وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیسلینگ: اتفاقات زیادی باید رخ دهد تا جام دوباره به مونیخ نرود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم گلزن بایرلورکوزن معتقد است تیمش در فصل پیش رو، پتانسیل مدعی بودن را دارد.  

اشتفان کیسلینگ می گوید تیمش علی رغم تعدادی از خروجی ها می تواند یکی از قدرت های بوندسلیگا باشد. گونزالو کاسترو، یوزیپ درمیچ، اشتفان راینارتس و کاپیتان سیمون رولفس، لورکوزن را ترک کردند. در سوی دیگر یوناتان تا، آدمیر مهمدی و رامالیو به تیم اضافه شدند.

به نقل از Fourfourtwo، کیسلینگ به باقی تیم ها برای دست کم گرفتن لورکوزن، هشدار داد:

“خروج برخی از بازیکنان نه تنها از نظر ورزشی، بلکه از نظر انسانی هم تاثیر زیادی روی ما می گذارد زیرا که آن ها (رولفس، راینارتس و کاسترو) شخصیت بزرگی داشتند. اما فوتبال همین است؛ مردم می آیند و می روند. چیزی که مهم است، تاثیری است که آنها می گذارند. ما بازیکنان جوان زیادی داریم که پتانسیل زیادی دارند. اگر آن ها موفق شوند به پتانسیل خود برسند، بعد من مطمئن هستم که ترکیبی رقابتی خواهیم داشت. تیم های زیادی برای سهمیه می جنگند. من فکر می کنم گلادباخ فصل خوبی را خواهد داشت. شالکه و دورتموند بازمی گردند و وولفسبورگ هم قطعا حضور خواهد داشت. اما باید منطقی بود. اتفاقات زیادی باید رخ دهد تا جام دوباره به مونیخ نرود. من مطمئن هستم که ما یکی از مدعیان خواهیم بود.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
المانی چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 19:56

اقای کسلینگ از اینکه خیلی سخته ما قهرمان بوندس لیگا نباشیم هم موافقم هم مخالف .موافق از این بابت که بهترین باز یکنا را داریم و از این بابت قهرمانیم ومخالف از این بابت که کافیه این کچ نخواد دست از نفهم بازیاش برداره خیلی راحت جام رو از دست میدیم مثل بازی مقابل ولفسبورگ و دورتموند ورئال و بارسا و.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد