وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لمن: تراشتگن برتر از نویر خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ینس لمن، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه های دورتموند و آرسنال، نویر و تراشتگن، دو دروازه بان موفق تیم ملی آلمان را بهترین های حال حاضر دنیا می داند.    
مانوئل نویر چندین سال است که در بایرن مونیخ می درخشد و دروازه بان اول تیم ملی آلمان نیز محسوب می شود. مارک آندره تراشتگن نیز پس از درخشش در گلادباخ، فصل گذشته راهی بارسلونا شد اما هنوز نتوانسته کلودیو براوو را نیمکت نشین کند و تنها در جام حذفی و لیگ قهرمانان برای بارسا به میدان می رود.

شاید مصدومیت غیرمنتظره براوو که او را به مدت 3 هفته از میادین به دور نگاه خواهد داشت، بتواند به تراشتگن کمک کند تا با درخشش در ترکیب بارسا در لالیگا، بتواند خودش را به کادر فنی بارسلونا ثابت کند.

ینس لمن که با یک نشریه اتریشی مصاحبه می کرد، در مورد نویر و تراشتگن گفت:" نویر یک نابغه است. او مثل یک بازیکن اضافه در تیم عمل می کند و تنها یک دروازه بان نیست. اگر من 10 سال دیرتر متولد می شدم، الان نویر دشوارترین رقیب من بود؛ با این حال معتقدم که تراشتگن از لحاظ فوتبالی اندکی برتر از نویر است و در آینده، بهتر نیز خواهد شد. آلمان باید از داشتن این دو دروازه بان به خود ببالد. آنها بهترین های دنیا در پست خود هستند."

منبع

نظرات 13 + ارسال نظر
hitler شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 19:58

حتما

robben شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 19:59

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تراشتگن همونی که از چهل متری گل میخوره

هوادار شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 20:01

برو حرف اضافی نزن بچه جان، تا بحال سابقه نداشته که دروازبانی از نژاد ژرمن حتی در حد نویر باشه چه برسه به اینکه بخواد برتر بشه، تراشتگن دروازبان بسیار ضعیفیه در مقالا نویر ، آخه عزیز من به حرف نیست که به عمله، حالا شما بیا تعریف و تمجید کن مگه چیزی عوض میشه؟!

هوادار شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 20:02

منظور بنده با اون لمن بود نه شما بالایی ها پس امیدوار به خودتون نگرفته باشید.

germany شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 20:05

تراستیگن صد سالم تلاش کنم اندازه انگشت کوچیکه نویرم نمیشه..چه جکی حسابی خندیدم....

ehsan شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 21:07

اینا الکی الکی میخوان اون بچه رو گنده کنن

Navid Bayern Lover شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 21:21

همونطوری که این جناب زمان خودش نتونست از الیورکان کبیر جلو بزنه تراشتگن هم عمرا بتونه اندازه مانوئل بشه,تازه تراشتگن از لنو هم کمتره چه برسه بیاد نویر رو هم پشت سر بذاره

امیر مونیخی شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 21:49

ب نویر ک نمیرسه ولی خدا کنه گلر خوبی بشه واسه تیم ملی آلمان
منصفانه حرف بزنید

Führer یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 00:25

اینها چه طرفداری هستن؟ نویر یا تراشتگن بهتر باشن فرقی نداره.مهم اینه که دروازه تیم ملی آلمان بیمه باشه. این طرفدارها دیگه نوبرشن!

دکتریوزف منگله یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 02:19

تراستیگن تو تیم ملی هیچ هستش هر بازی 4 تا خورده

فرید روبن یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 07:55

فقط سلطان الیور کان
این لمن عقده ایه بایدم این حرف رو بزنه زمان خودش هم عقده داشت جای کان رو تو تیم ملی بگیره البته موفق شد و اون گل مسخره رو هم از ایتالیا تو جام جهانی خوردیم . اگه اولی بود ما فینال بودیم

آلمان پادشاه فوتبال یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 09:00

بهترین ذروازبانهای تاریخ آلمان 1- اولی کان (بهترین دروازبان تاریخ جهان بالاتر از یاشین) 2- سپ مایر 3- نویر 4- شوماخر 5- کوپکه 6- ایلیگنر

مهدی یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 15:26

نویر همیشه خوب بوده وهست وکسی جای اون نمیتونه بگیری کی میدونه تیم قبلی تراشتیکین چی بوده یا دوتا تیم قبلیش کسی که تازه به دوران رسیده نمی تونه جای کسی رو بگیره که باتلاش به مقامی که حقشم بود برسه مطمئن باشید نویر بهترین دروازه بان جهان بوده هست وخواهد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد