وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته در بایرن می‌ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع برزیلی بایرن که از اواسط فصل گذشته تاکنون اخباری مبنی بر مبهم بودن آینده‌اش در این تیم منتشر می‌شد، بالاخره نزد باواریایی‌ها ماندنی شد.    
تا قبل از دیدار بایرن مقابل هوفنهایم در هفته دوم فصل جدید بوندسلیگا همچنان آینده دانته در مونیخ نامعلوم بود، اما پس از این مسابقه مسئولان باواریایی موضع جدیدی اتخاذ کرده و اعلام کردند به حضور این بازیکن نیاز دارند.
به نظر می‌رسد علت این تغییر موضع مصدومیت مهدی بن‌عطیه است. این مدافع مراکشی به دلیل آسیب دیدگی شدید پای راست در دقایق ابتدایی دیگر قادر به ادامه مسابقه نبود و ناچار به ترک زمین شد. از سویی دیگر جرومی بواتنگ نیز در این بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد و بازی بعدی که شنبه برابر بایر لورکوزن خواهد بود را از دست داد.
از اینرو اگرچه دانته در هفته اول فصل جدید از روی سکوها بازی یارانش مقابل تیم هامبورگ را تماشا کرد، اما امروز اعلام شد مسئولان بایرن مونیخ قصد حفظ این بازیکن را دارند.

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر
اولیچ رفت و برگشت سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 02:55

امید که به روزای اوج و خوبش برگرده

رضا المانی سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 03:17

فک کنم بد بخت شدیم نه نه مطمنم بد بخت شدیم

Ariya1900 سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 03:49

ای وای دوباره شروع شد.. سوتی های کم !!!

بایرن مونیخ سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 07:50

برای نیمکت خوبه ن برای ترکیب اصلی چون ممکنه مصدوم بدیم

muller سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 10:05

doa konid badstuber zoodtar khoob beshe

بارون سرخ سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 10:10

بهش بدین بره

فرانک سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 10:13

ریبری کماکان احساس درد می‌کند

ستاره فرانسوی خط میانی بایرن همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و مشخص نیست چه زمانی بتواند به میادین بازگردد فرانک ریبری طی هفته آینده بار دیگر از سوی پزشکان باشگاه بایرن مورد معاینه قرار خواهد گرفت تا روند بهبود التهاب قوزک پایش بعد از شکستگی ارزیابی شود.
آخرین خبرها از وضعیت این بازیکن حاکی از آن است که او هنوز از آسیب‌دیدگی‌اش که ماه مارس اتفاق افتاد درد می‌کشد و از اینرو هنوز هیچ‌کس نمی‌تواند زمان دقیق بازگشت وی به مستطیل سبز را پیش‌بینی کند. با اینکه گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر پایان دوران فوتبال این هافبک کهنه‌کار که بعد از جام جهانی از تیم ملی فرانسه هم کناره‌گیری کرد به گوش می‌رسد، اما خود این بازیکن می‌گوید تا آخرین نفس برای بازگشت به میادین مبارزه خواهد کرد و حتی روزهای تعطیل به محل تمرین بایرن می‌رود و تمرینات ویژه‌ای را انجام می‌دهد تا زمان بازگشتش را جلوتر بیندازد.
آخرین باری که ریبری در زمین فوتبال دیده شد، یازده مارس در دیدار بایرن برابر شاختار دونتسک از سری رقابت‌های مرحله یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ بود که اگرچه نمایشی عالی از خود نشان داد و یک گل هم زد، اما با خطای داگلاس کاستا که ان زمان پیراهن تیم اوکراینی را بر تن می‌کرد آینده ورزشی‌اش به کل تحت الشعاع قرار گرفت.
مصدومیت وی شکستگی قوزک پا تشخیص داده شد، اما بعد از بهبودی نسبی در زمان پیش‌بینی شده، محل شکستگی دچار التهاب شد و این مشکل هنوز ادامه دارد.

germany سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 12:17

بعضی ها که انقد میگن بدبخت شدیم و باز سوتی های دانته شروع شد؟؟؟؟؟خب به نظر شماها بازیکن دفاع کیو داریم..دانته میتونه با نشون دادنخودش جایگاه .تو ترکیب اصلی رو حفظ کنه...یادتون رفت تو زمان هاینکس چیکار میکرد... عجول نباشید پس..

1germany سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 12:26

germany
تو زمان هاینکس جلوش خاوی مارتینز وشواینی مثل دیوار وایساده بودن
بعدشم یادتون رفته چه لگدی به شکم رویس بود ونزدیک بود با اون پنالتی که داد وگل شد حتی قهرمانی لیگ قهرمانانو از دست بدیم

Ariya1900 سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 17:47

دوستان شما مگه پشت تی وی نشستید و بازی ها رو دنبال میکنید..

بابا این مداع در حد بایرن نیست.. واسه تیم هایی مثل هرتا و اشتوتگارت خوبه... نه بایرن بزرگ

باز هم بیاید بگید که مدافع خوبیه...

germany سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 21:13

1 germany داداش منم حرفاتو قبول دارم کاملا هم قبول دارم...ولی قصدم از اینجور حرف زدنی این بوده که دیس بارون نشم....با اریا 1900 هم موافقم....

اولیچ رفت و برگشت چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 00:10

آقای germany برات متاسفم. یعنی تو از ترس دیس خوردن اون حرفارو درباره دانته زدی؟ اوندفعه بهت گفتم اگه هزارتا لایک هم بگیری بهت جایزه نمیدن. کی میخوای بزرگ بشی؟ تظاهر و ریاکاری اصلا خوب نیست. انقد مانشافت مانشافت میکنی همینه؟ میدونی چرا اروپاییها انفدر پیشرفت کردن و ماها همینجور توسری خور و بدبخت موندیم؟ چون اونها هرکاری بکنن تظاهر و دورویی نمیکنن و با همه روراست هستن تو حتی با خودتم روراست نیستی و نمیدونی با خودت و افکارت چندچندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد