وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بنیتس: بایرن مونیخ در جریان بازی برتری‌اش را نسبت به رئال نشان داد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در پی شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ، حریف را تیم برتر میدان معرفی کرد.  

 

در شکست یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در فینال «آئودی کاپ» په‌په، مدافع میانی سفیدپوشان مادریدی در دقیقه 16 به خاطر مصدومیت جای خود را به ناچو داد. همچنین گرث بیل ولزی که در بازی سه‌شنبه مقابل تاتنهام در همین تورنمنت چهار جانبه به میدان رفته بود در دیدار شب گذشته به تشخیص رافائل بنیتس بازی نکرد.

رافائل بنیتس که تیمش در حدود دو هفته دیگر در نخستین دیدار خود در رقابت‌های فصل جدید لالیگا باید به مصاف تیم تازه صعود کرده اسپورتینگ خیخون برود، در مود علت تعویض مدافع پرتغالی تیمش گفت: په‌په پیش از بازی با بایرن مونیخ هم احساس ناراحتی می‌کرد و برای اینکه از مصدومیت احتمالی وی جلوگیری کرده باشیم، او را از زمین بیرون کشیدیم.

وی همچنین در مورد بال ولزی تیمش اظهار داشت: نمی‌خواستیم بیل را دو روز پشت سر هم بازی بدهیم و در مورد او ریسک کنیم. درست نبود بازیکنانی را که روز گذشته بازی کرده بودند، دوباره مورد استفاده قرار دهیم. ما دانیلو را در ترکیب قرار دادیم تا در سمت راست کمی بیشتر جولان دهد، ولی هدف اصلی ما استفاده از بازیکنان‌مان و در کنارش محافظت از آنهاست.

سرمربی 55 ساله اسپانیایی کهکشانی‌ها در ادامه عنوان کرد: نکته فوق‌العاده در مورد بازیکنان خط حمله‌مان این است که آنها می‌توانند جای‌شان را با یکدیگر عوض کنند و هر یک از آنها می‌دانند که باید چه کار کنند. به نظرم بازی با بایرن تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان جوان ما بود، اما از اینکه شکست خوردیم، ناراحتم.

بنیتس تصریح کرد: بایرنی‌ها نسبت به ما برتری داشتند و این را در جریان بازی نشان دادند. ما از حیث مالکیت توپ کمی نسبت به آنها ضعیف‌تر بودیم و نتوانستیم با در اختیار داشتن توپ موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه باواریایی‌ها خلق کنیم. با عدم مالکیت توپ هم تیم کم‌کم به عقب رانده می‌شود. البته ما چند حمله روی دروازه بایرن ترتیب دادیم، ولی برای رسیدن به پیروزی کافی نبود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 08:56

بایرن همیشه نسبت به رعال برتری داشته حالا اگه گاها تو زمین نتبجه چیز دیگه ای می شه از طبیعت فوتباله و خوش شانسی رغال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد