه نمونه از خرابکاری های دیگه پپ رو من میگم اینکه بایرن تیمی بود که حتی بدون ستاره های اصلیش هم باز کار خودشو انجام میداد وتا یه گل میخورد شیرازش از هم نمی پاشید حتی نتیجه بازی رو به نفع خودش تغییر میداد ولی پپ از وقتی اومده برعکس همون کارایی رو انجام میده که گفتم پپ امسال درسته مصدوم زیاد داشت ولی آیا نمیتونست به جوونای بایرن بازی بده؟؟؟ نه نداد چون میترسید و به جوونای تیم اعتماد نداشت ادم دیگه چقد باید از دست این مربی حرس بخوره من نمیدونم

toli fc چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 19:15

این جمله معنی نداره شهروز جان
من لطفا کمی زبان آلمانی می تواند شما را?
از کجا اوردی عزیزم
جابجا نوشتی
علامت سوالتم کجاست
شهروز خات من از اول املام بد بود مثل همایت مثلdücheliam

شهروز چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 21:45

آقای متخصص زبان آلمانی و تحصیل کرده دانشگاه آخن که 45 سال تو آلمان زندگی کردی !!
این جمله از نظر ترکیبی کاملا درسته و تنها مشکلش Sie هست که باید به جاش du بزاریم ..
به خدمت شما دوست آلمان بوده بگم که این یکی از اولین جمله هایی هست که تو سطح A1 تدریس میشه.. یعنی میتونید کمی با من آلمانی صحبت کنید !!!
در ضمن بنده دارم سطح B2 رو تموم می کنم...
خواهشا از خودتون وقتی چیزی بلد نیستید چیزی در نکنید...

toli fc چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 21:51

شهروز اقا
اولا:من25سال در المان بودم
دوما:من هفت سال هست که نگاه به زبان المانی نکردم
ببینید زود قضاوت نکنید عزیزم

شهروز چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 22:10

کسی که از 10 سالگی آلمانی صحبت کرده یعنی زبان اولش شده آلمانی ! بعد 20 سال اونجا زندگی کرده و درس خونده .. یعنی هرچیزی یاد گرفته آلمانی بوده !! یعنی واقعا فکر کردی بچه های این سایت مثه خودت 12 سالشونه عمو که چرت و پرتاتو باور کنن ؟
مگه میشه آدم زبانو یادش بره ؟؟ این جمله که من گفتم یکی از آسونترین جمله های آلمانی بود ...

toli fc چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 22:40

شهروز اقا 25سال
بعدم شما از کجا میدونی ندانسته حرف نزن گلم
من اگر 12ساله بودم ایت شکلی با شما حرف میزدم
با احترام یا با فش و بد و بیرا
شهروز جان من المانی یادم نیست حالا نمیدونم چه کنم گلم
شما خودت شاید 12 ساله باشی که اینطوری رفتار میکنی
گلم قضاوت الکی نکن من از این قضاوت الکی خیلی زخم خوردم

المان کبیر پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 04:44

جدا که اقای toli fc شهروز خوب مچتو گرفت خیلی بد سوتی دادی رفتی تو سایتی یا کتابی معنی تک تک کلمات رو در اوردی بعد میگی این جمله معنی نداره؟؟!!!!!اخه پسر خوب یه ماه از زندگیتو هم المان بودی معنی این جمله اسون و ابتدایی رو میفهمیدی....مجبوری خالی ببندی!!!و اما شهروزجان ؛ aber ich kann deutsch sprache sprchen und shriben..wo ist deiner deutsch kurs??ich denke her toli fc ist eine dof .ich gehe 3 monate im yahre nach deutschland für meinem arbeit.sehr sehr erfreut Her Shahrooz.

شهروز پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 12:37

danke herr (ich wiess deine name nicht :D)
ich gehe zu ili deutschkurs
ich denke er oder sie ist ein lunger kind
wo bist du lieben in deutschland?
ich mochte nach deutschland kommen

freut mich

toli fc پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 13:46

اقا شهروز و اقا کبیر
tut mir leid, dass ich ntonstem sabat
ich hoffe, dess sie nicht zu fruh Urtelilan
khdanghdar

toli fc پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 13:55

بعدم
sie sind ihres kindes

شهروز پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 15:01

دوست عزیز toli fc دیگه خرابکاریت ماسمالی نمیشه...
موفق باشی

toli fc پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 15:42

من اون سوال شما رو جواب ندادم
خواهر زاده من برای شوخی جواب داد
حالا شما اگر خواستید سوال جدیدی بپرسید
freut mich

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد