وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومینیگه: دلیل‌تمایل‌اینتربه‌فروش‌شقیری‌را‌می‌دانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ عنوان کرد که اینتر دلایل تمایلش به فروش را به او گفته ولی او نمی‌تواند چنین چیزی را فاش کند.   

 

هافبک جوان سوئیسی در زمستان گذشته از بایرن به اینتر به صورت قرضی منتقل شد و بند خرید 18 میلیونی نیز در کارنامه اش وجود داشت. حال او پس از نیم فصل حضور در اینتر، در لیست فروش باشگاه قرار گرفته و رومنیگه عنوان کرد که داستان پشت این موضوع را می‌داند.

او گفت:" چرا اینتر می‌خواهد انقر سریع شقیری را بفروشد؟ آنها دلیلش را به من گفته اند ولی نمی‌توانم چنین چیزی را در رسانه ها فاش کنم."

گزارش‌ها حاکی از درگیری بین شقیری و مانچینی بوده و به نظر این دو با یکدیگر اختلافات شدیدی دارند. استوک سیتی، شالکه و ولفسبورگ، مشتریان شقیری هستند که هافبک سوئیسی تا به حال تمامی گزینه‌ها را رد کرده است.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
علی بایرنی جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 19:17

خیلی معمولیه

فرانک جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 22:19

لام: چه کسی گفته گوتزه باید برود

کاپیتان بایرن مونیخ بعد از شدت گرفتن اخبار شایعات درمورد جدایی گوتزه از این تیم، درمقام دفاع از هم‌تیمی خود برآمد.فیلیپ لام به "تاگ سایتونگ" گفت:" نمی‌فهمم این چه معرکه‌ای است. ماریو هم هنوز قرارداد دارد، هم بازی‌های خوب و قابل قبولی تا بحال انجام داده است. از این رو نمی‌توانم درک کنم چرا اینقدر روی موضوع جدا شدن وی وقت هدر می‌دهند. من تاکید می‌کنم گوتزه در تیم ما کاملا جا افتاده و علاوه بر آن بازیکن فوق‌العاده‌ای است که می‌توان روی او حساب کرد."
گفتنی است بعد از آنکه ماریو گوتزه در حاشیه تورنمنت آئودی کاپ از اظهارنظر دقیق درمورد وضعیت آینده‌اش طفره رفت، بار دیگر شایعات بسیاری درمورد وی به جریان افتاده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد