وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

درگذشت رئیس سابق فدراسیون فوتبال آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گرهارد مایر فورفلدر، رئیس سابق فدراسیون فوتبال آلمان در سن 82 سالگی درگذشت.   

 
مایر فورفدلر عضو حزب دموکرات-مسیحی و تا سال 1998، وزیر اقتصاد آلمان بود. او همچنین در طی این سال‌ها، ریاست باشگاه اشتوتگارت را هم بر عهده داشت و موفق شد با این تیم در سال‌های 1984 و 1992، قهرمان بوندسلیگا شود. او سال 2001 رئیس فدراسیون آلمان شد و تا سال 2006 و برگزاری جام جهانی، ریاست فدراسیون را بر عهده داشت. او سپس در دو سال بعد آن، نایب رئیس یوفا شد.

او روز گذشته در بیمارستان اشتوتگارت در کنار همسر و چهار فرزندش، از دنیا رفت. وولفگانگ نیرسباخ، رئیس فدراسیون آلمان نیز در بیانیه ای، فوت او را به خانواده ی او و مردم آلمان تسلیت گفت.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
آلمان سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 19:14

خدا بیامرزش روحش شاد و یادش گرامی

یه بایرنی سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 22:56

خدا بیامرزدش انشاالله روحش همیشه شاد باشه

M.S.G چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 00:07

چه حالی داد تحقر بارسایی ها پارسال به هر تیمی خوردن کلی مصدوم داشت و قهرمانی مسخره شونو گرفتن الان به یه تیم آماده خوردن حرفی واسه گفتن نداشتن

germany چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:31

اقای امیر حسین من دوتا کامنت تو این پست گذاشتم فقط یکیش خطاب به کسی بود که با اسم جعل من کامنت گذاشته الکی کامنتارو حذف نکن خواهشا..من تو کامنت اولم تو این پست نظرم راجع به همین پست بود...پس الکی خواهشا کامنتارو حذف نکن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد