وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: گرد مولر بهترین مهاجم همه اعصار است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی آلمان هم به خبر ابتلای مولر به بیماری آلزایمر واکنش نشان داد.    
انتشار خبر ابتلای اسطوره گلزنی تاریخ فوتبال آلمان موجی از حسرت و نگرانی را در محافل ورزشی این کشور ایجاد کرده است.
ولفگانگ نیرزباخ ،رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، گفت:" این یک تراژدی است و همه ما در فدراسیون از اینکه حال قهرمانمان خوب نیست اندوهگین شدیم. او نه تنها یک فوروارد استئنایی بود، بلکه انسانی به غایت متشخص و فروتن نیز باقی ماند. برای او و خانواده‌اش در مواجهه با این بیماری دشوار آرزوی صبر می‌کنم."
یواخیم لوو نیز با ستایش این گلزن تاریخ‌ساز اظهار داشت:" گرد مولر بهترین مهاجمی بود که ما در همه ادوار فوتبال آلمان سراغ داریم. آمار گلزنی‌اش گواه این ادعاست. مولر مهاجمی بود که در فوتبال امروز مثل او را دیگر نخواهیم دید."
گفتنی است سه‌شنبه شب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ در آستانه تولد هفتاد سالگی گرد مولر از بیماری این اسطوره پرده برداشت و نوشت او از ابتدای سال جاری در یک کلینیک تخصصی تحت معالجه قرار دارد.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
آلمان پادشاه فوتبال شنبه 18 مهر 1394 ساعت 16:35

بهترین سنتر فوروارد تاریخ فوتبال به امید خدا زودتر سلامتیشو به دست بیاره

Führer شنبه 18 مهر 1394 ساعت 17:41

چه قصه تلخی.چه دردیست قصه غروب قهرمانان ما..هیچ وقت فکر نمیکردم به این دوران و گذر زمان و پوچی هایش و یدتر از اون شاهد غروب و درگذشت بزرگان و قهرمانان ذهنم. باشم...

b شنبه 18 مهر 1394 ساعت 19:17

بله دوست عزیز واقعا دردناکتر از این چیزی نیست.کاش من زودتر بمیرم وشاهد از بین رفتن اونهایی که عمری باهاشون زندگی کردم وبهشون عشق ورزیدم نباشم.

Führer یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 01:19

زنده باشید دوست خوبم..برای ما چیزی شبیه انتهای دنیاست..کاش به این سن هیچگاه پا نمیگذاشتم که شاهد غروب بتهایم باشم...

اردوان یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 17:57 http://tarafdari

گرد مولر.... هر وقت این اسم مباد یاد فینال هفتاد و چهار میفتم. چه تیمی و چه بازیکنی میتونست جلوی هلند اون زمان رو بگیره.میتونید از قدیمیها سوال کنید هلند توی اون سالها با تیم ملی و باشگاه آژاکس همه رو درو کرده بود حتی برزیل رو توی یک هشتم دو صفر برد اونم خیلی راحت مثل آب خوردن ولی تیم آلمان و بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال نه تنها باعث دوم شدن هلند بلکه بوجود آورنده یکه تازی بایرن توی اروپا شد. دو نفر فوتبال آلمان رو زیر و رو کردن و به چیزی که الان هست هدایتش کردن.1_ گرد مولر2_ادو لاتک.امیدوارم خداوند کمکش کنه.

من فقط بایرنیم یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 19:44

عزیز بی انصافیه مه فوتبال صدها ساله المان کبیر رو معطوف به دونفر کنی.خواهشا هروقت خاستی از المان بگین کلا اسم شخص نیارید چون طرفدارای دیگه المان شاید کس دیگه ای رو دوست دارن پس بهتره برای اتحاد طرفدارا هم که شده بگین زنده باد تیم سال 74.mia san miaدم همه بایرنیها هم گرم.یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد