وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: مولر همیشه الگویی بزرگ برای من بوده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ، پس از شنیدن خبر ابتلای گرد مولر به آلزایمر، تحت تاثیر قرار گرفته و به همین مناسبت به تمجید از او پرداخته است. 

 

به نقل از Sport1 پس از آنکه روز سه شنبه در همه رسانه ها اعلام شد، که گرد مولر بمب افکن آلمانی ها از بیماری آلزایمر رنج می برد، توماس مولر مهاجم گلزن حال حاضر آلمان و بایرن مونیخ از این خبر متاثر شده و به به تمجید از مهاجم افسانه ای دهه های پیشین آلمان پرداخته است. او در مصاحبه با نشریه بیلد این چنین گفت:

“بیماری گرد مولر بدون شک مرا ناراحت کرده است. اما او با این بیماری مبارزه خواهد کرد، چون من او را می شناسم. او شجاع است و همیشه نگرش مثبتی به زندگی دارد.
 

توماس مولر در ادامه از گرد مولر به عنوان یک الگوی بزرگ یاد کرد:

“گرد همیشه الگویی بزرگ برای من بوده است. زمانی که من به عنوان بازیکنی جوان وارد تیم آماتور شدم، برای اولین بار او را دیدم و با او آشنا شدم. ما از همان ابتدا توانستیم با هم به خوبی ارتباط برقرار کنیم. او مرا راهنمایی کرد و به من گفت، که چگونه باید در محوطه جریمه عمل کنم. به این خاطر امروز از او متشکر هستم.
 

مهاجم 26 ساله بایرن مونیخ شخصیت بزرگ و فروتنی گرد مولر را نیز ستود:

“هیچکس به رکورد های گلزنی او در آلمان نمی رسد. با وجود همه این رکورد ها او بسیار فروتن بوده و هیچوقت از این بابت احساس غرور نکرده است. او یکی از صمیمی ترین و گرم ترین افرادی است که می شناسم.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 00:20

به این میگن تعریف مولر از مولر

آرین پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 13:52

به جان خودم تا دیروز فکر میکردم پدر و پسرن! :|

muller پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 16:58

مثل هم هستن

Wüs╬enfuchs پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 21:37

مولر جدید شاید شم گلزنی مولر قدیمی رو نداشته باشه ولی اینقدر با جنبه هست که جانشین خلف و شایسته ای براش بشه ... خدا حفظشون کنه هردو تا بمب افکن ها رو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد