وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توهین شقیری و برادرش به افنبرگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از اینکه اشتفان افنبرگ عملکرد شکیری و برادرش که مدیر برنامه های وی می باشد را به خاطر انتقال به باشگاه استوک زیر سوال برد اکنون این دو نفر به در مقام باسخ گویی به اسطوره باشگاه بایرن مونیخ برامدند و در این میان برادر شقیری توهین بسیار زشتی را نیز به افنبرگ نموده است.  


ژردان شقیری در این مورد می گوید : او در حال حاضر شغل خاصی ندارد بنابراین می تواند حرف بزند. او مردی بیکار است. هر کسی که بیکار است می تواند حرف بزند اما من درباره آن نظر نخواهم داد. من روی کارم تمرکز خواهم کرد. از این که اینجا هستم خوشحالم و نمی توانم برای بازی کردن، صبر کنم. این شغل من است و نظر دادن درباره حرف مردم، نه"


برادر ژردان شقیری که افنبرگ وی را فردی پول پرست عنوان نموده که مانع از پیشرفت بازیکن سابق مونیخ شده است در گفتگو با رادیو ورزش کشور سوئیس در مورد افنبرگ افزود : "من تنها یک چیز را می گویم افنبرگ فقط حرف مفت می زند."

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
افن برگ جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:23

مرتیکه ی پا کوتاه غلط کرده به اوسطوره بایرن توهین کرده

Führer جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:48

کی هست این شغیری که برادرش که باشه..حدش رو نمیدونه..درود بر افنبرگ،شیر مونیخ

Issa شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 00:08

والا من که تو این سه سال تو رو از همه بیکارتر دیدم همش رو نیمکت بودی خخخخخخخخخخ

جلال(نءو نازی) شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 02:24

شقیری و ایل و تبارش تا آخر عمر هم بدوند نمی تونن به گرد پای اعتباری که افنبرگ تو فوتبال داره برسن....ارزشمندترین بازیکن سال 2001 چمپیونز لیگ افنبرگ ...

farid 10 شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 09:49

افنبرگی که به همه نطر میده نتیجش این میشه

فقط بایرن شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 10:54

بفرما.خوب شد؟؟
نباید در مورد هر کسی حرف زد.
یکی مثل شقی و برادرش کیف می کنن به افنبرگ توهین کنن.
باید آدم حد خودشو بدونه و افراد پست را با نظر دادن در بارشون بزرگ نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد