وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال جدایی هویبرگ از بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رسانه‌های ایتالیایی از علاقه‌مندی باشگاه جنووا به جذب هافبک جوان بایرن مونیخ خبر دادند.   

 
"اسکای ایتالیا" از تکاپوی باشگاه جنووا برای جذب پی‌یر امیل هویبرگ خبر داد. ظاهرا این باشگاه قصد دارد این هافبک 20 ساله را به مدت یک سال با انتقالی قرضی به ایتالیا ببرد و مذاکراتی هم بین دو باشگاه در جریان است.
با توجه به اینکه روبرتو سوریانو ،هافبک آلمانی-ایتالیایی جنووا، در آستانه پیوستن به آ ث میلان قرار دارد، مسئولان جنووا با توجه به فرصت دو هفته‌ای باقیمانده تا پایان زمان نقل و انتقالات در تلاش برای یافتن جانشینی برای وی هستند و هویبرگ را انتخاب کرده‌اند.
این هافبک دانمارکی در دور برگشت فصل گذشته هم به دلیل عدم جلب اعتماد کادر فنی بایرن برای مدت شش ماه به آگسبورگ قرض داده شده بود. گفتنی است ارزش او در بازار نقل و انتقالات 6.5 میلیون یورو برآورد شده است.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
googooli پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 04:30

قرضی بدید بره

germany پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 11:26

مگه قرضی نرفته بود اگزبورگ....دیگه چقد قرضی بره تیم های دیگه....هویبرگ خیلی اینده داره باید تو همین بایرن باشه.... هویبرگ جان به خدا بهتر از بایرن پیدا نمیکنی

German Boy پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 11:32

بخدا هویبرگ خیلی خوبه نفروشیدش تو رده چهارم استعداد های برتر دنیا هست :((

فرانک پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 11:47

روبن: دیپای یونایتد را به جام خواهد رساند

آرین روبن، هافبک بایرن مونیخ به تمجید از هموطنش، ممفیس دیپای پرداخت و گفت که او می‌تواند به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل شود و تیمش را به جام برساند.دیپای موفق شد مقابل بروژ، 2 گل به ثمر برساند و تیمش را در آستانه صعود به چمپیونزلیگ قرار بدهد. او که پیش‌تر هم تحت هدایت فان خال در تیم ملی هلند بازی کرده بود، به خوبی در ترکیب تیم جا پیدا کرده است.

روبن در این رابطه گفت:" دیپای می‌تواند به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل شود. او در سطح خیلی بالایی بازی می‌کند ولی بازی کردن در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان باعث پیشرفت او خواهد شد. منچستریونایتد می‌خواهد به روند پیروزی برگردد و حضورش در یونایتد کمک زیادی به این موضوع خواهد کرد. می‌دانم که لیورپول هم خواهان جذب او بود ولی پیوستن به یونایتد تصمیم آسانی بوده است. دلیلی وجود ندارد که به باشگاهی بپیوندد که در چمپیونزلیگ نیست. همچنین در دیگر باشگاه، لوئیس فان خال حضور دارد که یکی از بهترین مربیان دنیاست و ممفیس می‌تواند به یکی از بهترین‌ها تحت هدایت او تبدیل شود."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد