وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر، شواینى جدید

سران بایرن مونیخ براى توماس مولر نقشى جدید در نظر گرفته اند و به او به عنوان سمبل جدید باشگاه بعد از جدایى باستین شواین اشتایگر نیازى مبرم دارند.  

توماس مولر مى تواند وارث جایگاه باستین شواین اشتایگر در بایرن مونیخ البته نه در مستطیل سبز بلکه از دیدگاه هواداران شود. کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه نیز در جواب برخى انتقادت در هنگام صدور مجوز جدایى شواین اشتایگر اسطوره باشگاه از مونیخ، اعلام کرده بود که هنوز توماس مولر در باشگاه حضور دارد و به صورت غیر مستقیم به نقش جدید در نظر گرفته شده براى توماس مولر در بایرن مونیخ اشاره نمود.

ماتیاس سامر مدیر ورزشى باشگاه بایرن مونیخ نیز بعد از پیروزى 5:0 این تیم مقابل هامبورگ در بازى افتتاحیه فصل جدید بوندسلیگا، بار دیگر انتخاب توماس مولر را به عنوان سومین کاپیتان تیم بعد از فیلیپ لام و مانوئل نویر تایید نمود و به نحوى وى را شواین اشتایگر جدید دانست. در حقیقت توماس مولر با 25 سال سن به همه افتخارات مهم در فوتبال به جزء فتح رقابت هاى یورو دست یافته و با کسب چنین افتخاراتى مى تواند در باشگاه بایرن مونیخ در زمینه افتخارات خود را به سطح بازیکنانى نظیر فرانتس بکن باوئر، گرد مولر و اولى هوینس اسطوره هاى باشگاه برساند. در سطح ملى اما براى توماس مولر رسیدن به افتخارى براى اولین بار وجود ندارد و وى تنها مى تواند رکوردهاى خود را در کسب عناوین مختلف قهرمانى و تعداد گل هاى زده افزایش دهد.

توماس مولر همچنان مى تواند به موفقیت هاى زیادى دست یابد و به همین دلیل سران مونیخى به هر ترتیب ممکن مى خواهند وى را در باشگاه نگه دارند، چون با تصورى ایده آل گرایانه وى همچنان دوران اوج خود را پشت سر نگذاشته و آن را پیش روى خود دارد. موضوع مهم دیگر براى سران مونیخى، بایرنى بودن توماس مولر است. چون در ترکیب اصلى تیم به جزء فیلیپ لام 32 ساله که در سه سال آینده از فوتبال کناره گیرى خواهد نمود، هیچ بازیکن دیگرى به جزء توماس مولر اهل ایالت باواریاى آلمان محسوب نمى گردد. از طرفى توماس مولر در 198 بازى بوندسلیگایى خود، موفق به ثمر رساندن 75 گل و ارسال 73 پاس منجر به گل شده که چنین آمارى با توجه به عدم حضور وى در پستى مشخص و ثابت در طولانى مدت، فوق العاده محسوب مى گردد.

صرف نظر از جدایى شواین اشتایگر و مسائل مربوط به آن، در این فصل بهترین زمان ممکن براى در نظر گرفتن نقشى مهم تر براى توماس مولر فرا رسیده بود و حال با رفتن شواین اشتایگر هواداران مونیخى عشق خود به شواینى را به توماس مولر منتقل خواهند نمود و به احتمال زیاد در آینده وى به جاى شواینىFußballgott  (خداى فوتبال) مونیخى ها خواهد شد، چون طرفداران مونیخى در این روزها به دلیل افزایش بحث هایى در زمینه اسپانیایى شدن بایرن مونیخ و خطر از دست رفتن هویت باشگاه نیاز به سمبلى حقیقى براى باشگاه محبوب خود دارند و آن را تنها در توماس مولر یافته اند.

توماس مولر با مشخصه هاى کلاسیکى که دارد و مخالفت هایى که از خود بروز داده  بازیکن محبوب پپ گواردیولا سرمربى تیم محسوب نمى گردد و در واقع بخشى از این مخالفت هاى علنى شده مولر با پپ گواردیولا به مزیتى براى این بازیکن آلمانى بدل گشته است. توماس مولر در این زمینه از اعتماد به نفس کامل برخوردار است و بدون مغرور شدن مى داند که از چه جایگاهى در بین هواداران برخوردار است. کارل هاینتس رومنیگه بعد از رسمى شدن پیشنهاد وسوسه کننده منچستریونایتد براى خرید توماس مولر، وى را "غیر قابل فروش" دانست و گفت:"دلیلى وجود ندارد که ما توماس مولر را به تیمى دیگر واگذار نماییم." حال چنین انتظار مى رود که توماس مولر بعد از پایان دوران فوتبال خود در بایرن مونیخ به همراه فیلیپ لام به کادر مدیریتى باشگاه اضافه گردد و در آن سطح مسئولیتى را بر عهده گیرد.

به قلم Johannes Mittermeier از وب سایت Eurosport

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
muller سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 17:10

بچه ها دیدید که شایعه بود مطمئنم مولر تا آخر دوران فوتبالش تو بایرن میمونه و به هیچ جا نمیره چون فقط عاشق بایرن هستش عشق منه. حالا دیگه مطمئن شدم که اون شایعه دروغ محض بود چون منبع این مطلب مال eurosport هستش و هیچ وقت چرت و پرت نمینویسه .ای جانم مولر خواهد ماند

germany سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 17:15

دو دوشون عشقن....به خصوص مولر جونمممممممم

germany سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 17:34

هردوشون عشقن اشتباه تایپی بود ببخشید دوستان.....

minoo سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 18:29

من فکر میکنم مولر از شواینی هم بهتر باشه حالا که دیگه شواینی رفته بیاین دیگه حسرت رفتنشو نخوریم و به آینده ی بهتر فکر کنیم همه ی بچه ها رو چه ببرن چه ببازن دوسشون دارم.

robben سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 18:33

دوستان اگه الان به جدول رده بندی بوندسلیگای همین سایت نگاه کنین میبینید که چهار تا تیم برتر همون چهار تیم برتر فصل 2014-2013 بوندسلیگا هستن

رضا مولر سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 18:35

نظر من شواینی ضرب در سه = نصف مولر مولر تازه بیست و بنج سالشه اخه چرا باشواینی مقایسش میکنید

muller سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 18:44

الان فقط اینو بچسبین مولر میمونهههههههههههههههههه.

germany سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 19:19

شواینی شواینه....مولرم مولره....هر کدوم توانایی های منحصر به فرد خودشونو دارن...هر کدوم به اندازه خودشون واسه مانشافت زحمت کشیدن و با ارزشن...پس نباید با هم مقایسشون کنیم...توانایی های هردوشون عالیه...من شواینی رو دوس دارم..ولی مولر بیشتر...به نظر میرسه با هم صمیمی هم باشن..

بهروز سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 19:21 http://bayern.blogsky.com

جونم مولر

germany سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 19:26

دوستان یه سوال مولر رفیق فابریکش کیه.؟؟؟؟..من کلی جست و جو کردم ولی پیدا نکردم...خواهشا اگه کسی میدونه بگه..

محسن سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 19:34

رفیق فابریکش نویره، جرمنی جان

عشق بایرن سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 20:40

قربونش برم الهی .کاشکی شواینی هم نمیرفت آخه مظهر بایرن بود .هرچی آلمانی اصیل تو بایرن زیاد باشه تیم ملی آلمان هم تو دنیا بدون حریف خواهد بود.به امید قهرمانی بایرن و آلمان جونم در اروپا

M.S.G چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 00:08

چه حالی داد تحقر بارسایی ها پارسال به هر تیمی خوردن کلی مصدوم داشت و قهرمانی مسخره شونو گرفتن الان به یه تیم آماده خوردن حرفی واسه گفتن نداشتن

اولیچ رفت و برگشت چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 03:10

اینم از شواینی ما:
شواینی عنوان کرد که دلیل حضورش در یونایتد، همکاری پیشین با فان خال نیست. او گفت:" اگر بدانید که سبک یک مربی به چه نحو است، تصمیم گیری راحت تر است ولی من به خاطر منچستر به این تیم رفتم. البته حضور فان خال هم موثر بود."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد