وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: رئال مادرید، بارسلونا و یونایتد رقیبان اصلی بایرن برای فتح لیگ قهرمانان هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان سابق بایرن مونیخ برای این تیم 3 رقیب اصلی می بیند.  

به گزارش گل بین الملل، اشتفان افنبرگ کاپیتان سابق باوارایی ها در مورد شرایط این فصل لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:

“امسال هم همان داستان سال های پیش هست. رئال و بارسا هر دو تیم های قدرتمندی دارند و من فکر می کنم رقیب اصلی بایرن دراروپا باشند. البته به نظر من یونایتد هم می تواند نقش موثری در این فصل لیگ قهرمانان داشته باشد . این حرف من ممکن است شما را به دلیل باخت اخیر آن ها به آرسنال متعجب کند، اما هنوز راه زیادی از این فصل باقی مانده است.

وی در ادامه در مورد وضعیت فعلی بایرن نیز گفت:

“در حال حاضر بایرن بهترین تیم جهان است ولی آن ها شکست ناپذیر نیستند. من فکرمی کنم که تکلیف قهرمانی از همین حالا در آلمان مشخص شده است چون بقیه تیم ها در آلمان در سطح بایرن نیستند. آن ها ترکیب تقریبا کاملی دارند.
لازم به ذکر است بایرن در حال حاضر با 7 امتیاز از تیم رده دوم یعنی دورتمند جلوتر است.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید رضا بیرجندی سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 20:05

ژنرال عاشقتم.

Ariya1900 سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 20:42

با ابهت کم پیدایی..

مطمئنن این سه رقیب رو هم شکست خواهیم داد.

افن برگ چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 00:01

افنبرگ جان اما اینو خوب می دونم که تو خودت بی رقیبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد